gewoon wat nivea after shavequote:Op donderdag 16 mei 2024 13:13 schreef CherryLips het volgende:
Vooral die eerste keer na de winter, dan gooi ik er maar de poezenmaaier overheen, maar dan is alles zo geīrriteerd dat het er nog steeds niet uitziet.
De wattusquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:13 schreef CherryLips het volgende:
Vooral die eerste keer na de winter, dan gooi ik er maar de poezenmaaier overheen, maar dan is alles zo geīrriteerd dat het er nog steeds niet uitziet.
De poezenmaaier.quote:
Even nieuwe scheermesjes bestellen bij de Plusquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:18 schreef CherryLips het volgende:
Dat ding is zo oud dat ik moet uitkijken geen tetanus op te lopen.
Er zijn nog andere supermarkten hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even nieuwe scheermesjes bestellen bij de Plus
Aah ja voor je gezicht wil je wel een ander mesje dan voor je benenquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De poezenmaaier.
Ik had ooit eens de gewoonte om boodschappen bij de Plus te bestellen, en die hadden nogal een eigen interpretatie van "alternatief product" als er iets niet leverbaar was. Ooit scheermesjes besteld, niet leverbaar, kreeg ik het vrouwen-"equivalent" geleverd. Poezenmaaiers.
Ik heb die blauwe van Gillette. Had laatst de roze gekregen van m'n zus, maar die aaiden gewoon een beetje, deden niks tegen beharing. Ik dacht dat het aan m'n hormonen ofzo lag dat ik ineens van die dikke stugge haren had, maar nee.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:25 schreef datismijnmening het volgende:
Ik gebruik die mesjes van ah huismerk voor mijn benen. Lekker makkelijk, lekker goedkoop, elke keer een vers mesje
Tijd voor een shiitake kwekerij.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel hele lekkere champignons. Vochtig en donker enzo.
Van gilette zijn die mach 3 wel het chillst. Maar ja die zijn vier keer zo duurquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb die blauwe van Gillette. Had laatst de roze gekregen van m'n zus, maar die aaiden gewoon een beetje, deden niks tegen beharing. Ik dacht dat het aan m'n hormonen ofzo lag dat ik ineens van die dikke stugge haren had, maar nee.
Ik heb in de auto een Ray Ban liggen, voor al het andere pak ik meestal m'n Goodr, want die kan tegen een stootje.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:30 schreef Xilia het volgende:
Welke zonnebril hebben jullie? Merk / geen merk? Ik wil een nieuwe![]()
Ik heb een enkele duurdere en ook tig van die 'handig eentje extra' brillen die overal liggen.
Maarrrr... De goeie zijn op sterkte en dat gaat na mijn oogoperaties natuurlijk niet meer
Keertje naar Duitsland rijdenquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Van gilette zijn die mach 3 wel het chillst. Maar ja die zijn vier keer zo duur
Ik heb een Polaroid van Kruidvatquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:30 schreef Xilia het volgende:
Ik heb enkele duurdere en ook tig van die 'handig eentje extra' brillen die overal liggen.
Maarrrr... De goeie zijn op sterkte en dat gaat na mijn oogoperaties natuurlijk niet meer
voor in de auto:quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:30 schreef Xilia het volgende:
Ik heb enkele duurdere en ook tig van die 'handig eentje extra' brillen die overal liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |