abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 mei 2024 @ 19:40:29 #51
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_213573446
quote:
Bart vind ik (al jaren) een toffe peer met een vaak goede kijk op dingen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 15 mei 2024 @ 19:44:37 #52
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_213573497
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:38 schreef Stupidisco het volgende:

Ondertussen in Utrecht gaat men nog maar eens in gesprek / onderhandelen met de bezetters van het universiteitsgebouw aan het Janskerkhof:

[ x ]
Die lui zouden niet eens willen dat de universiteit al hun eisen zouden inwilligen want dan hebben ze niets meer om te protesteren en aandacht te trekken.
pi_213573506
Via deze weg een groot dank-jullie-wel aan alle pro-Palestina demonstranten voor hun bijdrage aan de vorming van een rechts kabinet. Het leek er even op dat een flirt met links er voor een paar rechtse partijen wellicht toch in zat, maar dankzij jullie (wan)gedrag van afgelopen weken hebben die rechtse partijen zich toch maar snel bedacht. Fantastisch :)
pi_213573535
quote:
BDS-oprichter hitst Amsterdamse activisten op met racistisch ‘Bloedsprookje’
https://niw.nl/bds-oprich(...)tisch-bloedsprookje/

Omar Barghouti, medeoprichter van de antisemitische BDS-beweging, is gefilmd terwijl hij in Amsterdam anti-Israëlactivisten toespreekt. Daarbij haalt hij een duizend jaar oude racistische complottheorie van stal over ziektes verspreidende Joden. Misschien nog wel erger: de activist Barghouti blijkt verbonden aan de Universiteit van Amsterdam, waar wetenschap steeds minder een rol lijkt te spelen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 15 mei 2024 @ 19:48:12 #55
38496 Perrin
pi_213573555
quote:
17s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:45 schreef Rollo het volgende:
Via deze weg een groot dank-jullie-wel aan alle pro-Palestina demonstranten voor hun bijdrage aan de vorming van een rechts kabinet. Het leek er even op dat een flirt met links er voor een paar rechtse partijen wellicht toch in zat, maar dankzij jullie (wan)gedrag van afgelopen weken hebben die rechtse partijen zich toch maar snel bedacht. Fantastisch :)
Haha, ja vrees (als centrum/inks stemmende) dat je niet eens erg ongelijk hebt. Nu maar zien hoe ver ze komen hè.
  woensdag 15 mei 2024 @ 19:51:47 #56
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213573623
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:36 schreef OllieA het volgende:

[..]
Tja, onberispelijk Nederlands wordt vaak als irritant ervaren, tegenwoordig.
Hoe zou dàt nou toch komen.
Het is niet onberispelijk, het is gemaakt stijf en fantasieloos. Iemand die denkt dat ie nu toch echt iets geschreven heeft dat door een ringetje te halen valt, maar vooral een doodse shittekst heeft geproduceerd.
Antifa
pi_213573627
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:47 schreef Aether het volgende:

[..]

Zoals ik al schreef: geef het nog heel even, en de protocollen van de Wijzen van Zion komen ook weer tevoorschijn.
  woensdag 15 mei 2024 @ 19:56:27 #58
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_213573722
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ben deze 'studenten' zo moe...
Toch zijn dit de huisartsen en chirurgen van morgen. Als jij straks zorgbehoevend bent kan het zomaar zo zijn dat je achterwerk wordt ontklamd door zo'n student(e). :D

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 15 mei 2024 @ 19:57:10 #59
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213573732
quote:
15s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Toch zijn dit de huisartsen en chirurgen van morgen. Als jij straks zorgbehoevend bent kan het zomaar zo zijn dat je achterwerk wordt ontklamd door zo'n student. :D

Nee. Mensen die Post-koloniale Genderstudies en Neo-Marxische Post-Moderne kunsthistorie studeren worden geen huisarts of chirurg.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 15 mei 2024 @ 19:57:58 #60
13462 BansheeBoy
pi_213573751
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee. Mensen die Post-koloniale Genderstudies en Neo-Marxische Post-Moderne kunsthistorie worden geen huisarts of chirurg.
Dan ziet de toekomst er nog slechter uit voor de ontklammen achterwerken. Pfff. :N

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 15 mei 2024 @ 20:14:39 #61
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_213573998
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ze gaan hard XR achterna als meest irritante club protesteerders van 2024.
Zelfde soort: 'boos' op alles en iedereen en intussen geen idee hebben waar ze voor staan of wat hun oplossingen zouden moeten zijn. Mondkapje nog even op en de carnavalsoutfit is weer compleet.
pi_213574009
quote:
15s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Toch zijn dit de huisartsen en chirurgen van morgen. Als jij straks zorgbehoevend bent kan het zomaar zo zijn dat je achterwerk wordt ontklamd door zo'n student(e). :D

Dit is nog denk ik wel het meest achterlijke wat je in deze topicreeks hebt neergezet.
  woensdag 15 mei 2024 @ 20:17:14 #63
38496 Perrin
pi_213574030
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 20:15 schreef XLVNB het volgende:

[..]
Dit is nog denk ik wel het meest achterlijke wat je in deze topicreeks hebt neergezet.
Komop, zijn posts zijn pure poezie.
pi_213574037
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee. Mensen die Post-koloniale Genderstudies en Neo-Marxische Post-Moderne kunsthistorie studeren worden geen huisarts of chirurg.
De havermelkbarrista's, yogaleraren, lifestylecoaches, diversity officers en andere klaplopers van de toekomst.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 15 mei 2024 @ 21:01:35 #65
13462 BansheeBoy
pi_213574540
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 20:17 schreef Perrin het volgende:

[..]
Komop, zijn posts zijn pure poezie.
Dank je. Ik sta midden in de samenleving in de bloei van mijn leven. Ik mag er zijn en dat probeer ik uit te stralen.

pi_213574878
twitter

Nou waar blijft die livestream.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213574993
twitter
pi_213575033
twitter
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  woensdag 15 mei 2024 @ 21:43:32 #69
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213575181
Support en solidariteit met relschoppende quasi-fascistische studenten?

'Links' is echt de weg kwijt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213575222
pi_213575301
Van een andere bron dan de zoveelste activiste die steeds duidelijker de weg kwijt is:

twitter

Dat onderhandelen is imo steeds meer een vehikel voor actievoerders om de boel te rekken. Je bezet gebouwen, mag niet, we geven je x tijd om zelf weg te gaan, wie er dan nog is wordt afgevoerd. Dat ondergraaft ook meteen de aantrekkelijkheid van dit soort acties, die zo onderhand dagelijks op poten worden gezet.
  woensdag 15 mei 2024 @ 21:59:58 #72
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_213575360
In hoeverre heeft dit nog eigenlijk nog met Palestina te maken? Ik heb spandoeken voorbij zien komen met "sexworkers for gaza" en "queers for palestine".

Ik heb vooral het idee dat domlinks haar boosheid kan vereningen onder de slogan 'free palestina' zonder dat daar momenteel enige consequenties aan hangen, de universiteiten functioneren daarbij als de anarchistische vrijhaven voor deze collectieve domheid.

Ik vind het niet vreemd als studenten; tieners en jongvolwassenen zichzelf een soort messiascomplex aanmeten als ze zien dat de politiek geen enkele actie onderneemt en de publieke omroep 24/7 bericht over hun heldhaftige optreden. Een groepje relschoppers krijgt in een avondje meer media-aandacht dan alle Groningse gaswinning protesten door de jaren heen bij elkaar. Hoe kan men het linkse narratief in de staatsmedia ontkennen als je domlinkse relschoppers keer op keer een disproportionele stem blijft geven.
pi_213575365
#Utrecht

twitter
pi_213575384
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 21:35 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Jeetje, als ik dat geweten had dan was ik nog even langs het station bij mij geweest (was daar wel, maar dan een uur later en niks gezien).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Forum Admin woensdag 15 mei 2024 @ 22:04:05 #75
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_213575406
quote:
15s.gif Op woensdag 15 mei 2024 21:59 schreef Cruzinats het volgende:
In hoeverre heeft dit nog eigenlijk nog met Palestina te maken? Ik heb spandoeken voorbij zien komen met "sexworkers for gaza" en "queers for palestine".

Ik heb vooral het idee dat domlinks haar boosheid kan vereningen onder de slogan 'free palestina' zonder dat daar momenteel enige consequenties aan hangen, de universiteiten functioneren daarbij als de anarchistische vrijhaven voor deze collectieve domheid.

Ik vind het niet vreemd als studenten; tieners en jongvolwassenen zichzelf een soort messiascomplex aanmeten als ze zien dat de politiek geen enkele actie onderneemt en de publieke omroep 24/7 bericht over hun heldhaftige optreden. Een groepje relschoppers krijgt in een avondje meer media-aandacht dan alle Groningse gaswinning protesten door de jaren heen bij elkaar. Hoe kan men het linkse narratief in de staatsmedia ontkennen als je domlinkse relschoppers keer op keer een disproportionele stem blijft geven.
Beetje jammer dat je er domlinks bij haalt. Dit zijn mensen die dwars liggen om het dwars liggen. Met linkse idealen heeft het bar weinig te maken, dat (en het Palestina verhaal) is voor hen slechts een vehikel om dit soort ongein uit te halen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')