quote:
Ik vind jou eigenlijk best wel tofquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
Van die filmpjes van een adelaar die over de Alpen vliegt, vond ik een paar jaar geleden zo tof.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:41 schreef Caland het volgende:
Nou jongens, in plaats van de ZON ZEE STRAND vakantie in het buitenland wordt het nu een weekje Texel over twee weken
In een rolstoel. Hoera
Een vroege dan maar, goedemorgen!quote:Op vrijdag 17 mei 2024 06:01 schreef vrijgevochten het volgende:
Graag een goedemorgen vandaag @:tarado
Waddeneilanden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:41 schreef Caland het volgende:
Nou jongens, in plaats van de ZON ZEE STRAND vakantie in het buitenland wordt het nu een weekje Texel over twee weken
In een rolstoel. Hoera
Ik heb een auto en je hebt er ongetwijfeld taxi’squote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waddeneilanden.![]()
Al lijkt het mij als Koos Alberts een stuk minder leuk.
Het leuke is juist het wandelen op het strand, fietsen, het eiland bekijken etc. Nou ja dat is in een taxi ook vast leuk.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een auto en je hebt er ongetwijfeld taxi’s
Maar anders zit je thuis dus dan is de aangepaste versie ook leuk.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het leuke is juist het wandelen op het strand, fietsen, het eiland bekijken etc. Nou ja dat is in een taxi ook vast leuk.
Oh ja hoor het blijft leuk en ik hoop dat vriend @Caland een geweldige vakantie heeft!quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar anders zit je thuis dus dan is de aangepaste versie ook leuk.
En verder is het met mooi weer al snel fijn, als je zelf niet dichtbij zee woont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |