abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213576976
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 03:00 schreef r_one het volgende:

Ik vind die opmerking echt zóóóó voorspelbaar.
En toch zo raak geschoten.
Ik vind het programmaatje zóóóó voorspelbaar.

quote:
Ik verdedig die show niet, ik zet grote vraagtekens bij jouw argumentatie en retoriek. Da's wat anders.
Maar wat is jouw mening, houd je van sensatie beluste programma's, het najagen van leed, effectbejag, is dat je ding of veroordeel je het?

Zie je mensen als Kees, Beau, Jaap als helden, integere tv makers, of zie je ze als mensen die leed uitbuiten ter vermaak?
pi_213576981
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 03:10 schreef Za het volgende:

[..]
Je denkt serieus dat ik naar dit soort bagger programma's kijk?
So hee …. niet kijken maar wel zo’n expliciet vernietigend oordeel erover vellen?

Gewaagd hoor.
quote:
[..]
Waar leg ik daar een verband met het Benidorm project?

Ik trok het zgn "de grote jongen uithangen" in twijfel.
“dat DAT” als directe reactie op mijn bluf project in Benidorm (= FEIT, grote jongen uithangen is slechts een waardeOORDEEL daarover).
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_213576990
Wat ik trouwens opmerkelijk vind, is dat de meest populaire films en series altijd moordenaars, criminelen, oplichters, drugsdealers, inbrekers etc betreft.

Maar wanneer IRL iemand anderen benadeeld heeft, slaat de walging alom toe. En keert iedereen zich en masse weg.

Kan iemand dit verklaren?
pi_213576991
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 03:17 schreef Za het volgende:

[..]
En toch zo raak geschoten.
Ik vind het programmaatje zóóóó voorspelbaar.
[..]
Maar wat is jouw mening, houd je van sensatie beluste programma's, het najagen van leed, effectbejag, is dat je ding of veroordeel je het?

Zie je mensen als Kees, Beau, Jaap als helden, integere tv makers, of zie je ze als mensen die leed uitbuiten ter vermaak?
Ik stam nog uit de tijd van Pieter en Willibrord.

Laten we even heel goed beseffen dat meneertje Thomas schijt had aan de eerdere gekozen integere weg van de rechtsgang. Oké?
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_213576993
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 03:29 schreef Za het volgende:
Wat ik trouwens opmerkelijk vind, is dat de meest populaire films en series altijd moordenaars, criminelen, oplichters, drugsdealers, inbrekers etc betreft.

Maar wanneer IRL iemand anderen benadeeld heeft, slaat de walging alom toe. En keert iedereen zich en masse weg.

Lolwhut …. is deze post serieus? :')
.
pi_213576994
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 03:22 schreef r_one het volgende:

So hee …. niet kijken maar wel zo’n expliciet vernietigend oordeel erover vellen?
Het zou bevreemdend zijn dat ik het walgelijke programmas vind, maar desondanks aan de buis gekluisterd zou zitten, niet?
pi_213577002
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 03:34 schreef Za het volgende:

[..]
Het zou bevreemdend zijn dat ik het walgelijke programmas vind, maar desondanks aan de buis gekluisterd zou zitten, niet?
Ja. Maar meet je dan ook geen radicaal oordeel aan., dat is nog veel bevreemdender. Want je oordeel is nu uitsluitend gestoeld op logica en percepties van anderen en op aannames.
.
pi_213580781
Het zou niet de eerste keer zijn dat slachtoffers die financieel geruïneerd zijn zelfmoord plegen, heb dit helaas al vaker zien gebeuren, vooral in crypto, maar Thomas was small fish vergeleken met de oplichters daar die tienduizenden tegelijk ruïneren.
pi_213581028
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:34 schreef Za het volgende:

[..]
Is er een recht om entertainment programma's te maken over vermeende oplichters en ze geestelijk kapot te maken?

We hebben hier een rechtssysteem.
Bij oplichters echt geen probleem. Ik vind vooral de programma's zoals "deurwaarders" verwerpelijk.
  donderdag 16 mei 2024 @ 13:16:03 #110
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_213581118
quote:

Nou er zijn genoeg mentaal gehandicapten die met de grootste adoratie achter Trump aanlopen hoor...
pi_213581471
quote:

Omdat mensen dat op afstand heel spannend vinden.........niet om werkelijk zelf mee te maken.
pi_213610654
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:22 schreef Za het volgende:

[..]
Het is niet suggestief, hij is door die uitzending door allerlei mensen bedreigd, zeer van streek geraakt en heeft de dag na de uitzending zelfmoord gepleegd.

Je kunt dit niet loskoppelen sorry,
reality check, ineens besefte hij waar hij mee bezig was geweest, blijkbaar wou hij het goedmaken en dat zonder tussenkomst van een rechter.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_213610876
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 12:47 schreef Triggershott het volgende:
Het zou niet de eerste keer zijn dat slachtoffers die financieel geruïneerd zijn zelfmoord plegen, heb dit helaas al vaker zien gebeuren, vooral in crypto, maar Thomas was small fish vergeleken met de oplichters daar die tienduizenden tegelijk ruïneren.
Ja, dit.
Ik heb de aflevering gezien en het ging bij deze mensen om 40.000 euro. Waar hij ook het nodige al van had afgelost. Ik weet het niet precies meer maar volgens mij toch al iets van 12.000 ofzo?
Best heftig om voor zo’n bedrag dan toch je leven te beëindigen.
pi_213610912
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:34 schreef Za het volgende:

[..]
Is er een recht om entertainment programma's te maken over vermeende oplichters en ze geestelijk kapot te maken?

We hebben hier een rechtssysteem.
Een falend rechtssysteem ja, waardoor oplichten voor menig persoon gewoon lonend is omdat ze toch niet vervolgd worden.

Goed dus dat Kees vd Spek deze mensen eens wat landelijke mediaaandaxht geeft en heb confronteerd met hun daden.

Opdat er nog veel mogen volgen.
pi_213611245
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 21:51 schreef lily het volgende:

[..]
Ja, dit.
Ik heb de aflevering gezien en het ging bij deze mensen om 40.000 euro. Waar hij ook het nodige al van had afgelost. Ik weet het niet precies meer maar volgens mij toch al iets van 12.000 ofzo?
Best heftig om voor zo’n bedrag dan toch je leven te beëindigen.
Het zal me niets verbazen dat deze man nog de nodige andere mensen opgelicht heeft.

Als je eenmaal een mooi verhaal hebt, met een loods, en de bijbehorende contracten, kun je dat trucje best nog een keer herhalen.
pi_213611361
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 22:23 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Het zal me niets verbazen dat deze man nog de nodige andere mensen opgelicht heeft.

Als je eenmaal een mooi verhaal hebt, met een loods, en de bijbehorende contracten, kun je dat trucje best nog een keer herhalen.
Ja, dat moet haast wel.
pi_213612784
Heet ie nou Jurgen of heet ie nou Thomas?
pi_213615020
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 01:37 schreef Queller het volgende:
Heet ie nou Jurgen of heet ie nou Thomas?
Thomas is zijn gefingeerde naam.
pi_213635427
quote:

Kweenie hoor, maar als je het verschil tussen fictie en non-fictie niet snapt, dan ben je een beetje.....maf.

Heb je de betreffende uitzending eigenlijk wel gezien? Had gewoon een gerechtelijke uitspraak aan z'n reet hangen, waarin gesteld werd dat hij in 2020 dit stel terug had moeten betalen. Heeft 'ie dat netjes, je weet wel, zoals het hoort, gedaan? Nee, hea? Wat heeft hij wél gedaan met het geld van die oudjes, beste Za, dit nadat Kees al op z'n stoep had gestaan? Een lidmaatschap van één of andere luxe dinerclub aangeschaft, terwijl hij dat stel - en ik quote hier maar even de arme oude man uit deze aflevering - "godverredomme" terug had moeten betalen. Dát is de aard van dit zielige crimineeltje.

Schandalig dat jij het voor deze lutser opneemt. :r
pi_213635451
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:05 schreef Za het volgende:
Nu moet hij dealen met dit.
Zou er geen seconde minder om slapen. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')