Of weer zo'n aanloop als afgelopen donderdag met UAE die daarna controleert. Het is kort genoeg daarvoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 07:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aanloop maakt een flopgroep goed mogelijk
Zullen ze wel doen, maar met Fortunato op nog een mooi plekje in het klassement kan die wel wat hulp gebruiken. 7e voor Astana is toch gewoon hetzelfde als een overwinning?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Astana kan nu wel echt volledig op vrijbuiten gaan
Jumbo heeft ook wel een mooie kern over om Cian te beschermen.
Dat zal ongetwijfeld. Lutsenko had voor klassementspunten moeten zorgen, dan nu maar Fortunato.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zullen ze wel doen, maar met Fortunato op nog een mooi plekje in het klassement kan die wel wat hulp gebruiken. 7e voor Astana is toch gewoon hetzelfde als een overwinning?
Kooijkoortsquote:
Voor plek 7 heb je toch geen knecht nodig? En als je die al nodig hebt, kun je ze vaak beter ook nog eens in de kopgroep hebben zitten... dan zijn ze tenminste niet direct gelost uit het peloton als het zwaarder begint te wordenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zullen ze wel doen, maar met Fortunato op nog een mooi plekje in het klassement kan die wel wat hulp gebruiken. 7e voor Astana is toch gewoon hetzelfde als een overwinning?
of het is de eerste 60km oorlog omdat alle ploegen en mindere goden dat denken waardoor er uiteindelijk niemand weg rijdt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 07:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aanloop maakt een flopgroep goed mogelijk
Als je in die groep kan blijven niet nee, maar ik ga er vanuit dat hij wel moet lossen en dan zeker wat hulp kan gebruiken om het gat niet te groot te laten worden, maar geen idee hoe fit Lutsenko nu is.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:27 schreef VoMy het volgende:
[..]
Voor plek 7 heb je toch geen knecht nodig? En als je die al nodig hebt, kun je ze vaak beter ook nog eens in de kopgroep hebben zitten... dan zijn ze tenminste niet direct gelost uit het peloton als het zwaarder begint te worden
Lutsenko is afgestaptquote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als je in die groep kan blijven niet nee, maar ik ga er vanuit dat hij wel moet lossen en dan zeker wat hulp kan gebruiken om het gat niet te groot te laten worden, maar geen idee hoe fit Lutsenko nu is.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Astana hoefde sowieso al niet echt iets.
De slotklim is zo eenvoudig, daar zou een goede klimmer toch niet meer dan 2-3 minuten op het peloton hoeven te verliezen tenzij Majka direct vol gas geeft vanaf de voet. Toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tadej vindt het een mooie etappe om te gaan voor zege
Doet u ermee wat u wil
Met vlakke aanloop moet je eerst maar zien of er goede klimmers in kopgroep komen. En het is vrij kort. Maar alles hangt ervan af hoeveel voorsprong UAE weggeeft.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
De slotklim is zo eenvoudig, daar zou een goede klimmer toch niet meer dan 2-3 minuten op het peloton hoeven te verliezen tenzij Majka direct vol gas geeft vanaf de voet. Toch?
Ja, maar dan heeft knechten voor Kanter of Lutsenko ook niet veel extraquote:
Weinig sporten ook waarbij er op een beetje volle dag 400+ (semi)profs in actie komen, met zo veel meer deelnemers is het ook niet vreemd om meer van alles te zien, zoals ziektegevallenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:41 schreef Funzel het volgende:
Misschien eens kijken naar de sport in zn geheel. Geen sport waarin zoveel mensen afvalleb door ziekte als in het wielrennen
Als dit wegrijdt wint Potjakkerquote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:49 schreef VoMy het volgende:
Het is van het grootste belang dat deze flopgroep wordt teruggepakt of wordt aangevuld met een 9-tal renners.
Dan ben je nog niet de juiste mensen tegengekomen!quote:
EF dat het gat dicht rijdt op een groepje met EF.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cofidis en INEOS zitten af te stoppen.
Ja, jammer.quote:
Grofs kan nog wel een sprintje winnen, verder lijkt het me een lastige zaak.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:25 schreef Marcoss het volgende:
Zou de traditionele etappezege van Alpecin nog wel komen deze ronde?
Altijd vervelend zo'n rustdagquote:
volgensmij dat en een andere afdaling.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen de laatste 3 km niet.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ach, ach, ach, ach, Alaphilippe.
Die "aanval" in Napoli was echt fantastisch, volle bak dat klimmetje rijden, volkomen parkeren een kilometer onder de top, maar "wat was hij er dichtbij he!"quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:01 schreef Mani89 het volgende:
Alaphilippe die meegaat in een ontsnapping in een bergetappe en als eerste lost. De juichaapjes op twitter zullen er wel weer een mooie verklarig voor hebben.
Heeft zijn goede benen tijdelijk in de ijskast gezet.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Frigo heeft ook wel eens beter gereden.
Klimmer Jan lacht om die jongens.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:34 schreef Mykonos het volgende:
Dit zijn twee eng dunne Franse stokbroden zeg.
Insinueer je hier nu iets? User @TAmaru heeft daar een mening over namelijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klimmer Jan lacht om die jongens.
Klopt, door Zwitserland.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
volgensmij dat en een andere afdaling.
Favorieten voor plaats 4.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jantje verliest nu wel en dan moet zwaarste stuk nog komen. Groep 3 is dan weer kansloos.
Je mist Taus-effect.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:45 schreef VoMy het volgende:
Hoe kan Vansevenant groep 3 nou zijn misgelopen (volgens PCS) als prima klimmer? Dag na de rustdag-effect?
Mauri heeft gemiddeld 1 of 2 keer in het jaar klimmersbenen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:45 schreef VoMy het volgende:
Hoe kan Vansevenant groep 3 nou zijn misgelopen (volgens PCS) als prima klimmer? Dag na de rustdag-effect?
Herrada?quote:
En bardet er ook vlak achterquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:57 schreef DiegoFuser het volgende:
De GPS gaat van 43 seconden naar een beeld met PP direct op het wiel van Tratnik.
Vergeet Maurten bicarb en Ketone-IQ, Aptonia gelletjes en fruit chews is de echte marginal gainquote:
Jan Traptniet.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Tratniks er nou finaal doorheen gezakt?
RAFAHEDquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is echt eng dun. Chernobyl-dun zou ik zelfs zeggen.
Ja ik heb ook de verkeerde verdomme.quote:
In het ene spelletje heb ik ze allebei, in het andere jaarspel die andere ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik heb ook de verkeerde verdomme.
Ik ookquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik heb ook de verkeerde verdomme.
Wie is dat in godesnaamquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik word onpasselijk van Baudin.
Een nobuddie die wordt betrapt en daarna ineens gaat vliegen, classic.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:07 schreef VoMy het volgende:
Decathlon deelt op alle fronten de lakens uit.
Ik vraag me echt af hoe goed die fietsen zijn. En of ik snel naar de Decathlon moet.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:07 schreef VoMy het volgende:
Decathlon deelt op alle fronten de lakens uit.
Dario Frigo vindt dit geen leuke opmerking. Want die weet hoe de situatie in mekaar zit.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:31 schreef VoMy het volgende:
[..]
Heeft zijn goede benen tijdelijk in de ijskast gezet.
quote:
Er is een excuus.quote:"Ja, ze hebben het me lastig gemaakt", vertelde Uijtdebroeks na de podiumceremonie met het nodige gesnotter.
"Misschien zat ik zelf ook iets te ver halfweg de klim, maar ik heb alles gegeven tot de finish."
Tiberi heeft als nummer 6 de kloof op nummer 5 Uijtdebroeks verkleind van 21 naar 12 seconden. "Ach, in het hooggebergte zullen de verschillen nog groter zijn."
"Hopelijk blijf ik gezond", duidde hij zelf een kwetsbaar puntje aan. "Mijn benen waren ok, maar ik had wat last van keelpijn."
"Als dit mijn slechte dag is, dan ben ik tevreden. Het is geen drama met alles wat nog in het verschiet ligt."
Had gewoon moeten rijdenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
De kannibaal is ziedend dat hij vandaag niet heeft kunnen eten.
quote:
quote:'I just don't want to have a bad day' – Luke Plapp testing his limits in first Giro d'Italia
quote:“That will be the approach on every single climb – just do my power,” Plapp said. “I come from a time trialling background, and I know my watts, so I won’t get carried up in that race and hopefully that stops me from having a really bad day or blowing up.”
quote:“It’s not about GC for me here, but it is about practicing for the future,” Plapp said. “That means trying to treat every day like a GC day, whether that’s going hard in the time trial or going through the climbing days without sitting up before the finish line. The main thing is that I just don’t want to have a bad day.
“Hopefully by Rome I’ll have a much better idea of how to tackle a Grand Tour.''
Stiekem van de e-Bike afdeling, stukje Femkequote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe goed die fietsen zijn. En of ik snel naar de Decathlon moet.
Kiptonen?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:20 schreef Marcoss het volgende:
Hebben ze nieuwe ketonen bij Visma dat ze collectief ziek worden dit jaar?
Die gelletjes zijn wel echt moeilijk lekkerquote:
Jammer dat ze niet een dergelijke klim kunnen toevoegen aan het parcours als ze er ook een schrappen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nu de Stelvio ook al is weggevallen en de klim naar Livigno eerder al aangepast is, is het parcours voor de echte klimmers maar karig eigenlijk. De Monte Grappa is HC-waardig, maar daarna is het al zoeken. De Mortirolo (van de makkelijke kant) kun je er misschien nog onder scharen, maar de rest is geen buitencategorie.
@franklop We zijn beflikkerd door Fabio Baldato, Manuele Mori, Joxean Matxin, Mauro Gianetti (streep door wat niet van toepassing is)quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
De kannibaal is ziedend dat hij vandaag niet heeft kunnen eten.
Extra vervelend omdat ik wel top 7 van peloton hadquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@:franklop We zijn beflikkerd door Fabio Baldato, Manuele Mori, Joxean Matxin, Mauro Gianetti (streep door wat niet van toepassing is)
Vervangende klim is ook best zwaar toch? Al weet ik niet of er berhaupt veel was gebeurd op de Stelvio op deze plek in het parcoursquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet een dergelijke klim kunnen toevoegen aan het parcours als ze er ook een schrappen.
3 kilometer korter en iets minder steil. De hoogste meters zijn in dit geval waarschijnlijk wel het zwaarst - zuurstof en wat je er al op hebt zitten - maar met het bizar lange dal dat nog volgt is het maar de vraag of het wat uitmaakt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vervangende klim is ook best zwaar toch? Al weet ik niet of er berhaupt veel was gebeurd op de Stelvio op deze plek in het parcours
Jeetje, een Sagan x100quote:
Visma heeft weinig meer over hequote:
Lachgassedquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |