Met andere woorden.....hij was wel makkelijkquote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:58 schreef Pablo84 het volgende:
2 jaar geleden is ze ernstig ziek geweest toen ze samen waren. Daar zijn ze samen doorheen gegaan. Paar maanden erna heeft ze hem aan de kant gezet toen ze dit hele ziekte traject doorstaan heeft en mij tegen kwam.
Nou, lekker dan. En jij denkt dat dit de dame is die je eeuwig trouw is en door dik + dun steunt.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:58 schreef Pablo84 het volgende:
2 jaar geleden is ze ernstig ziek geweest toen ze samen waren. Daar zijn ze samen doorheen gegaan. Paar maanden erna heeft ze hem aan de kant gezet toen ze dit hele ziekte traject doorstaan heeft en mij tegen kwam.
Misschien beslissing vanuit een midlife?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nou, lekker dan. En jij denkt dat dit de dame is die je eeuwig trouw is en door dik + dun steunt.
Tsja, midlife, sleur, roze wolk, weet ik het... Ze lijkt er nu in elk geval op terug te komen, ongeacht of ze nu met hem verder gaat of de spreekwoordelijke derde hond in beeld komt.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:12 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Misschien beslissing vanuit een midlife?
Ontzettend vermoeiend.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:41 schreef Halcon het volgende:
Persoonlijk zou ik me ook afvragen of je het haar lastig zou moeten blijven maken. Even los van jouw gevoelens, zou het het beste zijn als zij er uit komt met de vader van haar kinderen.
Dit ja. Het wordt toch niks. En al zou het dat wel worden, dan kun je je afvragen wat je moet met iemand die zo in de wedstrijd zit zoals zij dat zit.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:42 schreef maily het volgende:
[..]
Ontzettend vermoeiend.
Aan een (half)dood paard trekken.
Dat ze tijd en ruimte wilt heeft ze nooit gezegd. Alleen dat ze geen zin heeft elke dag af te spreken. Op zich met soms zien kan het toch ook werken. Of moet je elkaar dan elke dag willen zien?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:47 schreef greysbones het volgende:
wat ik me afvraag in het geheel
Wat wil je nu zelf
Je laat het allemaal wel heel gemakkelijk gebeuren
Wees eens wat assertiever
Leuk dat zij de tijd en ruimte wil, maar dan moet je niet aan een relatie met een ander beginnen.
Je zet jezelf constant op de 2de plek en waarvoor???
Dat zou vooral voor die kinderen het beste zijn. Dan staat ze zo weinig mogelijk in de weg om contact te houden met hun vader. Ik ga er hierbij even vanuit dat die kinderen een goede band met hun vader hebben.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:41 schreef Halcon het volgende:
Persoonlijk zou ik me ook afvragen of je het haar lastig zou moeten blijven maken. Even los van jouw gevoelens, zou het het beste zijn als zij er uit komt met de vader van haar kinderen.
De vader wil blijkbaar ook door en zij twijfelt. Bij twijfel kan ze er beter rustig over nadenken in plaats van zich meteen te storten in een nieuw avontuur met Pablo, van wie ze blijkbaar niet overtuigd is.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 16:26 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat zou vooral voor die kinderen het beste zijn. Dan staat ze zo weinig mogelijk in de weg om contact te houden met hun vader. Ik ga er hierbij even vanuit dat die kinderen een goede band met hun vader hebben.
Ja TS heeft dat gedaan en niet die vriendin van hem en haar ex.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:40 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Je helpt iemands relatie en gezin naar de klote en dan verwacht je nog sympathie en advies ook nog? Van mij geen van beide. Gasten als jij kan ik niet luchten of zien.
Ik hoop dat ze je vandaag nog dumpt als een zak kouwe aardappelen van vorig jaar.
Hij kan nu wel de inschatting maken dat dit geen zin heeft.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 16:34 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ja TS heeft dat gedaan en niet die vriendin van hem en haar ex._!!
Ik lees weer alleen wat zij wilquote:Op vrijdag 24 mei 2024 16:18 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Dat ze tijd en ruimte wilt heeft ze nooit gezegd. Alleen dat ze geen zin heeft elke dag af te spreken. Op zich met soms zien kan het toch ook werken. Of moet je elkaar dan elke dag willen zien?
Er zijn natuurlijk heel veel relaties waarbij de partners elkaar niet elke dag zien en daar ook geen zin in hebben. Dat zegt verder niets over de kwaliteit van de relatie. Het komt een relatie wel ten goede als de frequentie en intensiteit waarmee je elkaar wil zien, bij beide partners ongeveer gelijk is. En tot nu toe krijg ik de indruk dat dat hier niet het geval is, en dat jij haar aanmerkelijk vaker zou willen zien dan zij jou.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 16:18 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Dat ze tijd en ruimte wilt heeft ze nooit gezegd. Alleen dat ze geen zin heeft elke dag af te spreken. Op zich met soms zien kan het toch ook werken. Of moet je elkaar dan elke dag willen zien?
Hij wil haar het liefst elke dag zien. Hij wil dat de ex uit haar leven verdwijnt. En dat ze gezellige foto's met hem op haar Feestboek zet.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik lees weer alleen wat zij wil
Wat wil jij
Heb nu gewoon een foto geplaatst op facebook met haar samen. Ze reageert er niet eens onder. Alleen een duimpje omhoog. Niet eens een hartje. Snap niks van haar.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij wil haar het liefst elke dag zien. Hij wil dat de ex uit haar leven verdwijnt. En dat ze gezellige foto's met hem op haar Feestboek zet.
Maar dat wil ze allemaal niet.
Ik zou die foto weghalen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:52 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Heb nu gewoon een foto geplaatst op facebook met haar samen. Ze reageert er niet eens onder. Alleen een duimpje omhoog. Niet eens een hartje. Snap niks van haar.
En gewoon verder gaan met pushen. Denk dat je snel in haar irritatiezone zit. Breng anders morgenvroeg nog een ontbijtje. 's middags een boeket, 's avonds massage olie en bespreek de huidige stand van zaken ook nog even met de "ex".quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:52 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Heb nu gewoon een foto geplaatst op facebook met haar samen. Ze reageert er niet eens onder. Alleen een duimpje omhoog. Niet eens een hartje. Snap niks van haar.
Waarom doe je zoiets als je weet dat ze dat eigenlijk helemaal niet leuk vindt?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:52 schreef Pablo84 het volgende:
Pusherige reflex. Mevrouw trekt zich wat terug en in een reflex gaat Pablo juist meer moeite doen. Dat gebeurt wel vaker, maar werkt meestal averechts.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:36 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Waarom doe je zoiets als je weet dat ze dat eigenlijk helemaal niet leuk vindt?
Heb die foto geplaatst omdat haar ex tegen me zei dat we een eenzijdige relatie hebben omdat er niks op fb staat al maanden. Omdat ik graag wil…zij niet….en ik graag een status wil en zij niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:57 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou die foto weghalen.
Ze post dat duimpje alleen omdat jij dat op zijn minst van haar verwacht.
En misschien omdat de ex dat ook kan zien.
Je kunt niet zó simpel zijn als je je hier nu voordoet. Kom op zeg. Wat verwacht je nou dat het eind van het liedje gaat zijn met deze meid?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:45 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Heb die foto geplaatst omdat haar ex tegen me zei dat we een eenzijdige relatie hebben omdat er niks op fb staat al maanden. Omdat ik graag wil…zij niet….en ik graag een status wil en zij niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |