abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213648493
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 11:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ze wijst hem helemaal niet al een half jaar af. Met woorden wellicht, maar die gozer bleef volhouden omdat zij hem het idee gaf dat er wat te halen viel.

Dat terwijl zij met jou in een 'relatie' is, maar ze wil je vooral niet te vaak zien.

Ergens gaat er iets mis. Bij haar handelen, maar vooral bij jouw handelen. Je lijkt wel een deurmat.
Hij heeft vaker om een kans gevraagd en die niet gekregen. Volgens haar geeft ze hem geen hoop en is ze duidelijk genoeg.
  Moderator woensdag 22 mei 2024 @ 16:24:13 #127
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_213648511
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 16:22 schreef Pablo84 het volgende:

[..]
Hij heeft vaker om een kans gevraagd en die niet gekregen. Volgens haar geeft ze hem geen hoop en is ze duidelijk genoeg.
Heb je zelf ook nog een mening of...? Waarom is dit topic er dan? Zij vindt vanalles, en ze geeft hem volgens haar eigen zeggen geen hoop.

Dan is er toch niks aan de hand? Waarom is dit topic er dan?

Dit topic is er omdat jij stiekem diep van binnen heus wel aanvoelt dat dit niet klopt, maar vervolgens probeer je dat gevoel weg te praten omdat dat gevoel je niet zo goed uitkomt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_213648543
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 16:24 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Heb je zelf ook nog een mening of...? Waarom is dit topic er dan? Zij vindt vanalles, en ze geeft hem volgens haar eigen zeggen geen hoop.

Dan is er toch niks aan de hand? Waarom is dit topic er dan?

Dit topic is er omdat jij stiekem diep van binnen heus wel aanvoelt dat dit niet klopt, maar vervolgens probeer je dat gevoel weg te praten omdat dat gevoel je niet zo goed uitkomt.
Misschien is dat het wel ja. Twijfel gewoon of ze uiteindelijk toch nog iets voor hem voelt. Maar omdat ze hem al zo lang afwijst en toch wel eens iets doet met mij is het een beetje dubbel. Familiebezoek bij haar en mijn familie. Samen wel eens wat leuks doen. Ik weet niet waar ze dan nog op wacht bij hem?
  Moderator woensdag 22 mei 2024 @ 16:38:10 #129
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_213648640
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2024 16:28 schreef Pablo84 het volgende:

[..]
Misschien is dat het wel ja. Twijfel gewoon of ze uiteindelijk toch nog iets voor hem voelt. Maar omdat ze hem al zo lang afwijst en toch wel eens iets doet met mij is het een beetje dubbel. Familiebezoek bij haar en mijn familie. Samen wel eens wat leuks doen. Ik weet niet waar ze dan nog op wacht bij hem?
Het maakt niet of jij wel of niet weet waarop zij wacht. Het feit dát ze wacht is veel belangrijker. Blijkbaar ben jij niet boeiend genoeg voor haar om die hele ex rigoureus af te kappen. Dát is waar je je zorgen over moet maken. Zij is gewoon niet genoeg into you om die hele ex af te kappen dus blijkbaar is er iets aan haar ex wat zó boeiend is dat het boeiender is voor haar dan zich volledig op jou te richten en haar ex te negeren.

Dat zegt álles over hoe zij in de relatie met jou staat, en dát is hetgene waar jij je te goed voor zou moeten voelen, maar dat doe je niet, want je blijft daar als een hondje zitten wachten tot zij eens een keer een daadwerkelijke definitieve keuze heeft gemaakt.

Zij weet het niet blijkbaar, want het is niet 1 van jullie, nee, het is jullie beiden. Als zij het niet weet, betekent dat dus dat ze niet bereid is om haar ex op te geven voor jou, dus stiekem weet ze het wel. En als dat zo is, dan zou jouw reactie moeten zijn 'luister eens, het is duidelijk dat jij geen keuze kunt maken, en als jij geen keuze kunt maken, dan kan ik het wel. doei'.

Maar dat doe je niet, dat is waarom zij blijft doen wat ze doet, en waarom jij in deze situatie zit. Dat is ook waarom je een deurmat bent.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_213648683
quote:
Familiebezoek bij haar en mijn familie.
En als jullie dan op familiebezoek gaan bij haar familie, hoe introduceert ze je dan aan haar familie? Als haar vriend of als haar scharrel?
pi_213649057
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 16:43 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
En als jullie dan op familiebezoek gaan bij haar familie, hoe introduceert ze je dan aan haar familie? Als haar vriend of als haar scharrel?
Wat denk je zelf?
pi_213649316
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 17:14 schreef Pablo84 het volgende:

[..]
Wat denk je zelf?
Ze zal je natuurlijk niet als haar nieuwe scharrel geďntroduceerd hebben, want het is in de regel niet echt de bedoeling bij een scharrel dat je bij elkaar op familiebezoek gaat.

Maar ik bedoel natuurlijk, heeft ze je echt geďntroduceerd als haar nieuwe vriend met wie ze nu een relatie heeft, of introduceerde ze je gewoon als een goede vriend? Dat laatste ligt misschien niet zo voor de hand, maar soms doen mensen dat en nemen ze een goede vriend of vriendin mee op familiebezoek.
  woensdag 22 mei 2024 @ 17:42:33 #133
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213649386
quote:

[..]
Dus jullie doen ‘wel eens leuke dingen’. Maar weinig/geen seks.

Ehm.
The love you take is equal to the love you make.
pi_213649574
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 16:11 schreef Pablo84 het volgende:

[..]
Hoe weet jij dat?
Als jij je als een deurmat laat behandelen....
Life is a highway...let's ride it!
pi_213649914
Tja is het dan niet vaak zo dat exen met kids contact blijven houden? Ze werken ook samen in hetzelfde familiebedrijf van haar ouders al heel lang. Is het dan niet normaal dat ze contact blijven houden?
  woensdag 22 mei 2024 @ 18:45:19 #136
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_213650161
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 18:28 schreef Pablo84 het volgende:
Tja is het dan niet vaak zo dat exen met kids contact blijven houden? Ze werken ook samen in hetzelfde familiebedrijf van haar ouders al heel lang. Is het dan niet normaal dat ze contact blijven houden?
contact vanwege de kinderen is normaal, maar niet al het contact valt onder kinderen als ik het zo lees
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_213655221
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 13:20 schreef Pablo84 het volgende:

[..]
Dat hij er niet meer achteraan gaat lopen heeft hij haar duidelijk gemaakt dat hij haar nu met rust laat.
Of het is een strategie van hem. De vraag is voor hoe lang hij haar deze keer met rust laat.
pi_213656504
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 10:44 schreef Halcon het volgende:

[..]
Of het is een strategie van hem. De vraag is voor hoe lang hij haar deze keer met rust laat.
Ze roept altijd dat ze rust wilt.2 mannen die aan haar trekken. Hij heeft beloofd haar met rust te laten. Hoop dat ze dan van hem loskomt.
pi_213656522
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 13:03 schreef Pablo84 het volgende:

[..]
Ze roept altijd dat ze rust wilt.2 mannen die aan haar trekken. Hij heeft beloofd haar met rust te laten. Hoop dat ze dan van hem loskomt.
Maar ze neemt wel het ontbijtje aan? Om maar eens wat te noemen. Ondertussen zit jij ook nog te pushen met Feestboek-dingetjes.

Ze zal daar zelf ook wel een hand in hebben. Jouw aanwezigheid motiveert de ex ook om zijn best te doen, denk ik.
pi_213659485
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 13:03 schreef Pablo84 het volgende:

[..]
Denk je dat ze volledig voor hem zou kiezen als jij haar los laat?
pi_213659585
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 19:01 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Denk je dat ze volledig voor hem zou kiezen als jij haar los laat?
Geen idee. Denk je dat ze voor hem zou kiezen als hij haar de tijd en rust gunt? Absence makes the heart grow fonder. Daar ben ik namelijk wel bang voor.
pi_213663053
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 16:21 schreef Pablo84 het volgende:
Ze heeft hem toen aan aan de kant gezet en is een relatie begonnen met mij.
Vanaf het begin van deze discussie vraag ik me af hoe dat allemaal in zijn werk ging.
Ik begrijp uit dit verhaal dat de relatie met haar vorige vriend en haar relatie met jou elkaar snel opvolgden.
Verbrak ze de relatie met haar vorige vriend om met jou een relatie te beginnen, of was die relatie al over toen ze met jou een relatie begon?
Hoe was de relatie met haar vorige vriend op dat moment? Was dat een slechte relatie? Of had ze eigenlijk een goede relatie met hem maar verbrak ze die omdat ze jou op dat moment net iets leuker vond?

Misschien kun je hier wat dieper op in gaan, het geeft wellicht een beter inzicht in de hele situatie.

Ik krijg steeds meer de indruk dat dit een geval is waarbij ze eigenlijk niet kan kiezen omdat ze geen van jullie wil verliezen.
pi_213665094
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 04:02 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Vanaf het begin van deze discussie vraag ik me af hoe dat allemaal in zijn werk ging.
Ik begrijp uit dit verhaal dat de relatie met haar vorige vriend en haar relatie met jou elkaar snel opvolgden.
Verbrak ze de relatie met haar vorige vriend om met jou een relatie te beginnen, of was die relatie al over toen ze met jou een relatie begon?
Hoe was de relatie met haar vorige vriend op dat moment? Was dat een slechte relatie? Of had ze eigenlijk een goede relatie met hem maar verbrak ze die omdat ze jou op dat moment net iets leuker vond?

Misschien kun je hier wat dieper op in gaan, het geeft wellicht een beter inzicht in de hele situatie.

Ik krijg steeds meer de indruk dat dit een geval is waarbij ze eigenlijk niet kan kiezen omdat ze geen van jullie wil verliezen.
Ze zat in een relatie met hem ja. Niet goed maar ook niet slecht. Beetje in een sleur geraakt. Ben haar een keer tegengekomen en toen hebben we nummers uitgewisseld. Van het 1 kwam het ander. Uiteindelijk heeft ze alles opgegeven…auto….huis omgezet alles. Hem weggejaagd. Hij rent er al heel lang achteraan om haar terut te willen. Ze heeft tussendoor nog een keer voor hem gekozen een half jaar terug. Maar na 2-3 weken proberen heeft ze hem weer aan de kant gezet en hebben wij het weer opgepakt. Dat is het verhaal kort samengevat.
pi_213665113
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 11:19 schreef Pablo84 het volgende:

[..]
Ze zat in een relatie met hem ja. Niet goed maar ook niet slecht. Beetje in een sleur geraakt. Ben haar een keer tegengekomen en toen hebben we nummers uitgewisseld. Van het 1 kwam het ander. Uiteindelijk heeft ze alles opgegeven…auto….huis omgezet alles. Hem weggejaagd. Hij rent er al heel lang achteraan om haar terut te willen. Ze heeft tussendoor nog een keer voor hem gekozen een half jaar terug. Maar na 2-3 weken proberen heeft ze hem weer aan de kant gezet en hebben wij het weer opgepakt. Dat is het verhaal kort samengevat.
En jij denkt niet dat jou precies hetzelfde gaat gebeuren? Zoals je aan iemand bent gekomen, zo raak je er meestal ook weer vanaf is een gezegde.

Ze zat in een sleur. Jij was even leuk, spannend en vooral nieuw. Nu is ze blijkbaar alweer van de roze wolk afgedonderd en dan wil jij ook alles heel snel...
pi_213665208
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 11:22 schreef Halcon het volgende:

[..]
En jij denkt niet dat jou precies hetzelfde gaat gebeuren? Zoals je aan iemand bent gekomen, zo raak je er meestal ook weer vanaf is een gezegde.

Ze zat in een sleur. Jij was even leuk, spannend en vooral nieuw. Nu is ze blijkbaar alweer van de roze wolk afgedonderd en dan wil jij ook alles heel snel...
Daar ben ik ook bang voor. Omdat ze het contact met hem blijft houden en geen duidelijkheid geeft. Ze zegt wel dat ze dat doet maar ergens blijft hij toch hoop houden? Zou ze dan twijfelen om met hem verder te gaan?
pi_213665224
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 11:34 schreef Pablo84 het volgende:

[..]
Daar ben ik ook bang voor. Omdat ze het contact met hem blijft houden en geen duidelijkheid geeft. Ze zegt wel dat ze dat doet maar ergens blijft hij toch hoop houden? Zou ze dan twijfelen om met hem verder te gaan?
Ja, natuurlijk. Anders zou ze hem wel de deur wijzen en er verder niet meer op reageren. Jij kwam ook binnenvallen op voor jou het juiste moment. Als de relatie goed was, zou ze er niet op in zijn gegaan, maar de relatie was blijkbaar ook niet over en uit toen jij op kwam draven.

In het begin heb jij dan het voordeel van een nieuwe vlam versus de oude sleur, maar dat voordeel heb je blijkbaar niet voldoende uitgebuit.
  Spellchecker vrijdag 24 mei 2024 @ 11:37:21 #147
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_213665232
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 11:36 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, natuurlijk. Anders zou ze hem wel de deur wijzen en er verder niet meer op reageren. Jij kwam ook binnenvallen op voor jou het juiste moment. Als de relatie goed was, zou ze er niet op in zijn gegaan, maar de relatie was blijkbaar ook niet over en uit toen jij op kwam draven.

In het begin heb jij dan het voordeel van een nieuwe vlam versus de oude sleur, maar dat voordeel heb je blijkbaar niet voldoende uitgebuit.
Zij heeft (nog) geen kinderen met TS.
pi_213665244
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 11:37 schreef maily het volgende:

[..]
Als iemand maar genoeg op een roze wolk zit, is dat vaak geen belemmering om er maar mee door te gaan. Maar dat doet ze dus niet.

Ze zal wel in een fase beland zijn waarbij ze alles op een rijtje probeert te zetten. En daarbij ziet ze dat de vader van haar kinderen toch wel weer moeite voor haar doet.
pi_213665257
Persoonlijk zou ik me ook afvragen of je het haar lastig zou moeten blijven maken. Even los van jouw gevoelens, zou het het beste zijn als zij er uit komt met de vader van haar kinderen.
pi_213665356
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 11:37 schreef maily het volgende:

[..]
Kan ook niet meer van haar kant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')