nee die tijd ligt achter me. Date alleen via de appsquote:Op maandag 20 mei 2024 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Probeer jij ook altijd meiden te strikken met een maatje samen
Ik bedoelde ook gewoon online.quote:Op maandag 20 mei 2024 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee die tijd ligt achter me. Date alleen via de apps
huh wtf waar zoek jij naar datesquote:Op maandag 20 mei 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook gewoon online.
Mannen die MMV berichten sturen
Ik zoek nergens. Vrouwen krijgen gewoon berichten op Insta enzo hè. (Mannen uiteraard ook.)quote:
heb nog nooit zomaar bericht gestuurd op insta, lijkt me echt ongemakkelijkquote:Op maandag 20 mei 2024 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zoek nergens. Vrouwen krijgen gewoon berichten op Insta enzo hè. (Mannen uiteraard ook.)
Een praatje, foto’s en dan de volgende dag een verzoek of je mee gaat naar de sauna en of een maat mee kan.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb nog nooit zomaar bericht gestuurd op insta, lijkt me echt ongemakkelijk
wat sturen ze dan nog meer?
kun je eens zo'n gesprek delen, ben echt benieuwdquote:Op maandag 20 mei 2024 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een praatje, foto’s en dan de volgende dag een verzoek of je mee gaat naar de sauna en of een maat mee kan.
Zeurderige tieners. Hoe vinden ze zoiets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |