quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
"Ik was echt een lul, hahahahaha, maar ik heb me echt ontwikkeld"quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tenenkrommend
Alleen de categorie needy smelt omdat ze eindelijk gezien worden
Van klootzak naar eikelquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"Ik was echt een lul, hahahahaha, maar ik heb me echt ontwikkeld"
Ik wilde zeggen dat ik dit na het stappen doe maar, alsof ik dan handschoenen mee hebquote:
Ik had ze dan wel altijd mee, maar ben ze verloren zodra ik ze nodig hebquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat ik dit na het stappen doe maar, alsof ik dan handschoenen mee heb
Geef je dan de schuld aan je sapje en medicijnkast?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik had ze dan wel altijd mee, maar ben ze verloren zodra ik ze nodig heb
Ik las Hoeâhquote:
Nee ik neem dan gewoon verantwoordelijkheid voor mijn daden, want ik heb heel veel aan persoonlijke ontwikkeling gedaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geef je dan de schuld aan je sapje en medicijnkast?
Ik vind haar wel leuk qua persoonlijkheidquote:
Ik ben nog niet laaiend enthousiastquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Het zuiden is binnen
Graag goedkeuring van @:mizzezamy
Ja dat tarotkaartje kunnen trekken zou ik daar wel onder scharenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee ik neem dan gewoon verantwoordelijkheid voor mijn daden, want ik heb heel veel aan persoonlijke ontwikkeling gedaan.
Quirky nerd look. Stukje Matildaquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Welke opticien verkoopt haar dit te grote montuur
Dat is iets andersquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Doe je iets met geloof?
- Ik doe meditatie
Misschien is de bril niet op sterkte, maar alleen voor de sier?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Welke opticien verkoopt haar dit te grote montuur
Bonita, leuk in de manegequote:
Arne (Oh Arne) Slot na een stilte retraitequote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Je vertelde over je sterke punten
Gozer hou op
Ik wil ook wel met Oh Arne voor een stilte retraitequote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Arne (Oh Arne) Slot na een stilte retraite
Inderdaad, dan houdt ie eindelijk z'n muil een keer.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel met Oh Arne voor een stilte retraite
Wel puur vriendschappelijk
Ik ben net zo gestoord wbt alles precies regelen en controle hebbenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Inderdaad, dan houdt ie eindelijk z'n muil een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |