Dat inderdaad, toen ‘de bom’ viel vrijdagmiddag dacht ik eerst “als het maar geen aanranding of erger was”, maar ik dacht echt dat hij op zijn minst iemand had gevloerd achter de schermen. Zo werd het naar buiten gebracht. Vooral toen ze de politie noemden.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 00:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Niks mis mee, voel hetzelfde, ben nog steeds boos en weet niet eens op wie. Is het Joost, is het dat camerameisje, is het de EBU?
Het droomscenario is als de hele beerput bij de EBU open gaat, Joost volledig geëxonereerd wordt en als een soort martelaar naar Eurovisie 2025 gaat. En dat 'ie met Donny en Teun net zo'n grote banger schrijft als Europapa. Maar dan net weer wat anders om de mensen te verrassen, misschien een duet met een leuke zangeres.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:45 schreef Strani het volgende:
Joost hoeft (als hij het zou willen) niet meteen volgend jaar al terug naar het ESF hè. Hij kan ook over vier of vijf jaar dat besluit maken, als hij weer zin heeft en weer een prima lied heeft liggen. Ook tegen die tijd kennen mensen z'n verhaal nog wel; dit is immers zo'n unieke situatie.
Als we de Eurovisie website en de app mogen geloven heeft Europapa nog helemaal niet meegedaan 😉, gewoon inzenden volgend jaarquote:
Apart hoe deze initieel wat vreemde en onwennige titel, nu zo lief klinkt en volledig ingeburgerd is, een fenomeen, en zelfs in talloze landen wordt gezongen in al die accenten, en eigenlijk Joost gewoon Europapa is.quote:
Wat moet ik zien? Ik zie Joost high fives, handjes en in het geval van de vrouw met kort haar een fistbump achtig iets geven. De mevrouw klapt daarna gewoon door.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 05:06 schreef Za het volgende:
Kijk eens naar deze beelden ongeveer op driekwart, vrouw met kort haar in zwarte kleding, en Joost's reactie:
[ x ]
Ik zie dat ze doorklapt, imo is het ook gewoon enthousiasme, maar wanneer je iemand eruit wilt werken zou je er met wat fantasie een "dreigend gebaar" achtig iets na het afstappen van het podium in kunnen zien.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 06:11 schreef Yesse het volgende:
Wat moet ik zien? Ik zie Joost high fives, handjes en in het geval van de vrouw met kort haar een fistbump achtig iets geven. De mevrouw klapt daarna gewoon door.
Maar dit is helemaal niet de positie waar het zou zijn gebeurd. Dus wat wil je hiermee?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 06:40 schreef Za het volgende:
[..]
Ik zie dat ze doorklapt, imo is het ook gewoon enthousiasme, maar wanneer je iemand eruit wilt werken zou je er met wat fantasie een "dreigend gebaar" achtig iets na het afstappen van het podium in kunnen zien.
Ik heb het een paar keer bekeken, en wanneer zij zou zeggen, ik filmde hem de dagen ervoor omdat ik enthousiast was tegen zijn zin, en nu pakte hij hardhandig mijn hand en maakte een dreigend gebaar, met wat fantasie?
Men is het er over eens dat er eigenlijk niks gebeurd is, dan kan het ook dit zijn.
Het lijkt meer op steen papier schaarquote:Op vrijdag 17 mei 2024 05:06 schreef Za het volgende:
Kijk eens naar deze beelden ongeveer op driekwart, vrouw met kort haar in zwarte kleding, en Joost's reactie:
[ x ]
Op zo’n songfestival is de artiest nooit alleen, hooguit op zijn hotelkamer. Het kan niet anders dan dat er getuigen zijn. Ik denk dat er keiharde afspraken op papier staan waardoor niemand iets zegt.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 08:17 schreef Sandrie het volgende:
Dit is inderdaad niet de plek waar het voorval gebeurde.
Maar ik heb deze beelden vanuit verschillende hoeken gezien intussen.
Onduidelijk even welke van donderdagavond waren, maar op alle beelden liep zijn team met hem mee toen ze vanuit daar naar achteren gingen. Hij is volgens mij nooit alleen door die deur gelopen waar ze stond te filmen.
Toen ze aan het begin van de week via de Zweedse media gingen lekken dacht ik dus ook, daar gaan we. Maar nu gaan ze compleet door het stof en horen we alsnog niets, dat vind ik dus ook apart.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 08:32 schreef zatoichi het volgende:
Nu een week verder maar we hebben nog steeds niet vanuit EBU gehoord wat er nu precies is gebeurd. Pure speculatie, maar dat sterkt mijn gedachte dat het echt om een minimaal vergrijp gaat, en het EB helemaal niet bij gebaat is om het naar buiten te brengen. Die wachten gewoon totdat de wereld alweer met andere zaken bezig is, zoals het EK ofzo; dan valt het minder op.
Ondertussen bedacht ik me wel hoe bizar het is dat Joost Klein mede hierdoor zo succesvol is en zelfs in Groot Brittanië populair is. Ik bedoel Europapa in het land van de Brexit; hoe ironisch is dat?
Wat mij betreft meteen weer in 2025, mits hij zelf wil en een banger heeft liggen. Dan zijn de emoties nog redelijk vers. HEERLIJK!quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:45 schreef Strani het volgende:
Joost hoeft (als hij het zou willen) niet meteen volgend jaar al terug naar het ESF hè. Hij kan ook over vier of vijf jaar dat besluit maken, als hij weer zin heeft en weer een prima lied heeft liggen. Ook tegen die tijd kennen mensen z'n verhaal nog wel; dit is immers zo'n unieke situatie.
Ik denk dat de EU inmiddels in Groot-Brittannië populairder is dan in Nederlandquote:Op vrijdag 17 mei 2024 08:32 schreef zatoichi het volgende:
Ondertussen bedacht ik me wel hoe bizar het is dat Joost Klein mede hierdoor zo succesvol is en zelfs in Groot Brittanië populair is. Ik bedoel Europapa in het land van de Brexit; hoe ironisch is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |