Nee gewoon een jurkquote:
Leven gaat niet om wachten op mooi weer maar om dansen in de regenquote:
@bitterbal kijk deze grapquote:Op donderdag 16 mei 2024 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leven gaat niet om wachten op mooi weer maar om dansen in de regen
*burpquote:
Goed voor de natuur dan. Dat heeft wel een extra steuntje nodigquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Boeren hebben al genoeg goed nieuws gehad gister
Gisteravond was het 16 graden ofzo maar nog steeds smerig plakkerig.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:45 schreef essnhills het volgende:
Ja deze temperaturen zijn wel beter te doen. Merk het gelijk, stuk minder vermoeid en duizelig
Oké US.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leven gaat niet om wachten op mooi weer maar om dansen in de regen
Ja gisteravond was niet lekker. Vandaag is heerlijk zoquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gisteravond was het 16 graden ofzo maar nog steeds smerig plakkerig.
Ik doe een korte broek als je het niet erg vindtquote:
Hmmm nou oke vooruit dan maarquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik doe een korte broek als je het niet erg vindt
Zou je best goed staan anders.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij staat een bloemenjurk je welquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt maar dan moet ik mijn benen scherenquote:
Ja dat is altijd klote.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt maar dan moet ik mijn benen scheren
Dan wordt het eerder een bloemetjes gordijnquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgens mij staat een bloemenjurk je wel
Doet dimmy wel voor jequote:Op donderdag 16 mei 2024 13:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt maar dan moet ik mijn benen scheren
Daarom maar een korte broekquote:
Ohquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan wordt het eerder een bloemetjes gordijn
Dat is wel lief van haarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |