abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 oktober 2024 @ 20:48:33 #176
338319 ZarB
Piña colada
pi_215265568
Ergernis: verkopers die een complete outfit (incl schoenen en andere accessoires) op de foto zetten en dan alleen de maillot of het shirtje ervan verkopen. Is op zich leuk bedacht zodat je kunt zien hoe je het kunt stylen, maar verkoop dan de rest er ook bij. Of doe de set-foto pas later in de reeks en niet als "front" foto. Nu elke keer een deceptie. Vandaag al meerdere tegen gekomen bij kinderkleding.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_215265839
Ik had een zeurpiet te pakken. Ze kocht een item, eerst was het al steeds: wanneer ga je versturen? Bij aankomst gaf ze aan dat de maat niet overeen kwam, ze bedoelde dat ze zich zelf vergist had en zei gedecideerd: hier heb ik niks aan, die is te groot, ik stuur ‘m terug. Ja hallo, ik ben geen webshop, dus ik heb het door Vinted laten oplossen en de transactie is uiteindelijk gewoon voltooid. Blijft ze maar zeuren daarna dat ze ‘m terug gaat sturen. Gelukkig kun je users vrij makkelijk blokkeren…
pi_215266544
Als de transactie is voltooid dan kan ze het mooi op eigen kosten laten terugsturen en fluiten naar haar geld.
  maandag 14 oktober 2024 @ 22:24:33 #179
208890 June.
Seriously?
pi_215267544
Ik had een smekende Franse, of ik het echt niet voor 10 euro minder wilde verkopen :')

Ja doei, ik ben geen liefdadigheidsinstelling
Shine bright like a diamond.
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 12:43:52 #180
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_215270837
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2024 22:24 schreef June. het volgende:
Ik had een smekende Franse, of ik het echt niet voor 10 euro minder wilde verkopen :')

Ja doei, ik ben geen liefdadigheidsinstelling
Ja of ze gaan lopen bedelen dat je een kleiner pakket keuze wil doen..
Koop het dan lekker niet denk ik dan -O-
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_215270961
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2024 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had een zeurpiet te pakken. Ze kocht een item, eerst was het al steeds: wanneer ga je versturen? Bij aankomst gaf ze aan dat de maat niet overeen kwam, ze bedoelde dat ze zich zelf vergist had en zei gedecideerd: hier heb ik niks aan, die is te groot, ik stuur ‘m terug. Ja hallo, ik ben geen webshop, dus ik heb het door Vinted laten oplossen en de transactie is uiteindelijk gewoon voltooid. Blijft ze maar zeuren daarna dat ze ‘m terug gaat sturen. Gelukkig kun je users vrij makkelijk blokkeren…
Neeee dat is echt wel een toppunt van irritatie zeg.

Ik heb best een moeilijke maat, dus als ik al kleding voor mezelf koop dan doe ik dat alleen als ik zeker weet dat t past. (Pas als ik cm's door heb gekregen van verkoper) Schoenen daarentegen weet ik precies welke merken me goed passen en voor steunzolen zijn, dus dat koop ik veel sneller.

Heb zelf ook de meeste problemen met Franse (ver)kopers. Reageren niet op vragen. Kopers stellen zelf veel vragen, maar reageren ineens niet meer. Afdingen, kleine pakketkeuze.

En het mr punt hier in het dorp is gestopt, dus moet alles naar een ander dorp brengen.
pi_215272499
Ik ben eindelijk begonnen aan het op Vinted zetten van een grote stapel kleding. Dat wilde ik pas 2 jaar doen dus ik ben mooi op tijd.

Ik heb zojuist een broek verkocht. Hoe verzenden jullie zoiets? In een doosje of envelop?
Spoilers!
pi_215272584
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 15:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben eindelijk begonnen aan het op Vinted zetten van een grote stapel kleding. Dat wilde ik pas 2 jaar doen dus ik ben mooi op tijd.

Ik heb zojuist een broek verkocht. Hoe verzenden jullie zoiets? In een doosje of envelop?
Ik doe kleding in stevige tassen meestal. Vanuit mijn werk kan ik die meenemen. Als het groot of veel is, dan in een doos.

Sommigen doen in een doos of in een verzendzak. En heel soms een vuilniszak.
pi_215272972
quote:

Ik heb er liever karton omheen, of een plastic zak, dan een envelop. Envelop met textiel erin is scheurgevoelig en om er nou een dure bubbeltjesenvelop voor te kopen schiet z'n doel wat voorbij.
Belangrijke punten:
* etiket moet er goed op plakken (moet je zelf plakken of geprint homerrlabel?)
* moet bestand zijn tegen ruwe pakkethandelaars
* koper moet het open kunnen maken zonder inhoud per ongeluk aan flarden te knippen
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_215272983
quote:

Ik heb een mega stapel doosjes en verzendzakken van zelf ontvangen bestellingen. Doosjes van levensmiddelen werken ook prima. Ik krijg dingen soms in een pedaalemmerzak die helemaal rondom met tape beplakt is, drama om dat open te krijgen en hergebruiken lukt uiteraard ook niet. Ziplock in een gewone envelop werkt voor sommige items ook.
pi_215273000
Bedankt voor de tips :) Ik heb nog een zak van Zalando die ik dit keer kan hergebruiken.
Spoilers!
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:58:24 #187
208890 June.
Seriously?
pi_215273457
Ik bewaar inderdaad een aantal dozen van eigen online bestellingen. Deze hergebruik ik dan weer. Dus 9-10x in een kartonnen doos(je).
Shine bright like a diamond.
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 18:44:26 #188
338319 ZarB
Piña colada
pi_215273845
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 16:59 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Ik heb een mega stapel doosjes en verzendzakken van zelf ontvangen bestellingen. Doosjes van levensmiddelen werken ook prima. Ik krijg dingen soms in een pedaalemmerzak die helemaal rondom met tape beplakt is, drama om dat open te krijgen en hergebruiken lukt uiteraard ook niet. Ziplock in een gewone envelop werkt voor sommige items ook.
Die zakken met tape zijn vreselijk. Ik heb zo al een keer een gat geknipt in een kledingstuk :')

Ik heb gister en vandaag flink geshopt. 11 bestellingen (najaarsgarderobe voor dochter die opeens overal was uitgegroeid :+ ) waarvan er vandaag al 5 verzonden zijn! Zijn er opeens badges te verdienen voor de snelste verzender ofzo? _O- ik zie dat vrijwel iedereen opeens een "kastkampioen" is, o.i.d.

7 bestellingen verzonden inmiddels :D

[ Bericht 2% gewijzigd door ZarB op 15-10-2024 18:50:30 ]
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_215275623
En ja hoor, de zeurpiet heeft me een negatieve review van 1 ster gegeven. Right back at ya…
pi_215275898
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 18:44 schreef ZarB het volgende:

[..]
Die zakken met tape zijn vreselijk. Ik heb zo al een keer een gat geknipt in een kledingstuk :')

Ik heb gister en vandaag flink geshopt. 11 bestellingen (najaarsgarderobe voor dochter die opeens overal was uitgegroeid :+ ) waarvan er vandaag al 5 verzonden zijn! Zijn er opeens badges te verdienen voor de snelste verzender ofzo? _O- ik zie dat vrijwel iedereen opeens een "kastkampioen" is, o.i.d.

7 bestellingen verzonden inmiddels :D
Ik vind het zelf ook fijn om snel te verzenden, dan kan ik dat van mijn lijstje afstrepen en blijft het niet meer in mijn hoofd. Maar alleen wel als ik toch in de buurt van het pakketpunt moet zijn of het hier in mijn woonplaats is.
pi_215276463
quote:

Ik heb bij bol een pakket verzendzakken gekocht. Kan eigenlijk alles wel in.

Deze: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
pi_215277473
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
En ja hoor, de zeurpiet heeft me een negatieve review van 1 ster gegeven. Right back at ya…
Ik had een keer schoenen van mn vrouw verkocht aan een vrouw. Kreeg ik een 1 ster review omdat de schoenen wide-fit waren (stond gewoon vermeld op de foto) en dat die haar niet ging passen.

Dus heb haar 1 ster teruggegeven met de mededeling dat ze dan maar beter moet kijken wat ze koopt en de veters maar strakker aan trekt. Optyfen
pi_215277552
Hier ook zoiets een keer gehad. Een vrouw vroeg vooraf of dat het t-shirt door scheen. Hij had namelijk wat banen die op de foto wellicht doorschijnend leken. Ik heb toen geantwoord dat dat niet zo was. Het shirt verkocht en verstuurd en kreeg ik 1 ster omdat het shirt doorschijnend was en ze het niet aan kon.

Ik heb dat shirt gewoon ooit met een rode bh er onder aangehad en zelfs die zag je niet. Dus doorschijnend was het alles behalve.
pi_215277706
Ik heb haar feedback gerapporteerd, maar Vinted gaat daar niks aan doen, ik kreeg het standaard riedeltje terug dat ik er samen met haar uit moet komen. Ja, dat wordt ‘m dus niet. En daarnaast kreeg ik ook een bericht dat ze sancties aan haar hebben opgelegd, nou joepie, daar ben ik echt mee geholpen.
  woensdag 16 oktober 2024 @ 14:12:20 #195
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_215280416
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 08:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb haar feedback gerapporteerd, maar Vinted gaat daar niks aan doen, ik kreeg het standaard riedeltje terug dat ik er samen met haar uit moet komen. Ja, dat wordt ‘m dus niet. En daarnaast kreeg ik ook een bericht dat ze sancties aan haar hebben opgelegd, nou joepie, daar ben ik echt mee geholpen.
Je kunt altijd reageren op feedback (meteen onder de feedback zelf). In dit soort gevallen gebruik ik die optie, zodat potentiele kopers in de toekomst kunnen zien dat de 1 ster beoordeling onterecht was...
pi_215280600
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 14:12 schreef mousemicky het volgende:

[..]
Je kunt altijd reageren op feedback (meteen onder de feedback zelf). In dit soort gevallen gebruik ik die optie, zodat potentiele kopers in de toekomst kunnen zien dat de 1 ster beoordeling onterecht was...
Ja dat heb ik uiteraard ook gedaan. Ach ja, gelukkig heb ik verder heel veel vijfsterrenreviews
pi_215285247
Kunnen jullie ook niet je account helemaal inzien op de app?

Als ik naar profiel ga zie ik echt alleen mijn kledingkast, reviews en profiel en niet de lijst met bestellingen en portemonnee enzo.

Is al zeker vanaf de middag.
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 19:25:20 #198
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_215342858
Ik ben verhuisd en kom erachter dat er in heel Wageningen geen Mondial Relay pakketpunt is :'(
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 21:13:38 #199
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_215344286
Oke wat ik dus niet begrijp..

Gisteren avond een artikel erop gezet, binnen 2 uurtjes 12x als favoriet opgeslagen en circa 20x bekeken. Daarna het artikel verkocht. Helaas annuleert koper en dus moet ik mijn advertentie opnieuw plaatsen.

Opnieuw geplaatst vanmorgen en gelijk met een boost gedaan wat ik gisteren niet deed.

Resultaat tot op heden, 12x bekeken en 2x opgeslagen.

8)7

Heb wel vaker het idee dat de boosts de ene keer wel werken en andere keer niet.

Of de manier van "listen" verschilt per keer.

Iemand bekend mee?
  Moderator / Colorchick dinsdag 22 oktober 2024 @ 21:17:59 #200
382129 crew  Donna
pi_215344379
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 22:03 schreef Post-its het volgende:
Kunnen jullie ook niet je account helemaal inzien op de app?

Als ik naar profiel ga zie ik echt alleen mijn kledingkast, reviews en profiel en niet de lijst met bestellingen en portemonnee enzo.

Is al zeker vanaf de middag.
Heb ik al een paar weken. Kan mijn portemonnee alleen nog maar vinden op de laptop. :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')