Post 3, 6 en 8 staan mij inderdaad niet aan. En horen meer in KLB thuis in plaats van WGRquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, en mijn vraag wat je dan graag als antwoord had willen horen.
Want de antwoorden die je krijgt, staan je duidelijk niet aan.
Dit is ook zo'n reactie waar ik vrij weinig mee kan en in de trant van het LIF topic over de pil. Ja vraag maar aan de huisartsquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je vraag was of het zin heeft om aangifte te doen tegen de politie.
Aangezien je rechten hebt gestudeerd en de wet goed kent ben ik benieuwd naar hoe je hier zelf tegenaan kijkt.
Goed advies, post gewoon niet. Met je BS.quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:43 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dit is ook zo'n reactie waar ik vrij weinig mee kan en in de trant van het LIF topic over de pil. Ja vraag maar aan de huisarts
Post dan gewoon niet
Je bedoelt WGR van een paar maanden terug, aangezien jij afgelopen januari jezelf hier geregistreerd hebt? Is WGR in een paar maanden tijd zo snel achteruitgegaan joh?quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:48 schreef Origami94 het volgende:
Topic mag op slot @:mods. Denk niet dat ik hier de hulp krijg zoals in het oude WGR
Nee tijden van 2012 en 2014 toen JNG nog bestondquote:Op donderdag 16 mei 2024 16:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Je bedoelt WGR van een paar maanden terug, aangezien jij afgelopen januari jezelf hier geregistreerd hebt? Is WGR in een paar maanden tijd zo snel achteruitgegaan joh?
Was dat voordat je rechten ging studeren?quote:Op donderdag 16 mei 2024 16:50 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Nee tijden van 2012 en 2014 toen JNG nog bestond
Waarom haal je nou de OP leeg, man?quote:
Kan je die terugzetten?quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom haal je nou de OP leeg, man?
Ik laat dat aan de mods hier over (ik modereer dit stuk forum niet). Maar ga er vanuit dat de OP zo weer terug is.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik laat dat aan de mods hier over (ik modereer dit stuk forum niet). Maar ga er vanuit dat de OP zo weer terug is.
In post 21 is de OP geciteerd, mocht je die nu willen lezen/nog niet gelezen hebben.quote:
Heb hem gelezen, vind het een teken van lafheid als je de OP leeghaalt omdat je niet de antwoorden krijgt die je wilt krijgen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In post 21 is de OP geciteerd, mocht je die nu willen lezen/nog niet gelezen hebben.
Eens dat ‘ie terug moet.quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb hem gelezen, vind het een teken van lafheid als je de OP leeghaalt omdat je niet de antwoorden krijgt die je wilt krijgen.
Vind het meer laf dat er trollende reacties komen in topics in R&P, WGR en LIF. Het is niet de eerste keer dat een topic verstierd wordt. Dus dan houdt het simpelweg op.quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb hem gelezen, vind het een teken van lafheid als je de OP leeghaalt omdat je niet de antwoorden krijgt die je wilt krijgen.
Omdat er geen advies gaat komen. Er zullen alleen reacties komen zoals post 3, 6 en 8. Dan kan het forum simpelweg dicht.quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom haal je nou de OP leeg, man?
Trollende reacties op iemand die verkracht was?quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:55 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Omdat er geen advies gaat komen. Er zullen alleen reacties komen zoals post 3, 6 en 8. Dan kan het forum simpelweg dicht.
Ik heb wel eens een topic gelezen in R&P over dat iemand verkracht was waar vervolgens alleen trollende reacties op kwamen. In een serieus subforum hoort dat niet.
Ik lurk ongeveer overal maar dit komt me niet bekend voor.quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Trollende reacties op iemand die verkracht was?
Zet aub een TR. Want dat kan echt niet.
Maar jouw topic is dat niet. Je bent niet verkracht. Dus waarom de OP leeghalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |