In hun help staat over de geintegreerde verzendmethode (de methode waarbij je vooraf de verzendkosten ziet):quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:28 schreef Elleska het volgende:
Groot-Brittannië staat al veel langer vermeld bij landen waar Vinted actief is.
Het lijkt me weinig nuttig om deze verkopers zonder verzendopties in je lijst te zien. Zou het geen foutje zijn?
Niks over de UK..of Polen. Apart dus.quote:Pakketdiensten voor deze verzendmethode:
Mondial Relay
Homerr
DPD
DHL ServicePoint/DHL Home Delivery
UPS
Nederland is verbonden met Frankrijk, België, Spanje, Luxemburg, Portugal en Italië.
Daarom denk ik een foutje.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
In hun help staat over de geintegreerde verzendmethode (de methode waarbij je vooraf de verzendkosten ziet):
[..]
Niks over de UK..of Polen. Apart dus.
Ik heb toch hele unieke kleding en zelfs nagenoeg nieuwe sneakers uit Portugal gekocht, dus ben hrt niet met je eens.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:42 schreef Aberkullie het volgende:
Portugal en Italie mogen er wat mij betreft wel uit. Eigenlijk alleen maar slechte ervaringen met asociale (ver)kopers, andere maten en lange - soms weken -verzending
Dan heb ik gewoon pechquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb toch hele unieke kleding en zelfs nagenoeg nieuwe sneakers uit Portugal gekocht, dus ben hrt niet met je eens.
Ik haal best een en ander uit Italië, nooit problemen mee. Beetje hoge verzendkosten, maar daar kan de verkoper niks aan doen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:42 schreef Aberkullie het volgende:
Portugal en Italie mogen er wat mij betreft wel uit. Eigenlijk alleen maar slechte ervaringen met asociale (ver)kopers, andere maten en lange - soms weken -verzending
Ik koop daar alleen Middel-europese merken en vraag altijd een foto van het maatlabel. Ik zoek ook altijd op meerdere maten, omdat veel Italianen en ook Fransen kennelijk geen idee hebben van hoe je maten omzet naar de Europese maat die op Vinted wordt gebruikt, terwijl het gewoon op het maatlabel staat. Bh-maten is zo’n voorbeeld, het staat gewoon op het label hoor, maar dan heb je Françaises die de Europese maat 85E, die bij hen in Frankrijk 100E is, op Vinted adverteren als zijnde 70E. Ik vink dus bij het zoeken alledrie die maten aan.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:00 schreef ZarB het volgende:
Bij Italië ga ik altijd de mist in met de maten. Ik draag meestal 40, maar zelfs een Italiaanse 46 past me niet eens dus ik waag me daar niet meer aan.
Klopt, Frankrijk en Spanje is +15 tov de Europese BH maat. En niet -15.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik koop daar alleen Middel-europese merken en vraag altijd een foto van het maatlabel. Ik zoek ook altijd op meerdere maten, omdat veel Italianen en ook Fransen kennelijk geen idee hebben van hoe je maten omzet naar de Europese maat die op Vinted wordt gebruikt, terwijl het gewoon op het maatlabel staat. Bh-maten is zo’n voorbeeld, het staat gewoon op het label hoor, maar dan heb je Françaises die de Europese maat 85E, die bij hen in Frankrijk 100E is, op Vinted adverteren als zijnde 70E. Ik vink dus bij het zoeken alledrie die maten aan.
Is het punt misschien (tijdelijk) gesloten? Al zal de koper het je dan wel hebben laten weten denk ik?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:24 schreef Draadjes het volgende:
Ik heb een item verkocht op Vinted welke nu voor de tweede keer retour gekomen is na verzending met de DPD. Ik snap er niets van. Het adres klopt, is een postkantoor in Frankrijk, maar hij komt daar tot 2x toe helemaal niet aan en gaat (na ruim een week van sorteercentrum naar sorteercentrum gegaan te zijn) weer retour naar mij.
Iemand hier ook zo'n ervaring met DPD via Vinted gehad en misschien weet wat er fout gaat?
Heb ik ook wel een paar keer gehad en dan staat het uiteindelijk na een dag ofzo ergens achteraan en niet vooraan/bovenaan bij de nieuwste items. Toen ze daar nog niet ingewikkeld over deden plaatste ik het direct opnieuw, maar nu staat het dan bij opnieuw plaatsen met dezelfde foto’s op de plek waar het eerder ook stond dus dat werkt niet meerquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:28 schreef ZarB het volgende:
Ik heb er nu iets op gezet voor de 2e keer, en er staat: processing. Dat het een standaard check is of de advertentie aan de eisen voldoet o.i.d. duurt nu al een paar uur. Is gewoon een merkloze jumpsuit voor 10 euro. Heb er ook direct iets anders opgezet en daarbij is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |