abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215420668
Dat Homerr niet uit kan, vind ik ook vervelend sinds het punt hier gestopt is. Ik heb in mijn profiel en advertenties staan dat ik niet verzend via Homerr. Daarna 1x gehad dat iemand dat toch had gedaan. Als het nou een leuk contact was en/of een duur artikel … dan had ik wel willen zoeken maar een spelletje van 5 euro, nee. Dus die bestelling heb ik gewoon geannuleerd. Moeten ze maar beter lezen.
pi_215434222
Nou, heb ik weer. Twee spijkerbroeken gekocht, had de juiste maat moeten zijn. Bij ontvangst even gekeken of ze er goed uitzien en het maatlabel klopt. Toen 'alles is oké' gedrukt. Nu kom er bij de eerste keer aandoen achter dat ze beide ingekort zijn, en niet zo'n beetje (van lengte 34 naar 31 ofzo).

|:(
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_215434319
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 07:57 schreef stavromulabeta het volgende:
Nou, heb ik weer. Twee spijkerbroeken gekocht, had de juiste maat moeten zijn. Bij ontvangst even gekeken of ze er goed uitzien en het maatlabel klopt. Toen 'alles is oké' gedrukt. Nu kom er bij de eerste keer aandoen achter dat ze beide ingekort zijn, en niet zo'n beetje (van lengte 34 naar 31 ofzo).

Oh dat is balen! Je zou verkoper een berichtje kunnen sturen, maar ze hoeven er volgens mij niks meer mee te doe .
pi_215434755
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 07:57 schreef stavromulabeta het volgende:

Waardeloos is dat, ik heb dergelijke dingen ook een paar keer gehad en de verkopers doen bij navragen vaak alsof het vanuit de winkel al zo was.
Ik had het zelfs met zo’n grote bamboe bestekbak van Ikea die precies in een lade past, ik zag het wel toen ik ‘m uitpakte, maar terugsturen op eigen kosten is natuurlijk ook zonde van het geld, dus ik heb ‘m maar gehouden omdat de verkoper dat niet op zich wilde nemen. Verkoper heeft me toen zelfs 1 ster en een hele tirade als feedback gegeven omdat ik volgens hem op een gratis product uit was.
pi_215435082
quote:
7s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:32 schreef Serinde het volgende:
Dat Homerr niet uit kan, vind ik ook vervelend sinds het punt hier gestopt is. Ik heb in mijn profiel en advertenties staan dat ik niet verzend via Homerr. Daarna 1x gehad dat iemand dat toch had gedaan. Als het nou een leuk contact was en/of een duur artikel … dan had ik wel willen zoeken maar een spelletje van 5 euro, nee. Dus die bestelling heb ik gewoon geannuleerd. Moeten ze maar beter lezen.
Ik heb iets gekocht bij iemand en daar kon ik homerr niet selecteren.
  vrijdag 1 november 2024 @ 09:53:31 #231
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_215435123
Homerr zit hier in het dorp, geen label nodig dus prima voor mij maar wat duurt hun verzendproces allejezus lang }:|
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 1 november 2024 @ 11:33:54 #232
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215435955
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2024 09:53 schreef laziness het volgende:
Homerr zit hier in het dorp, geen label nodig dus prima voor mij maar wat duurt hun verzendproces allejezus lang }:|
Homerrr verzamelt net zolang pakjes totdat er een busje voor een bepaalde regio vol is. Mijn Homerrr pakjes komen namelijk echt in batches aan bij hetzelfde bezorgpunt. Duurzaam, maar wel iets trager dan bijv. DHL.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 11:35:54 #233
18653 crew  D.
pi_215435968
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2024 09:53 schreef laziness het volgende:
Ja, dat was mij ook al opgevallen.

Pakje uit de USA soms binnen 3 dagen in huis, pakje binnen Europa kan zo 3 weken duren :P
  vrijdag 1 november 2024 @ 12:16:06 #234
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_215436317
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 november 2024 11:33 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Homerrr verzamelt net zolang pakjes totdat er een busje voor een bepaalde regio vol is. Mijn Homerrr pakjes komen namelijk echt in batches aan bij hetzelfde bezorgpunt. Duurzaam, maar wel iets trager dan bijv. DHL.
Toen ik nog in de Randstad woonde ging het inderdaad sneller :o
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_215436575
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 09:46 schreef F_r het volgende:

[..]
Ik heb iets gekocht bij iemand en daar kon ik homerr niet selecteren.
Dat kan. Als verkoper kan ik het niet uitzetten. UPS en MR ook niet.
Soms kun je bijvoorbeeld als koper DHL ook niet selecteren maar de volgende ochtend wel. Dat heeft niks te maken met restricties die de verkoper heeft aangegeven maar volgens mij met aantallen te maken (afspraken Vinted en pakketbedrijven)
pi_215436960
Homerr is heel wisselend qua snelheid. Helaas waren de stickers van Homerr op bij het verzendpunt dus ik kon m’n pakketje niet verzenden, dat is wel heel onhandig, ze hopen ze ergens volgende week weer te ontvangen.
pi_215456720
Homerr schijnt de pakketpunten wel flink uit te buiten. De vergoeding die het pakketpunt krijgt, is gehalveerd en de handelingen worden steeds uitgebreid. De laatste weken moeten ze zo'n verzendbewijsje meegeven, alsof ook maar iemand daar iets mee doen? En waar ze me eerst binnen zag lopen en direct mijn pakketjes pakte, moet ze nu eerst een QR-code scannen.

Dus als het even kan, kies ik voor een van de andere opties. Maar vaak vind ik het helaas echt teveel geld schelen met de andere opties.
pi_215456757
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 november 2024 12:46 schreef Serinde het volgende:

[..]
Dat kan. Als verkoper kan ik het niet uitzetten. UPS en MR ook niet.
Soms kun je bijvoorbeeld als koper DHL ook niet selecteren maar de volgende ochtend wel. Dat heeft niks te maken met restricties die de verkoper heeft aangegeven maar volgens mij met aantallen te maken (afspraken Vinted en pakketbedrijven)
DHL is bij bundels soms ook niet te selecteren. Alsof ze er vanuit gaan dat de pakketten dan te groot worden?

Ik heb bij babykleding weleens gevraagd of ik bij iemand gewoon 1 item voor het bundelbedrag mocht kopen, en zij de andere items er dan gewoon bij wilde doen. Wel op goed vertrouwen, want je kunt waarschijnlijk niets claimen als het fout gaat. :') Maar het is goed gegaan, en het scheelde flink op de bezorgkosten.
pi_215456845
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 09:19 schreef Myraela het volgende:
Homerr schijnt de pakketpunten wel flink uit te buiten. De vergoeding die het pakketpunt krijgt, is gehalveerd en de handelingen worden steeds uitgebreid. De laatste weken moeten ze zo'n verzendbewijsje meegeven, alsof ook maar iemand daar iets mee doen? En waar ze me eerst binnen zag lopen en direct mijn pakketjes pakte, moet ze nu eerst een QR-code scannen.

Dus als het even kan, kies ik voor een van de andere opties. Maar vaak vind ik het helaas echt teveel geld schelen met de andere opties.
Vooral vanuit het buitenland is homerr of mr een stuk goedkoper. Maar binnen nl betaal ik liever een paar cent meer voor dhl.
pi_215476178
Ik heb 1,5 uur geleden een vest op Vinted gezet voor 6,50. Iets meer dan Vinted suggereerde.

Net is het verkocht. Aan iemand met 1300 reviews die heel veel kleding van het merk dat ik verkocht online heeft staan. Voor 25-35 euro ;(
Spoilers!
pi_215476322
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 18:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb 1,5 uur geleden een vest op Vinted gezet voor 6,50. Iets meer dan Vinted suggereerde.

Net is het verkocht. Aan iemand met 1300 reviews die heel veel kleding van het merk dat ik verkocht online heeft staan. Voor 25-35 euro ;(
Ik trek me nooit iets aan van de prijssuggestie van Vinted, ik doe zelf een beetje onderzoek.
Maar ach, jij bent van dat vest af, toch?
  maandag 4 november 2024 @ 18:57:52 #242
327807 Mariposas
יה&#14
pi_215476350
quote:

Als je er spijt van hebt kan je de bestelling annuleren. Doe je gewoon met als reden “kan niet verzenden via de gekozen methode”. Volgens mij krijg je pas na 2 keer annuleren een automatisch negatieve review.
No hay mal que dure cien ańos ni cuerpo que lo aguante
  maandag 4 november 2024 @ 19:03:55 #243
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_215476419
quote:

Lucky day voor de koper!
pi_215476517
Die suggesties van Vinted liggen sowieso vaak erg laag.

Al vind ik het bijna netjes van de koper dat ze er niet nog een bod tegenaan heeft gegooid. Sommige mensen hebben dat lef, wanneer je iets er al voor een spotbedrag op hebt staan.
pi_215476885
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 18:53 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Maar ach, jij bent van dat vest af, toch?
Dat is bij mij ook altijd het voornaamste belang. Ik ben het liever binnen een paar dagen kwijt dan dat het nog een half jaar rondslingert voor 10 euro meer.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_215477868
Ik ga het maar gewoon verkopen. Weer wat geleerd :)
Spoilers!
pi_215478004
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 21:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik herken je gevoel wel hoor. Heb er gisteren een hele buts kinderkleding op gezet. Sommige dingen zijn zo snel weg dat ik dan denk hmm, daar had ik misschien wel iets meer voor kunnen krijgen. Maar goed, het ruimt op en dat was ook m'n doel natuurlijk.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  maandag 4 november 2024 @ 21:44:24 #248
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_215478210
Krijgen de mensen die je advertentie opgeslagen hebben als favoriet een melding als ik de prijs verlaag?

Zóveel "likes" op mijn artikelen maar zó weinig verkopen... 8)7
pi_215478226
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 21:44 schreef Mubassie het volgende:
Krijgen de mensen die je advertentie opgeslagen hebben als favoriet een melding als ik de prijs verlaag?

Zóveel "likes" op mijn artikelen maar zó weinig verkopen... 8)7
Ja klopt. Ik heb daar wel eens bericht van gehad.

Heb die tactiek laatst ook zelf toegepast, zonder resultaat helaas.
pi_215478238
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 21:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heb ik laatst ook gehad met een ielm pak voor kinderen. Heb t ook gewoon opgestuurd en de les geleerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')