abonnement Unibet Coolblue
pi_213571896
Ik vroeg me af wat je kan verwachten qua monogamie met (online) daten. Mijn ervaring was vroeger altijd dat je iemand leuk vond en daarmee op date ging en als dat klikte had je een relatie. Met online daten ken je elkaar nog niet dus is het logisch dat je met meer mensen praat. Maar zo vaak heb ik gehad dat een man een geplande date afzegde omdat hij serieuzer werd met een ander. Dit vind ik gek: zodra ik met iemand gezoend heb date ik geen anderen meer maar geef diegene een eerlijke kans. Ik heb ook pas seks als hij dat ook doet. Mocht het daarna ook klikken, kan het een relatie worden. Voor mij is het stappenplan dus matchen, praten, een date en daarna na de zoen monogame seks en een relatie. Maar veel mannen roepen dat ze het normaal vinden seks met 3 dames tegelijk te hebben en dan te kiezen. Ben ik nou zo delusional dat ik verwacht zijn enige sekspartner te zijn voor we een relatie hebben?
pi_213571928
Je bent toch ook niet de enige met wie gesproken wordt?
pi_213571960
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 17:38 schreef YoopY het volgende:
Je bent toch ook niet de enige met wie gesproken wordt?
Spreken en seks zijn toch compleet verschillende dingen? Ik praat ook met jou nu. Maar ik heb niet gelijk seks met mensen.
  woensdag 15 mei 2024 @ 17:47:51 #4
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_213572047
Ik vind dat je gelijk hebt. Het zegt ook wel wat over die mannen. Wat dat betreft kun je ook je voordeel er mee doen, je weet al wat voor man je niet wil.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_213572053
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 17:35 schreef Stressbal89 het volgende:
Voor mij is het stappenplan dus
Je zegt het zelf al. Voor jou is dat het stappenplan. Andere mensen, andere stappenplannen.
pi_213572128
Mensen hebben door smartphones en datingapps gewoon veel meer keuze vergeleken met vroeger.

Voor sommigen is dat een zege en anderen zullen zich voorbij gestreefd zien worden door dat er meer competitie is.
blablablabla
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 17:59:05 #7
5428 crew  miss_sly
pi_213572149
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 17:35 schreef Stressbal89 het volgende:
Ik vroeg me af wat je kan verwachten qua monogamie met (online) daten. Mijn ervaring was vroeger altijd dat je iemand leuk vond en daarmee op date ging en als dat klikte had je een relatie. Met online daten ken je elkaar nog niet dus is het logisch dat je met meer mensen praat. Maar zo vaak heb ik gehad dat een man een geplande date afzegde omdat hij serieuzer werd met een ander. Dit vind ik gek: zodra ik met iemand gezoend heb date ik geen anderen meer maar geef diegene een eerlijke kans. Ik heb ook pas seks als hij dat ook doet. Mocht het daarna ook klikken, kan het een relatie worden. Voor mij is het stappenplan dus matchen, praten, een date en daarna na de zoen monogame seks en een relatie. Maar veel mannen roepen dat ze het normaal vinden seks met 3 dames tegelijk te hebben en dan te kiezen. Ben ik nou zo delusional dat ik verwacht zijn enige sekspartner te zijn voor we een relatie hebben?
Het is niet abnormaal om zelf monogamie te verwachten, maar het is net zo min abnormaal om dat niet te verwachten.

Kortom: je zult het met je dates moeten bespreken en op basis daarvan bepalen of je al dan niet verder wil met iemand. Als met drie anderen tegelijk daten iets is wat jij niet wil, dan moet je met die betreffende man niet verder gaan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 15 mei 2024 @ 17:59:36 #8
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_213572158
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 17:56 schreef Elan het volgende:
Mensen hebben door smartphones en datingapps gewoon veel meer keuze vergeleken met vroeger.

Voor sommigen is dat een zege en anderen zullen zich voorbij gestreefd zien worden door dat er meer competitie is.
Ook als je daardoor juist veel meer mogelijkheden hebt hoef je er niet per se blij mee te zijn. Het is niet zo dat je onderaan in de dating-rangorde moet staan om te streven naar een monogame en diepe relatie.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_213572202
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 17:56 schreef Elan het volgende:
Mensen hebben door smartphones en datingapps gewoon veel meer keuze vergeleken met vroeger.

Voor sommigen is dat een zege en anderen zullen zich voorbij gestreefd zien worden door dat er meer competitie is.
Ik maak me niet zo'n zorgen om competitie. Ik weet dat ik leuk ben. Maar ik wil geen soa's en vind het ook niet fijn om mijn tijd en energie in iemand te steken die mij maar als een placeholder ziet tot ze beter vinden.
pi_213572212
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 17:59 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ook als je daardoor juist veel meer mogelijkheden hebt hoef je er niet per se blij mee te zijn. Het is niet zo dat je onderaan in de dating-rangorde moet staan om te streven naar een monogame en diepe relatie.
En hiermee ben ik eens. Ook lelijke mensen hebben een man en kinderen. Relaties zijn niet alleen weggelegd voor Taylor Swift.
pi_213572223
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 17:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het is niet abnormaal om zelf monogamie te verwachten, maar het is net zo min abnormaal om dat niet te verwachten.

Kortom: je zult het met je dates moeten bespreken en op basis daarvan bepalen of je al dan niet verder wil met iemand. Als met drie anderen tegelijk daten iets is wat jij niet wil, dan moet je met die betreffende man niet verder gaan.
Ik geef dit gelijk in het begin aan. Ik wil best op date, maar seks heb ik alleen in een monogame setting.
pi_213572228
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:03 schreef Stressbal89 het volgende:

[..]
Ik maak me niet zo'n zorgen om competitie. Ik weet dat ik leuk ben. Maar ik wil geen soa's en vind het ook niet fijn om mijn tijd en energie in iemand te steken die mij maar als een placeholder ziet tot ze beter vinden.
Dan gewoon niet te snel seks hebben, totdat je zeker bent dat het goed zit. Verder hoort het er wel een beetje bij dat de meeste mensen meerdere personen spreken, daten, uitproberen.
  woensdag 15 mei 2024 @ 18:06:40 #13
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_213572244
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:04 schreef Stressbal89 het volgende:

[..]
En hiermee ben ik eens. Ook lelijke mensen hebben een man en kinderen. Relaties zijn niet alleen weggelegd voor Taylor Swift.
Ik bedoelde eigenlijk dat je ook aantrekkelijk kunt zijn en veel kansen bij verschillende vrouwen krijgt, maar toch een exclusieve en diepe relatie kunt nastreven.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_213572246
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 17:56 schreef Elan het volgende:
Mensen hebben door smartphones en datingapps gewoon veel meer keuze vergeleken met vroeger.

Voor sommigen is dat een zege en anderen zullen zich voorbij gestreefd zien worden door dat er meer competitie is.
Overigens zijn de mannen die ik match ook geen Chris Hemsworth maar gewone guys next door. Het idee dat zij als ze maar lang genoeg daten de top van de top krijgen is ook naief. Iedereen belandt met mensen zoals zijzelf.
pi_213572249
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:06 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat je ook aantrekkelijk kunt zijn en veel kansen bij verschillende vrouwen krijgt, maar toch een exclusieve en diepe relatie kunt nastreven.
Ja zo.
pi_213572258
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:05 schreef prunus het volgende:

[..]
Dan gewoon niet te snel seks hebben, totdat je zeker bent dat het goed zit. Verder hoort het er wel een beetje bij dat de meeste mensen meerdere personen spreken, daten, uitproberen.
Ik wil het liefst dat ze na met mij gezoend hebben even geen andere dates plannen en zich op mij focussen.
pi_213572259
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:03 schreef Stressbal89 het volgende:

[..]
Ik maak me niet zo'n zorgen om competitie. Ik weet dat ik leuk ben. Maar ik wil geen soa's en vind het ook niet fijn om mijn tijd en energie in iemand te steken die mij maar als een placeholder ziet tot ze beter vinden.
Je doet het toch veilig neem ik aan?
blablablabla
  woensdag 15 mei 2024 @ 18:08:23 #18
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_213572270
Sowieso is het zeker voor vrouwen veel verstandiger dat ze zich niet te snel aanbieden en eerst de man in kwestie er moeite voor laten doen en zich laten bewijzen. De mannen die dan afhaken had je toch niet moeten hebben en de mannen die doorzetten hebben echt om je en gaan je er enkel leuker door vinden
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 15 mei 2024 @ 18:08:58 #19
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_213572279
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:07 schreef Stressbal89 het volgende:

[..]
Ik wil het liefst dat ze na met mij gezoend hebben even geen andere dates plannen en zich op mij focussen.
Heel normaal hoor!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_213572286
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:07 schreef Elan het volgende:

[..]
Je doet het toch veilig neem ik aan?
Soa's als hpv en wratten kan je ook krijgen zonder condoom. Idem met schaamluis.
pi_213572294
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:08 schreef LXIV het volgende:
Sowieso is het zeker voor vrouwen veel verstandiger dat ze zich niet te snel aanbieden en eerst de man in kwestie er moeite voor laten doen en zich laten bewijzen. De mannen die dan afhaken had je toch niet moeten hebben en de mannen die doorzetten hebben echt om je en gaan je er enkel leuker door vinden
Nou dit. Seks is iets voor de derde date.
  woensdag 15 mei 2024 @ 18:10:40 #22
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_213572310
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:09 schreef Stressbal89 het volgende:

[..]
Nou dit. Seks is iets voor de derde date.
Dat vind ik ook al best snel.. in ieder geval echte seks. Zoenen is wat anders.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_213572319
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:09 schreef Stressbal89 het volgende:

[..]
Soa's als hpv en wratten kan je ook krijgen zonder condoom. Idem met schaamluis.
Tja je zou zelf ook kunnen wachten met seks hebben tot het allemaal echt serieus is en dan beide een soatestje doen. Je verwacht monogamie en duidelijkheid maar je wil zelf gelijk wel er op na een paar dates.
blablablabla
pi_213572345
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 17:59 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ook als je daardoor juist veel meer mogelijkheden hebt hoef je er niet per se blij mee te zijn. Het is niet zo dat je onderaan in de dating-rangorde moet staan om te streven naar een monogame en diepe relatie.
Dan kun je je beter inschrijven op een serieuze datingsite in plaats van op Tinder naar potentiële neukertjes te swipen zoals letterlijk iedereen daar doet.

Verdieping en monogamie is mooi maar werkt wel twee kanten op. TS wil wel de lusten maar niet de lasten.
blablablabla
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 18:14:31 #25
5428 crew  miss_sly
pi_213572347
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:05 schreef Stressbal89 het volgende:

[..]
Ik geef dit gelijk in het begin aan. Ik wil best op date, maar seks heb ik alleen in een monogame setting.
Meer kun je niet doen, toch?
Je kunt aangeven hoe jij het ziet en wil, en zij kunnen het daar al dan niet mee eens zijn en in meegaan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_213572359
Als ik als man een vrouw online leuk genoeg vind om er meer dan een simpel gesprek mee te voeren al lastig om daar met twee vrouwen tegelijk mee bezig te zijn.

Ik kan mijn aandacht maar bij 1 vrouw tegelijk leggen voor een en dat vind ook eerlijk naar die vrouw toe. En ik zou andersom het zelfde verwachten. Ik zou niet willen daten met een vrouw die meerdere mannen tegelijk date. Dat zegt m.i. genoeg over de intenties.
pi_213572412
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:15 schreef Electric_Eye het volgende:
Als ik als man een vrouw online leuk genoeg vind om er meer dan een simpel gesprek mee te voeren al lastig om daar met twee vrouwen tegelijk mee bezig te zijn.

Ik kan mijn aandacht maar bij 1 vrouw tegelijk leggen voor een en dat vind ook eerlijk naar die vrouw toe. En ik zou andersom het zelfde verwachten. Ik zou niet willen daten met een vrouw die meerdere mannen tegelijk date. Dat zegt m.i. genoeg over de intenties.
Vrouwen kunnen nu eenmaal beter multitasken is algemeen bekend.

Voor vrouwen is het sowieso een speeltuin online, ze kunnen elke dag sex met 10 mannen krijgen als ze willen.
blablablabla
pi_213572474
Dit moet iedereen natuurlijk lekker zelf weten. Wel opvallend dat er hier alleen gesproken wordt over mannen die niet-monogaam gedrag vertonen, er zijn genoeg vrouwen die dit ook doen.

Ik zelf vind meerdere partners alleen maar gedoe.
pi_213572593
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:07 schreef Stressbal89 het volgende:

[..]
Ik wil het liefst dat ze na met mij gezoend hebben even geen andere dates plannen en zich op mij focussen.
Dan geef je dat aan je date aan.
pi_213572672
Ik las laatst (vrij onzinnig maar serieus gebracht) dat in 2030 20% van de mannen seks heeft met alle vrouwen. Het type aantrekkelijke badboy.

Het schijnt nu al zo te zijn dat veel vrouwen liever een getrouwde of gebonden man hebben of een veel neuker dan een lieve man die een geek is.
Dit schijnt door meer vrijheid en socials enorm versterkt te worden .
Vakman pur sang
pi_213572673
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:11 schreef Elan het volgende:

[..]
Tja je zou zelf ook kunnen wachten met seks hebben tot het allemaal echt serieus is en dan beide een soatestje doen. Je verwacht monogamie en duidelijkheid maar je wil zelf gelijk wel er op na een paar dates.
Ik heb helaas ook ervaring met mannen die er niks van bakken. Ik wil na 3 dates wel weten of die klik er is. Van hem verwachten dat hij 2 weken alleen mij datet vind ik normaal.
pi_213572684
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik las laatst (vrij onzinnig maar serieus gebracht) dat in 2030 20% van de mannen seks heeft met alle vrouwen. Het type aantrekkelijke badboy.

Het schijnt nu al zo te zijn dat veel vrouwen liever een getrouwde of gebonden man hebben of een veel neuker dan een lieve man die een geek is.
Dit schijnt door meer vrijheid en socials enorm versterkt te worden .
Dat is incelpropaganda. Ik date geen badboys.
pi_213572693
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:34 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dan geef je dat aan je date aan.
De laatste keer kreeg ik een mantrum terug dat ik "claimerig" was. Toen weggelopen en hem geblokkeerd. Maar ik twijfel nu wel.
pi_213572711
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik las laatst (vrij onzinnig maar serieus gebracht) dat in 2030 20% van de mannen seks heeft met alle vrouwen. Het type aantrekkelijke badboy.

Het schijnt nu al zo te zijn dat veel vrouwen liever een getrouwde of gebonden man hebben of een veel neuker dan een lieve man die een geek is.
Dit schijnt door meer vrijheid en socials enorm versterkt te worden .
Ik wil geen nerd en ook geen badboy. Gewoon een normale man met normale looks en social skills.
pi_213572720
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:41 schreef Stressbal89 het volgende:

[..]
Dat is incelpropaganda. Ik date geen badboys.
Nee jij date niemand. :D

In de huidige tijd is het zo dat zowel mannen als vrouwen tijdens het daten van meerdere walletjes eten.
Ik had er vroeger ook een hekel aan en deed dat uit respect niet.
Vakman pur sang
pi_213572724
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:14 schreef Elan het volgende:

[..]
Dan kun je je beter inschrijven op een serieuze datingsite in plaats van op Tinder naar potentiële neukertjes te swipen zoals letterlijk iedereen daar doet.

Verdieping en monogamie is mooi maar werkt wel twee kanten op. TS wil wel de lusten maar niet de lasten.
Op die sites zitten vooral sociaal onbeholpen nerds. Ik had me een maand ingeschreven en kreeg vooral berichten van neckbeards.
pi_213572727
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nee jij date niemand. :D

In de huidige tijd is het zo dat zowel mannen als vrouwen tijdens het daten van meerdere walletjes eten.
Ik had er vroeger ook een hekel aan en deed dat uit respect niet.
Ik date liever niemand dan een van de velen te zijn.
pi_213572733
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:43 schreef Stressbal89 het volgende:

[..]
Ik wil geen nerd en ook geen badboy. Gewoon een normale man met normale looks en social skills.
Ik noem het misschien verkeerd. Maar dat is die 20% de normale man die communicatief goed met vrouwen kan omgaan en daardoor dus vaak gebonden is.
Vakman pur sang
pi_213572747
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:42 schreef Stressbal89 het volgende:

[..]
De laatste keer kreeg ik een mantrum terug dat ik "claimerig" was. Toen weggelopen en hem geblokkeerd. Maar ik twijfel nu wel.
Ach, als iemand zich daar echt niet in kan vinden, dan wil diegene dat blijkbaar niet. Grote kans dat het dan toch niks zou worden.
pi_213572753
Ik zou never nooit niet internet daten. Dat lijkt me zo zaaddodend.
In reallife al niet lukt hoe dan in godsnaam op zo’n dom platform?
Vakman pur sang
pi_213572755
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:45 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik noem het misschien verkeerd. Maar dat is die 20% de normale man die communicatief goed met vrouwen kan omgaan en daardoor dus vaak gebonden is.
Nee incels hebben 3 typen man: Chad, de Chris Hemsworth lookalike die seks heeft met Stacy en elke vrouw kan krijgen. Betabuxx, de normale huisman die getrouwd is met Becky, de minder knappe vrouw. Maar zij wil zgn seks met Chad. En incels, de lelijke nerds.
pi_213572763
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zou never nooit niet internet daten. Dat lijkt me zo zaaddodend.
In reallife al niet lukt hoe dan in godsnaam op zo’n dom platform?
Natuurlijk lukt real life, maar de vent zonder kinderen of wens kom ik niet in de Plus tegen. Dat is ook eindeloos scrollen tussen de "co ouders".
pi_213572814
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 17:40 schreef Stressbal89 het volgende:

[..]
Spreken en seks zijn toch compleet verschillende dingen? Ik praat ook met jou nu. Maar ik heb niet gelijk seks met mensen.
Onzin. We praten nu met elkaar omdat we op een forum zijn.
Hopelijk is dit geen dating app, waar de verwachtingen anders zijn.
Toch? O-)
pi_213573013
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:53 schreef YoopY het volgende:

[..]
Onzin. We praten nu met elkaar omdat we op een forum zijn.
Hopelijk is dit geen dating app, waar de verwachtingen anders zijn.
Toch? O-)
Op een app is de verwachting ook geen seks.
pi_213573385
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:44 schreef Stressbal89 het volgende:

[..]
Op die sites zitten vooral sociaal onbeholpen nerds. Ik had me een maand ingeschreven en kreeg vooral berichten van neckbeards.
Dan zoek je niet goed. Je hebt nogal een eisenpakket en komt zelf ook niet erg serieus over.

Dat geeft maar het is natuurlijk niet verwonderlijk dat je vervolgens foute mannen aantrekt/opzoekt die het allemaal niet al te serieus nemen. Althans de vrouwen die ze daten wel maar monogamie als concept niet.
blablablabla
pi_213573479
Ik heb ooit eens enkele maanden gedate en seks gehad met een man die er een stuk of 4 of 5 tegelijk op na bleek te houden. Jaren later en hij is nog steeds alleen, kan zich nooit binden denk ik en bleek (seks)verslaafd te zijn. Vond het eigenlijk maar sneu. Dit soort gevallen liegen, bedriegen en hebben mooie praatjes, maar hebben uiteindelijk zichzelf ermee en zitten verschrikkelijk met zichzelf in de knoop. Ver uit de buurt blijven en lekker kiezen voor iemand die ook monogaam wil zijn! Dat verdien je.
  woensdag 15 mei 2024 @ 19:57:36 #47
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_213573743
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 17:35 schreef Stressbal89 het volgende:
Ik vroeg me af wat je kan verwachten qua monogamie met (online) daten. Mijn ervaring was vroeger altijd dat je iemand leuk vond en daarmee op date ging en als dat klikte had je een relatie. Met online daten ken je elkaar nog niet dus is het logisch dat je met meer mensen praat. Maar zo vaak heb ik gehad dat een man een geplande date afzegde omdat hij serieuzer werd met een ander. Dit vind ik gek: zodra ik met iemand gezoend heb date ik geen anderen meer maar geef diegene een eerlijke kans. Ik heb ook pas seks als hij dat ook doet. Mocht het daarna ook klikken, kan het een relatie worden. Voor mij is het stappenplan dus matchen, praten, een date en daarna na de zoen monogame seks en een relatie. Maar veel mannen roepen dat ze het normaal vinden seks met 3 dames tegelijk te hebben en dan te kiezen. Ben ik nou zo delusional dat ik verwacht zijn enige sekspartner te zijn voor we een relatie hebben?
Dik gedrukte passage snap ik even niet. De man die met jou een date heeft gepland zegt deze af omdat hij serieuzer is met iemand anders. Dat zou jij, volgens je eigen woorden, toch ook doen? :?
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  woensdag 15 mei 2024 @ 20:17:26 #48
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_213574031
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:47 schreef Stressbal89 het volgende:

[..]
Nee incels hebben 3 typen man: Chad, de Chris Hemsworth lookalike die seks heeft met Stacy en elke vrouw kan krijgen. Betabuxx, de normale huisman die getrouwd is met Becky, de minder knappe vrouw. Maar zij wil zgn seks met Chad. En incels, de lelijke nerds.
Deze info en toon zijn wel heel erg mannelijk/nerdy/incel voor een vrouw op zoek naar een monogame relatie😂
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_213574094
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:09 schreef Stressbal89 het volgende:

[..]
Op een app is de verwachting ook geen seks.
Ligt dat niet aan het soort app?
pi_213574400
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:57 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Dik gedrukte passage snap ik even niet. De man die met jou een date heeft gepland zegt deze af omdat hij serieuzer is met iemand anders. Dat zou jij, volgens je eigen woorden, toch ook doen? :?
Hij ging andere vrouwen matchen terwijl hij met haar bezig was. Dat vond ik vals van hem en rot voor haar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')