Ja of ze gaan lopen bedelen dat je een kleiner pakket keuze wil doen..quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:24 schreef June. het volgende:
Ik had een smekende Franse, of ik het echt niet voor 10 euro minder wilde verkopen
Ja doei, ik ben geen liefdadigheidsinstelling
Neeee dat is echt wel een toppunt van irritatie zeg.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had een zeurpiet te pakken. Ze kocht een item, eerst was het al steeds: wanneer ga je versturen? Bij aankomst gaf ze aan dat de maat niet overeen kwam, ze bedoelde dat ze zich zelf vergist had en zei gedecideerd: hier heb ik niks aan, die is te groot, ik stuur ‘m terug. Ja hallo, ik ben geen webshop, dus ik heb het door Vinted laten oplossen en de transactie is uiteindelijk gewoon voltooid. Blijft ze maar zeuren daarna dat ze ‘m terug gaat sturen. Gelukkig kun je users vrij makkelijk blokkeren…
Ik doe kleding in stevige tassen meestal. Vanuit mijn werk kan ik die meenemen. Als het groot of veel is, dan in een doos.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben eindelijk begonnen aan het op Vinted zetten van een grote stapel kleding. Dat wilde ik pas 2 jaar doen dus ik ben mooi op tijd.
Ik heb zojuist een broek verkocht. Hoe verzenden jullie zoiets? In een doosje of envelop?
Ik heb er liever karton omheen, of een plastic zak, dan een envelop. Envelop met textiel erin is scheurgevoelig en om er nou een dure bubbeltjesenvelop voor te kopen schiet z'n doel wat voorbij.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben eindelijk begonnen aan het op Vinted zetten van een grote stapel kleding. Dat wilde ik pas 2 jaar doen dus ik ben mooi op tijd.
Ik heb zojuist een broek verkocht. Hoe verzenden jullie zoiets? In een doosje of envelop?
Ik heb een mega stapel doosjes en verzendzakken van zelf ontvangen bestellingen. Doosjes van levensmiddelen werken ook prima. Ik krijg dingen soms in een pedaalemmerzak die helemaal rondom met tape beplakt is, drama om dat open te krijgen en hergebruiken lukt uiteraard ook niet. Ziplock in een gewone envelop werkt voor sommige items ook.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die zakken met tape zijn vreselijk. Ik heb zo al een keer een gat geknipt in een kledingstukquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb een mega stapel doosjes en verzendzakken van zelf ontvangen bestellingen. Doosjes van levensmiddelen werken ook prima. Ik krijg dingen soms in een pedaalemmerzak die helemaal rondom met tape beplakt is, drama om dat open te krijgen en hergebruiken lukt uiteraard ook niet. Ziplock in een gewone envelop werkt voor sommige items ook.
Ik vind het zelf ook fijn om snel te verzenden, dan kan ik dat van mijn lijstje afstrepen en blijft het niet meer in mijn hoofd. Maar alleen wel als ik toch in de buurt van het pakketpunt moet zijn of het hier in mijn woonplaats is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:44 schreef ZarB het volgende:
[..]
Die zakken met tape zijn vreselijk. Ik heb zo al een keer een gat geknipt in een kledingstuk![]()
Ik heb gister en vandaag flink geshopt. 11 bestellingen (najaarsgarderobe voor dochter die opeens overal was uitgegroeid) waarvan er vandaag al 5 verzonden zijn! Zijn er opeens badges te verdienen voor de snelste verzender ofzo?
ik zie dat vrijwel iedereen opeens een "kastkampioen" is, o.i.d.
7 bestellingen verzonden inmiddels![]()
Ik heb bij bol een pakket verzendzakken gekocht. Kan eigenlijk alles wel in.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had een keer schoenen van mn vrouw verkocht aan een vrouw. Kreeg ik een 1 ster review omdat de schoenen wide-fit waren (stond gewoon vermeld op de foto) en dat die haar niet ging passen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
En ja hoor, de zeurpiet heeft me een negatieve review van 1 ster gegeven. Right back at ya…
Je kunt altijd reageren op feedback (meteen onder de feedback zelf). In dit soort gevallen gebruik ik die optie, zodat potentiele kopers in de toekomst kunnen zien dat de 1 ster beoordeling onterecht was...quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb haar feedback gerapporteerd, maar Vinted gaat daar niks aan doen, ik kreeg het standaard riedeltje terug dat ik er samen met haar uit moet komen. Ja, dat wordt ‘m dus niet. En daarnaast kreeg ik ook een bericht dat ze sancties aan haar hebben opgelegd, nou joepie, daar ben ik echt mee geholpen.
Ja dat heb ik uiteraard ook gedaan. Ach ja, gelukkig heb ik verder heel veel vijfsterrenreviewsquote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:12 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Je kunt altijd reageren op feedback (meteen onder de feedback zelf). In dit soort gevallen gebruik ik die optie, zodat potentiele kopers in de toekomst kunnen zien dat de 1 ster beoordeling onterecht was...
Heb ik al een paar weken. Kan mijn portemonnee alleen nog maar vinden op de laptop.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:03 schreef Post-its het volgende:
Kunnen jullie ook niet je account helemaal inzien op de app?
Als ik naar profiel ga zie ik echt alleen mijn kledingkast, reviews en profiel en niet de lijst met bestellingen en portemonnee enzo.
Is al zeker vanaf de middag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |