diverse service diensten zijn mooie doelgroepenquote:Op donderdag 16 mei 2024 10:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duimen maar. Zowel of ze je willen hebben, als dat de treinen rijden. Tevens mooie doelgroep de taxibranche.
Taxibranche is altijd wel dankbaar volk.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duimen maar. Zowel of ze je willen hebben, als dat de treinen rijden. Tevens mooie doelgroep de taxibranche.
quote:
of het 8 graden is, de drank niet goed viel, en de bus pas over een uur gaatquote:
Ik vind het een hele aparte combi. Maar misschien is een wat minder traditionele samenstelling wel eens goed om wat verandering aan te brengen in plaats van door blijven modderen. Heb ergens wel het idee dat ze het niet heel lang gaan volhouden samen, maar okquote:Op donderdag 16 mei 2024 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, kom maar op met de tekstwolkjes
[ afbeelding ]
Ik zie vooral heel veel staatsinkomsten wegvallen terwijl er hele grote investeringen genoemd worden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:36 schreef kwiwi het volgende:
Zit net die nieuwe kabinetsplannen door te lezen, vind het op zich wel goede plannen. Zeker dat werken meer moet lonen.
Wat moet je daaraan testen dan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:jjh ik ben aangeboden bij de dictu als tester voor de taxi wet
Allemaal bijzonder goede redenen om een taxi te pakken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
of het 8 graden is, de drank niet goed viel, en de bus pas over een uur gaat
NSC wilde dat erin hebben, ik kan me niet voorstellen dat ze daar snel een meerderheid voor hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie vooral heel veel staatsinkomsten wegvallen terwijl er hele grote investeringen genoemd worden.
En dus nog wat lollige dingetjes als 'we gaan de kiesmethode aanpassen', 'grondwet wordt toetsbaar en aanpasbaar' gecombineerd met het expliciet noemen van euthanasie en abortus. Zit me niet lekker.
Eens.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Allemaal bijzonder goede redenen om een taxi te pakken.
En dat terwijl juist NSC in hun verkiezingsprogramma gezegd heeft dat de regelgeving rondom abortus prima is zo. BBB daarentegen niet. (Ik zit na te lezen, ben nog niet verder gekomen, want hey, werk gaat ook door)quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:44 schreef JJH het volgende:
[..]
NSC wilde dat erin hebben, ik kan me niet voorstellen dat ze daar snel een meerderheid voor hebben.
quote:Abortus is een belangrijk recht, maar er moet niet lichtzinnig mee omgegaan worden. Daarom
willen we dat er zorgvuldig gekeken wordt naar de termijnen en ontwikkelingen zoals een abortus-
pil.
Programma misschien niet, maar ik meen te herinneren dat Omtzigt wel dingen gezegd heeft. Hij heeft in ieder geval behoorlijk ouderwetse denkbeelden wat dat betreft.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat terwijl juist NSC in hun verkiezingsprogramma gezegd heeft dat de regelgeving rondom abortus prima is zo. BBB daarentegen niet. (Ik zit na te lezen, ben nog niet verder gekomen, want hey, werk gaat ook door)
BBB:
[..]
Ja, daarom ging ik eerst daar kijken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Programma misschien niet, maar ik meen te herinneren dat Omtzigt wel dingen gezegd heeft. Hij heeft in ieder geval behoorlijk ouderwetse denkbeelden wat dat betreft.
"Dit hadden we ook wel in een tweetje af kunnen doen"quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, kom maar op met de tekstwolkjes
[ afbeelding ]
Denk dat je door dat hoofdlijnenakkoord best wel wat problemen rondom de daadwerkelijke invulling en uitvoering kunt krijgen. Maar dat is bij ieder kabinet dat aan het begin staat wel. Denk alleen dat bepaalde groepen weer "pech" gaan hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Zoals ik zei, ik heb hier geen vertrouwen in. Mooie praat (ja, tuurlijk zie ik liever meer van m'n salaris op m'n eigen bankrekening), maar ik ben erg benieuwd naar hoe ze het financieel voor zich zien. Aangezien ze ķķk expliciet gezegd hebben dat ze de staatsschuld niet de verantwoordelijkheid van volgende generaties willen maken.
Bezuinigen aan de andere kant, maar dat is in hun ogen natuurlijk veel minder een goed nieuws show natuurlijk, dus dat komt lang niet zo prominent naar voren.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
igen bankrekening), maar ik ben erg benieuwd naar hoe ze het financieel voor zich zien. Aangezien ze ķķk explici
Het wordt hoe dan ook afwachten.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat je door dat hoofdlijnenakkoord best wel wat problemen rondom de daadwerkelijke invulling en uitvoering kunt krijgen. Maar dat is bij ieder kabinet dat aan het begin staat wel. Denk alleen dat bepaalde groepen weer "pech" gaan hebben.
Ik zag 'ergens' een headline voorbijkomen over lastenverlichting voor bedrijven en middeninkomens.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat je door dat hoofdlijnenakkoord best wel wat problemen rondom de daadwerkelijke invulling en uitvoering kunt krijgen. Maar dat is bij ieder kabinet dat aan het begin staat wel. Denk alleen dat bepaalde groepen weer "pech" gaan hebben.
Die stonden voor een groot deel natuurlijk al op de planning; alleen de uitvoering daarvan is weer niet helemaal duidelijk. Ook een van de redenen waarom mijn volgende (lease)auto geen elektrische auto is. Mensen hebben geen zin in onzekerheid qua uitgaven.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Bezuinigen aan de andere kant, maar dat is in hun ogen natuurlijk veel minder een goed nieuws show natuurlijk, dus dat komt lang niet zo prominent naar voren.
Ze gaan bijvoorbeeld alle stimuleringsmaatregelen voor electrisch rijden afschaffen.
Het is niet opmerkelijk dat ze vooral de "voor het volk" positieve (in ieder geval op het oog) vooral benadrukken nee. Gratis kinderopvang, meer loon overhouden, lagere zorgpremie, investeren in onderwijs, klinkt allemaal top.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Bezuinigen aan de andere kant, maar dat is in hun ogen natuurlijk veel minder een goed nieuws show natuurlijk, dus dat komt lang niet zo prominent naar voren.
Ze gaan bijvoorbeeld alle stimuleringsmaatregelen voor electrisch rijden afschaffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |