Tja de een gaat bij een sekte en anderen stemmen op Trump of Wilders of NSDAP. Het is maar net wat men wilt geloven.quote:Op zondag 19 mei 2024 10:27 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, Raël op Netflix. Over die sekte. Ik begrijp echt niet hoe je jezelf zo kunt laten manipuleren door één of andere engerd en dan alles opgeeft inclusief je eigen kinderen.
Volgens mij zitten we hier in Nederland op het punt dat je van 2 kwaden de minst erge moet kiezen.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Tja de een gaat bij een sekte en anderen stemmen op Trump of Wilders of NSDAP. Het is maar net wat men wilt geloven.
quote:Op zondag 19 mei 2024 11:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Tja de een gaat bij een sekte en anderen stemmen op Trump of Wilders of NSDAP. Het is maar net wat men wilt geloven.
Kom jullie ook overal tegenquote:Op zondag 19 mei 2024 11:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we hier in Nederland op het punt dat je van 2 kwaden de minst erge moet kiezen.
Nee nee, jij komt overal waar wij zijn!quote:
Ik stalk julliequote:Op zondag 19 mei 2024 14:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee nee, jij komt overal waar wij zijn!
Je houdt ons in de gaten!quote:Op zondag 19 mei 2024 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik stalk jullie![]()
Ik ga dan eens hier en dan eens daar lezen en soms post ik iets en soms ook niet
ssstttttquote:
Zal jou eens!quote:
Een lesje leren?quote:
Bijvoorbeeldquote:
Met je tuinquote:
O je had een uitstapje gemaakt 😉quote:
Vertel. Wie dwingt jouquote:
quote:
Waar ging het over?quote:
Even teruglezen.quote:
Over het weerquote:
Waarom wil je niet?quote:Op zondag 19 mei 2024 22:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mag ik ook wat gaapgevoelens van jou? Moet zo naar bed, maar wil niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |