Als de regering besluit morgen alle brandweerkazernes te sluiten heb je ook een crisis zelfs met de helft van de branden. Die theatrale reddeloosheid met de AZCs is niet een neveneffect maar juist het doel van het huidige beleidquote:Op donderdag 16 mei 2024 12:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tevens is de asielinstroom in Nederland helemaal niet laag, want anders hoeven we niet overal noodopvang te regelen.
Klopt maar die warme worst is lekker joh.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:56 schreef recursief het volgende:
[..]
En begrijp ik dat de verhoging van het minimumloon wordt teruggedraaid?
Hoe kom je aan die cijfers? Want ik denk dat er een aantal grote salarissen tussen zitten die de boel aardig omhoogtrekken. Een metaalarbeider bij asml verdient ¤ 2700,- en een product owner bijna ¤ 7000,- volgens Indeed en dan zit je nog lang niet aan de anderhalve ton per jaar.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het gemiddelde salaris bij ASML is anderhalve ton, ik koos het bedrag niet voor niets
60% van de werknemers van ASML in Nederland is Nederlands.
* Buitenlandse aandeelhouders vinden dit leuk.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:54 schreef Tijger_m het volgende:
Maar dit is waar jullie enthousiast over zijn?
[..]
Meer geld voor de grote bedrijven en aandeelhouders dus. Geen cent van de benzine prijs af, wel korting voor bedrijven op hun energie belasting.
en dan is het niet erg meer dat Rabobank expat Arul de prijs van huurappartementen enorm opdrijft?quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ja, iemand die goed Engels kan, academisch is opgeleid en niet aan komt zetten met een gesluierde vrouw, zal inderdaad een stuk meer mogelijkheden hebben dat klopt.
Hier zie je dus duidelijk de hand van de VVD.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Meer geld voor de grote bedrijven en aandeelhouders dus. Geen cent van de benzine prijs af, wel korting voor bedrijven op hun energie belasting.
Z’n onderbuik is goed gevuld nu, laat hem met rust.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
en dan is het niet erg meer dat Rabobank expat Arul de prijs van huurappartementen enorm opdrijft?
Welke verhoging dan precies? Die van 1 juli aanstaande was al van de baan toch door BBB in de Eerste Kamer?quote:
De schoorsteen bij Corio Investments moet natuurlijk ook blijven roken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
en dan is het niet erg meer dat Rabobank expat Arul de prijs van huurappartementen enorm opdrijft?
Wij betalen per kuub 58 cent plus 21% btw. Een grootverbruiker betaalt vanaf 170.000 kuub 13 cent en vanaf 1 miljoen kuub 3 cent. Hoeveel kan daar vanaf en hoe helpt dit de Europese klimaatdoelstellingen te behalen? Bedrijven hebben al nauwelijks een incentive om te verduurzamen en op deze manier nog minder.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vind 30% nog behoorlijk fors. Ik zou zeggen, laat mensen vooral hun eigen huis kopen.quote:Van nieuwbouw moet minimaal 30% gemiddeld – dus met gebiedsgerichte differentiatie – sociale huur zijn;
Ik denk dat de VVD het nog aardig slim gedaan heeft. De meest ridicule zaken als migratie- en stikstofpunten mooi op zijn beloop laten. Liefst hier geen ministers voor leveren. Anderen zaken zie je meer VVD sturing in en daar zullen ze ook meer voor elkaar gaan krijgen. Zou wel op zoek blijven naar een nieuwe partijleider.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hier zie je dus duidelijk de hand van de VVD.
Zie de reacties hier en je weet waar men voor gestemd heeft.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wij betalen per kuub 58 cent plus 21% btw. Een grootverbruiker betaalt vanaf 170.000 kuub 13 cent en vanaf 1 miljoen kuub 3 cent. Hoeveel kan daar vanaf en hoe helpt dit de Europese klimaatdoelstellingen te behalen? Bedrijven hebben al nauwelijks een incentive om te verduurzamen en op deze manier nog minder.
Waardeloos en de rekening komt gewoon bij 't volk.
Lekker Geert, jij bent zoals je zelf beweert de stem van 't volk
Dat is toch gewoon trollbait. Ik geloof er niks van.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:09 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Gebrekkig nederlands, dat moet je maar vooral roepen ja..
quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:11 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon trollbait. Ik geloof er niks van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:
Als er strenge wetgeving wordt gemaakt rondom de huurprijzen hoeft dat niet. Nog beter zou natuurlijk zijn dat de werkgever ook niet (deels) de huur van Arul betaald, dan zorgt men namelijk ook dat zulke exacts niet zo hoog kunnen inzetten.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je weet niet hoe oud hij is en hoe gebrekkig zijn Nederlands.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Woont hier 35 jaar, gebrekkig Nederlands.
Hij vat de problemen goed samen.
Volgens mij staat er dat hij hier al 35 jaar woont en nog steeds gebrekkig Nederlands spreekt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je weet niet hoe oud hij is en hoe gebrekkig zijn Nederlands.
Beetje flauw van Sywert. Johan Remkes oud vice president en voorman van commissie Remkes 2022 kon nog geen uur zonder shag en is veelvuldig gefotografeerd terwijl die tijdens een vergadering of waar dan ook een peuk aan het draaien was.quote:
Die wetgeving wordt juist afgezwakt. Hoe smaakt je worst?quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als er strenge wetgeving wordt gemaakt rondom de huurprijzen hoeft dat niet. Nog beter zou natuurlijk zijn dat de werkgever ook niet (deels) de huur van Arul betaald, dan zorgt men namelijk ook dat zulke exacts niet zo hoog kunnen inzetten.
"Gebrekkig Nederlands kan van alles zijn. Als je op je 30e verhuist naar een gebied met een taal die totaal verschilt met de jouwe ga je nooit meer vloeiend overkomen in de nieuw aangeworven taal terwijl het best zijn dat je je, zeker receptief, goed kunt redden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:19 schreef Morm_NL het volgende:
[..]
Volgens mij staat er dat hij hier al 35 jaar woont en nog steeds gebrekkig Nederlands spreekt.
Dat is wat het goed samenvat. Lang in Nederland en de taal nog amper kunnen spreken...
Als mensen na 20 jaar nog steeds willen geloven dat een ex-VVD'ert echt heus waar zich opeens hard gaat maken voor mensen aan de onderkant van de samenleving kan je ook nog wel een paar extra decennia wachtenquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als er strenge wetgeving wordt gemaakt rondom de huurprijzen hoeft dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |