Leuke wedstrijden idd. Maar mijn voorspellingen komen steevast niet uit. Sta dik onderaan in de meeste pouletjes (hoe schrijf je dat....) waaraan ik meedoe.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:25 schreef borisz het volgende:
Georgië had meer verdiend.
Portugal tegen een zwak Tsjechië achter. Moet je ook maar geen Frank-de-Boer-voetbal spelen.
Nu de eerste groepsronde bijna voorbij is kunnen wel wel zeggen dat het tot nu toe een fijn EK is.
Die kut 3-1 ook weer bij Turkijequote:Op woensdag 19 juni 2024 06:42 schreef manny het volgende:
[..]
Leuke wedstrijden idd. Maar mijn voorspellingen komen steevast niet uit. Sta dik onderaan in de meeste pouletjes (hoe schrijf je dat....) waaraan ik meedoe.
Als echte kenner had ik een verrassende 2-2. Dus zero points voor mij, alweer.quote:Op woensdag 19 juni 2024 07:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die kut 3-1 ook weer bij Turkije.
Maar één matige wedstrijd. Voor de rest genieten. Mooi na al die jaren misère.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:25 schreef borisz het volgende:
Georgië had meer verdiend.
Portugal tegen een zwak Tsjechië achter. Moet je ook maar geen Frank-de-Boer-voetbal spelen.
Nu de eerste groepsronde bijna voorbij is kunnen wel wel zeggen dat het tot nu toe een fijn EK is.
Ik sta tweede bij de poule van Bjoro-de Hooler. Ik geloof 40 deelnemers.quote:Op woensdag 19 juni 2024 06:42 schreef manny het volgende:
[..]
Leuke wedstrijden idd. Maar mijn voorspellingen komen steevast niet uit. Sta dik onderaan in de meeste pouletjes (hoe schrijf je dat....) waaraan ik meedoe.
Ik had niet anders verwacht.quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik sta derde bij de poule van Bjoro-de Hooler. Ik geloof 40 deelnemers.
[ afbeelding ]
Ik sta tweede. Fout gepost. Inmiddels gewijzigd.quote:Op donderdag 20 juni 2024 07:10 schreef manny het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht.
Eigenlijk ongelooflijk dat nog 2 (of zie ik nou dat je zelf 2e staat) deelnemers, uiteraard alleen door puur geluk, nog boven jou staan.
Ajai. Gebroken rib kan je verder ook niets aan doen toch, is gewoon "uitzieken" en de pijn doorstaan. Balen man, werd je aan je arm getrokken door een boze wandelaar?quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:44 schreef golfer het volgende:
Ik heb weer eens wat:
Vorige week vrijdagmiddag ben ik op weg naar mijn werk bij Caprera met mijn fiets onderuit gegaan en dat leverde nogal wat pijn aan mijn linker zijde bij de ribben op. Omdat de pijn steeds heftiger werd en ook uitstraalde naar de achterkant van mijn borstkas en ik haast niet meer kon slapen van de pijn, heb ik gisteren weer contact met de huisarts gezocht en die schreef mij vervolgens als pijnstiller langzaam werkende Morfinepillen voor en verwees mij op mijn eigen verzoek voor een röntgenfoto naar het Spaarne Ziekenhuis-Noord. (Omdat het alweer wat weken geleden was dat ik een ziekenhuis had bezocht…)
Daar zijn vanmiddag foto’s gemaakt en de radioloog daar vond het nodig dat ik toch naar de SEH van het Spaarneziekenhuis in Haarlem-Zuid zou langsgaan. Na vrij lang wachten en nog wat aanvullende onderzoeken bleek dus dat ik 3 ribben aan mijn linkerkant heb gebroken en de stekende pijn vooral kwam doordat er wat bloed/vocht onderin mijn linkerlong te zien was (pleuravocht).
Na overleg met de traumachirurg is besloten dat ik stop met de Morfine en daarvoor in de plaats kreeg ik een recept voor zowel kortdurende als langdurende Oxycodon mee.
Vervolgafspraak voor weer een thorax-X-foto en controle bij een chirurg staat nu gepland voor 4 juli. In de tussentijd moet ik veel rust houden en mag ik dus even niet werken.
Haha, nee. Gewoon op weg naar mijn werk onderuit in een bocht op net nat geworden klinkers tijdens een miezerregenbui.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 09:13 schreef manny het volgende:
Ajai. Gebroken rib kan je verder ook niets aan doen toch, is gewoon "uitzieken" en de pijn doorstaan. Balen man, werd je aan je arm getrokken door een boze wandelaar?
Balen man. Nou goed, voorzichtig juichen vanavond dan!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 11:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Haha, nee. Gewoon op weg naar mijn werk onderuit in een bocht op net nat geworden klinkers tijdens een miezerregenbui.
Die Belgische verslaggever ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |