EK-1980. Verder eigenlijk altijd wel mooie groep spelers.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:11 schreef GGMM het volgende:
Hebben we wel eens zo'n matige electie gehad?
Wie had jij dan gewild ?quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:12 schreef RipCity het volgende:
Bergwijn 1 redelijk potje en mag meedoenGa weg joh.
Wordt idd helemaal niets deze zomer
Geblesseerd.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Iedereen had Zirkzee toch wel verwacht in ieder geval de voorselectie
Die is vrij recent geblesseerd geraakt en lijkt me geen zware blessure. Althans.......Hij mist wel de EL-finale.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja De Roon ook, maar die zit er wel bij
Zeg eens eerlijk. Hoe vaak heb je hem zien spelen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Iedereen had Zirkzee toch wel verwacht in ieder geval de voorselectie
Google.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:26 schreef Nober het volgende:
Waarom heeft die gekeept en kan die bij de lat?
Schandalig van PSV hater Koeman.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:24 schreef Caland het volgende:
De meest complete verdediger ter wereld volgens @:psvcl zit er niet bij
teze
Waar is de beste speler van de eredivisie eigenlijk?quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:24 schreef Caland het volgende:
De meest complete verdediger ter wereld volgens @:psvcl zit er niet bij
teze
Wat snap je niet aan een voorselectiequote:Op donderdag 16 mei 2024 20:12 schreef RipCity het volgende:
Bergwijn 1 redelijk potje en mag meedoenGa weg joh.
Wordt idd helemaal niets deze zomer
Dit is niveautje Zweden/Oostenrijk.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:37 schreef TLC het volgende:
Qua namen is het niet eens een middelmatige selectie als je ziet dat sommige bij de topclubs gewoon vaste basisspelers zijn, er zijn echt wel -tig mindere selecties geweest. Overdreven geneuzel ook
Bij Zweden hebben ze aanvallend Kulusevski/Isak lopen, dat is gewoon beter dan dat wij hebben. In de breedte is Nederland wel veel sterker uiteraard maar aanvallend is het zo verschrikkelijk matig.quote:
We hebben voorin veel te veel spelers lopen die allemaal hetzelfde kunstje doen. Totaal inwisselbaar.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bij Zweden hebben ze aanvallend Kulusevski/Isak lopen, dat is gewoon beter dan dat wij hebben. In de breedte is Nederland wel veel sterker uiteraard maar aanvallend is het zo verschrikkelijk matig.
Het is elk eindtoernooi hetzelfde.quote:
Dit seizoen, behoorlijk vaak. Maar ik kijk dan ook veel wedstrijden, zeker van clubs uit de (sub)top met NL inbreng.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:32 schreef Enawh het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk. Hoe vaak heb je hem zien spelen?
Die staat bij Twente onder de latquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Waar is de beste speler van de eredivisie eigenlijk?
Die heeft meerdere malen bedankt, die weggooier.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 03:01 schreef LangeTabbetje het volgende:
Zou Koeman uberhaupt een poging hebben gedaan om Luuk de Jong mee te vragen ?
Als het niet in de eredivisie speelt of heeft gespeeld dan is het niet veelquote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:00 schreef Kerftminister het volgende:
Bergwijn![]()
Wijnaldum
Geen Zirkzee of Summerville
Conservatieve Koeman weer
Tja. Mijn verwachtingen zijn laag.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:11 schreef GGMM het volgende:
Hebben we wel eens zo'n matige electie gehad?
Davy Klaassen ook maar oproepen dan.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zou een Guus Til trouwens sowieso altijd meenemen, zeker met 26 spelers. Niet voor de basis, maar lijkt me voor bepaalde wedstrijden of situaties wel gewoon heel bruikbaar.
Laten we nou niet doen alsof deze selectie zo geweldig is. We hebben in Qatar wel weer kunnen zien hoe matig het allemaal is.quote:
En jouw oplossing is een speler erbij halen die dat niveau zelfs nog verder naar beneden haaltquote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Laten we nou niet doen alsof deze selectie zo geweldig is. We hebben in Qatar wel weer kunnen zien hoe matig het allemaal is.
Dat mag jij vinden en ik heb al gezegd dat ik hem ook niet in de basis hoef te zien.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:24 schreef Caland het volgende:
[..]
En jouw oplossing is een speler erbij halen die dat niveau zelfs nog verder naar beneden haalt
is het niet zo dat de roon meer kans heeft op tijdig herstel? Niet dat ik hem erbij wil hoor maar dat kan een reden zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:01 schreef Kerftminister het volgende:
Dat Zirkzee een 'blessure' heeft is overigens geen argument want De Roon zit er wel bij.
Hoe zou jij gaan spelen tegen Polen?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:38 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in. En laten we vooral niet op de knieën gaan voor matige voetballer Luuk en Guusje Til zeg.
Al was ik wel nieuwsgierig naar Summerville.
Dat hangt er ook vanaf natuurlijk hoe fit iedereen is, daar kom ik voor die pot op terug!quote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe zou jij gaan spelen tegen Polen?
Met strafschoppen er uit in de kwartfinale tegen de wereldkampioen. Schandalig idd. Met een gemiste door een verdediger die niet eens Europees speler van het jaar werd. Typisch Nederlands om bij zo'n verkiezing tweede te worden.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Laten we nou niet doen alsof deze selectie zo geweldig is. We hebben in Qatar wel weer kunnen zien hoe matig het allemaal is.
Nee ik zou een van de best presterende middenvelders dit seizoen lekker thuislaten inderdaadquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:26 schreef ISVV het volgende:
Waar is Guus Til? Scorende middenvelder, altijd prettig. Simons en Koopmeiners doen het niet in Oranje.
Gaan discussiëren of Guus Til mee moet is wel het bewijs van de gigantische middelmaat van deze selectie.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:26 schreef ISVV het volgende:
Waar is Guus Til? Scorende middenvelder, altijd prettig. Simons en Koopmeiners doen het niet in Oranje.
Dat zijn er 5 van de 11, waarvan Frenkie en Virgil echt een kutseizoen hebben gehad.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is elk eindtoernooi hetzelfde.
Basis Barca, Basis Liverpool, Basis City, Basis Inter, basis Milan
Niveautje Zweden.
Het is niet verboden van nature verzuurd te zijn inderdaadquote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat zijn er 5 van de 11, waarvan Frenkie en Virgil echt een kutseizoen hebben gehad.
Discussiëren of Zirkzee mee had gemoeten is dan weer het bewijs dat dat reuze meevalt. Van mij had het ook een tikje spannender gemogen maar het is verder een prima selectie. Geen échte Europese top, maar dat wisten we al een tijdje dacht ik. Wel meer dan genoeg kwaliteit om het iedere ploeg moeilijk te maken, op Frankrijk na dan maar die kun je als het goed is pas weer in de finale tegenkomen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gaan discussiëren of Guus Til mee moet is wel het bewijs van de gigantische middelmaat van deze selectie.
Wat bedoel jequote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gaan discussiëren of Guus Til mee moet is wel het bewijs van de gigantische middelmaat van deze selectie.
Van Dijk kreeg laatst een 10 van de analisten. Hij is momenteel/laatste maanden weer in topvorm na zijn blessure.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat zijn er 5 van de 11, waarvan Frenkie en Virgil echt een kutseizoen hebben gehad.
Shit ik wilde net gaan antwoorden.quote:
Koopmeiners moet 100% mee hoor. Maar bedoel dat we weinig scorende middenvelders hebben.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik zou een van de best presterende middenvelders dit seizoen lekker thuislaten inderdaad
Daarom dat Wijnaldum waarschijnlijk toch wel mee zal gaan vermoed ik. Niet dat je daar heel blij van moet worden, maar die scoort nog weleens een goalquote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:39 schreef ISVV het volgende:
[..]
Koopmeiners moet 100% mee hoor. Maar bedoel dat we weinig scorende middenvelders hebben.
Dan kun je beter Kluivert meenemen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom dat Wijnaldum waarschijnlijk toch wel mee zal gaan vermoed ik. Niet dat je daar heel blij van moet worden, maar die scoort nog weleens een goal
Ervaring en hij is nuttig voor het groepsproces in het kleedkamer. Ligt denk ik bij iedereen goed in de groep. Op zich dus logisch dat ie meegaat.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom dat Wijnaldum waarschijnlijk toch wel mee zal gaan vermoed ik. Niet dat je daar heel blij van moet worden, maar die scoort nog weleens een goal
Zolang hij geen basisklant is vind ik het wel prima ja. Koeman zal het wel weten of hij een meerwaarde voor de groep is of niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ervaring en hij is nuttig voor het groepsproces in het kleedkamer. Ligt denk ik bij iedereen goed in de groep. Op zich dus logisch dat ie meegaat.
Zo iemand heb je nodig op een toernooi. Anders had je ipv hem een 3e nummer tien meegenomen als opvulling.
De waarheid ligt in het midden. Het is geen niveau Engeland, Duitsland, Frankrijk. Maar het is beter dan de meeste landen. Alleen aanvallend heb je gewoon een matige selectie. En laat dat nou net de belangrijkste linie zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is elk eindtoernooi hetzelfde.
Basis Barca, Basis Liverpool, Basis City, Basis Inter, basis Milan
Niveautje Zweden.
Ik zie ze alweer kauwgom kauwen en verveelt voor zich uit kijken bij volkslied.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:53 schreef DobbyDob het volgende:
Verder zitten er enorm veel vervelende types bij deze lichting, dus het zal mij weinig uitmaken of ze er snel uitliggen of niet.
Een schánde is het.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 00:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik zie ze alweer kauwgom kauwen en verveelt voor zich uit kijken bij volkslied.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |