Oh dat is balen! Je zou verkoper een berichtje kunnen sturen, maar ze hoeven er volgens mij niks meer mee te doe .quote:Op vrijdag 1 november 2024 07:57 schreef stavromulabeta het volgende:
Nou, heb ik weer. Twee spijkerbroeken gekocht, had de juiste maat moeten zijn. Bij ontvangst even gekeken of ze er goed uitzien en het maatlabel klopt. Toen 'alles is oké' gedrukt. Nu kom er bij de eerste keer aandoen achter dat ze beide ingekort zijn, en niet zo'n beetje (van lengte 34 naar 31 ofzo).
Waardeloos is dat, ik heb dergelijke dingen ook een paar keer gehad en de verkopers doen bij navragen vaak alsof het vanuit de winkel al zo was.quote:Op vrijdag 1 november 2024 07:57 schreef stavromulabeta het volgende:
Nou, heb ik weer. Twee spijkerbroeken gekocht, had de juiste maat moeten zijn. Bij ontvangst even gekeken of ze er goed uitzien en het maatlabel klopt. Toen 'alles is oké' gedrukt. Nu kom er bij de eerste keer aandoen achter dat ze beide ingekort zijn, en niet zo'n beetje (van lengte 34 naar 31 ofzo).
Ik heb iets gekocht bij iemand en daar kon ik homerr niet selecteren.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:32 schreef Serinde het volgende:
Dat Homerr niet uit kan, vind ik ook vervelend sinds het punt hier gestopt is. Ik heb in mijn profiel en advertenties staan dat ik niet verzend via Homerr. Daarna 1x gehad dat iemand dat toch had gedaan. Als het nou een leuk contact was en/of een duur artikel … dan had ik wel willen zoeken maar een spelletje van 5 euro, nee. Dus die bestelling heb ik gewoon geannuleerd. Moeten ze maar beter lezen.
Homerrr verzamelt net zolang pakjes totdat er een busje voor een bepaalde regio vol is. Mijn Homerrr pakjes komen namelijk echt in batches aan bij hetzelfde bezorgpunt. Duurzaam, maar wel iets trager dan bijv. DHL.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:53 schreef laziness het volgende:
Homerr zit hier in het dorp, geen label nodig dus prima voor mij maar wat duurt hun verzendproces allejezus lang
Ja, dat was mij ook al opgevallen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:53 schreef laziness het volgende:
Homerr zit hier in het dorp, geen label nodig dus prima voor mij maar wat duurt hun verzendproces allejezus lang
Toen ik nog in de Randstad woonde ging het inderdaad snellerquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Homerrr verzamelt net zolang pakjes totdat er een busje voor een bepaalde regio vol is. Mijn Homerrr pakjes komen namelijk echt in batches aan bij hetzelfde bezorgpunt. Duurzaam, maar wel iets trager dan bijv. DHL.
Dat kan. Als verkoper kan ik het niet uitzetten. UPS en MR ook niet.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:46 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik heb iets gekocht bij iemand en daar kon ik homerr niet selecteren.
DHL is bij bundels soms ook niet te selecteren. Alsof ze er vanuit gaan dat de pakketten dan te groot worden?quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:46 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat kan. Als verkoper kan ik het niet uitzetten. UPS en MR ook niet.
Soms kun je bijvoorbeeld als koper DHL ook niet selecteren maar de volgende ochtend wel. Dat heeft niks te maken met restricties die de verkoper heeft aangegeven maar volgens mij met aantallen te maken (afspraken Vinted en pakketbedrijven)
Vooral vanuit het buitenland is homerr of mr een stuk goedkoper. Maar binnen nl betaal ik liever een paar cent meer voor dhl.quote:Op zondag 3 november 2024 09:19 schreef Myraela het volgende:
Homerr schijnt de pakketpunten wel flink uit te buiten. De vergoeding die het pakketpunt krijgt, is gehalveerd en de handelingen worden steeds uitgebreid. De laatste weken moeten ze zo'n verzendbewijsje meegeven, alsof ook maar iemand daar iets mee doen? En waar ze me eerst binnen zag lopen en direct mijn pakketjes pakte, moet ze nu eerst een QR-code scannen.
Dus als het even kan, kies ik voor een van de andere opties. Maar vaak vind ik het helaas echt teveel geld schelen met de andere opties.
Ik trek me nooit iets aan van de prijssuggestie van Vinted, ik doe zelf een beetje onderzoek.quote:Op maandag 4 november 2024 18:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb 1,5 uur geleden een vest op Vinted gezet voor 6,50. Iets meer dan Vinted suggereerde.
Net is het verkocht. Aan iemand met 1300 reviews die heel veel kleding van het merk dat ik verkocht online heeft staan. Voor 25-35 euro
Als je er spijt van hebt kan je de bestelling annuleren. Doe je gewoon met als reden “kan niet verzenden via de gekozen methode”. Volgens mij krijg je pas na 2 keer annuleren een automatisch negatieve review.quote:Op maandag 4 november 2024 18:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb 1,5 uur geleden een vest op Vinted gezet voor 6,50. Iets meer dan Vinted suggereerde.
Net is het verkocht. Aan iemand met 1300 reviews die heel veel kleding van het merk dat ik verkocht online heeft staan. Voor 25-35 euro
Lucky day voor de koper!quote:Op maandag 4 november 2024 18:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat is bij mij ook altijd het voornaamste belang. Ik ben het liever binnen een paar dagen kwijt dan dat het nog een half jaar rondslingert voor 10 euro meer.quote:Op maandag 4 november 2024 18:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maar ach, jij bent van dat vest af, toch?
Ik herken je gevoel wel hoor. Heb er gisteren een hele buts kinderkleding op gezet. Sommige dingen zijn zo snel weg dat ik dan denk hmm, daar had ik misschien wel iets meer voor kunnen krijgen. Maar goed, het ruimt op en dat was ook m'n doel natuurlijk.quote:Op maandag 4 november 2024 21:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga het maar gewoon verkopen. Weer wat geleerd
Ja klopt. Ik heb daar wel eens bericht van gehad.quote:Op maandag 4 november 2024 21:44 schreef Mubassie het volgende:
Krijgen de mensen die je advertentie opgeslagen hebben als favoriet een melding als ik de prijs verlaag?
Zóveel "likes" op mijn artikelen maar zó weinig verkopen...
Heb ik laatst ook gehad met een ielm pak voor kinderen. Heb t ook gewoon opgestuurd en de les geleerd.quote:Op maandag 4 november 2024 21:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga het maar gewoon verkopen. Weer wat geleerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |