Klinkt erg goedquote:Op maandag 20 mei 2024 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook, lekker gerommeld in en om huis. Dadelijk lekker gamen
Not me.quote:
Zie je wel onlinequote:Op maandag 20 mei 2024 13:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt erg goedrommelen is altijd fijn
Gamen... als ik straks op picnic wacht ga ik dar misschien ook doen...
Het leven is te kort om sip te zijn.quote:
Hahah jij gaat ook Farm Together 2 spelen? Of cozy grove, of Chill Town, of Dinkun, of Garden Pawn?quote:
Nee, ik ga verder in Crusader Kings 3quote:Op maandag 20 mei 2024 13:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahah jij gaat ook Farm Together 2 spelen? Of cozy grove, of Chill Town, of Dinkun, of Garden Pawn?
Dat is een iets ander genrequote:Op maandag 20 mei 2024 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik ga verder in Crusader Kings 3Kijken of het me lukt om in een nieuwe poging in het jaar 869 Nederland te verenigen
Goed om te lezen.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Gisteren lukte het even niet. Nu ben ik weer een blij mensje
Wel leukquote:Op maandag 20 mei 2024 13:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is een iets ander genre
Heel veel plezier
Aja... erin blijven hangen heeft geen zin tochquote:
Jij mist gewoon een AirwiN in je leven.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het leven is te lang om niet jezelf te zijn.
Als jij er bent ben ik niet mezelf?quote:Op maandag 20 mei 2024 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij mist gewoon een AirwiN in je leven.
Dan kun je juist meer jezelf zijn.quote:
Die kan zo in mijn ondertitel.quote:
Daar denk ik wel eens over na. Stel nou dat Petrus je straks aan de hemelpoort vertelt dat je door mag gaan naar een volgend leven. Ik zou dan echt denken "wtf no wayquote:
Heyquote:
Opnieuw beginnen lijkt me wel wat. Ik geloof echter niet in hemel, hel of reincarnatie.quote:Op maandag 20 mei 2024 14:02 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Daar denk ik wel eens over na. Stel nou dat Petrus je straks aan de hemelpoort vertelt dat je door mag gaan naar een volgend leven. Ik zou dan echt denken "wtf no way" en dan vrijwillig het vagevuur inlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |