abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213552620
quote:
84s.gif Op maandag 13 mei 2024 21:09 schreef Starhopper het volgende:
Tjonge. Die ouderwetse mannetje/vrouwtje gedachte ook :') Maak gewoon een genderneutraal toilet. Daar is niets moeilijks aan.
Gewoon elke week het bordje verwisselen inderdaad
Google is your friend, abuse your friends
pi_213552632
quote:
15s.gif Op maandag 13 mei 2024 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben deze onzin zat joh.

:{²
Ik ook maar ook vooral de aandacht die er aan besteed wordt... daar ligt het grootste probleem! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  maandag 13 mei 2024 @ 21:38:18 #28
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_213552698
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 21:09 schreef inslagenreuring het volgende:
Misschien voor dit figuur de attractie holle bolle Nijs introduceren. Een mythische transgender die je in de bek kunt schijten voor 2 euro.
En aan het eind zegt hij nog “Dank u wel” ook nog! :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_213552734
Terecht dat Nijs dit aankaart. De Efteling moet wel een veilige omgeving blijven uiteraard. Stel je voor dat je iemand van een ander geslacht tegenkomt zeg.
  maandag 13 mei 2024 @ 21:41:22 #30
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_213552735
Flikker nou eens een heel eind op met die genderneutrale onzin.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_213552978
Er is al een locatie met genderneutrale toiletten in de Efteling, bij Dance Macabre
pi_213553058
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 21:57 schreef MevrouwCactus het volgende:
Er is al een locatie met genderneutrale toiletten in de Efteling, bij Dance Macabre
Ah, maar meneer? mevrouw? xem? wil ze vast overal.
  maandag 13 mei 2024 @ 22:06:14 #33
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_213553107
Goed dat dit met een speciaal topic nog even onder de aandacht wordt gebracht. Anders had ik nooit geweten wat Nijs uit schubbekutterveen graag wil.
Looked so alive, turns out I'm not real
Just something you paid for
pi_213553137
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Metalfrost op 13-05-2024 22:12:00 ]
  maandag 13 mei 2024 @ 22:16:33 #35
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_213553255
Holle Bolle Nijs.
pi_213553263
Vrouw laat zich ombouwen en wil erkent worden als man.

Maar meneer wil niet naar het herentoilet.

???
pi_213553352
Lekker boeiend. Kies een WC en doe je behoefte.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 13 mei 2024 @ 22:30:50 #38
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213553440
Boos zijn op dat gedateerde tokkiepretpark. Iedereen zo zijn hobby.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_213553447
De Efteling heeft het maar te verduren hoor!

Efteling-bezoeker uit Midden-Oosten walgt van Fata Morgana: 'Misselijkmakend en aanstootgevend'

quote:
Niet alle bezoekers van de Efteling kunnen genieten van Fata Morgana. De oosterse boottocht uit 1986 zorgt voor woede en afkeer op online platform Reddit. Een gebruiker uit het Midden-Oosten, woonachtig in Frankrijk, noemt de attractie in een lang Engelstalig betoog "onacceptabel" door "het flagrante racisme en de stereotyperingen".

Verschillende Efteling-attracties waren de afgelopen jaren al het onderdeel van relletjes over racisme en discriminatie. Monsieur Cannibale moest het veld ruimen. Carnaval Festival is aangepast, al is niet iedereen van mening dat de darkride nu wel door de beugel kan. In Droomvlucht zijn, nog voordat er ophef ontstond, elfjes met een donkere huidskleur toegevoegd.

Fata Morgana bleef tot nu toe buiten schot, maar daar lijkt verandering in te komen. Reddit-gebruiker Frenchkafka beschrijft een Efteling-bezoek met een gezin van vijf, inclusief twee meisjes van 3 en 6 jaar oud. Het vrolijke dagje uit veranderde door de mystieke vaartocht in een nachtmerrie.

Niet snel beledigd
"Ik wil graag mijn absolute verontwaardiging en walging uiten over Fata Morgana", luidt de boodschap. "Ik ben niet snel beledigd, maar wat ik tijdens de rit zag, was buitengewoon aanstootgevend, misselijkmakend en zeer verontrustend." De manier waarop mensen uit het Midden-Oosten worden uitgebeeld, noemt de klager "niet alleen onnauwkeurig, maar ronduit beledigend".

Wat is er dan precies mis met Fata Morgana? "Arabische mannen zijn angstaanjagend, vrouwen zijn buikdanseressen of dames van plezier. Weerzinwekkend. Onze kinderen waren van streek door deze grove verkeerde voorstelling van hun erfgoed. Ik kon ze niet eens uitleggen waarom hun land en vrouwen zo denigrerend zijn afgeschilderd."

Schadelijke stereotypen
Ook slaven in cellen vielen niet in goede aarde, net als "bebaarde Arabieren die zich bezighouden met vreselijke zaken". "Het houdt schadelijke stereotypen in stand en versterkt de negatieve perceptie van mensen uit het Midden-Oosten." De schrijver verbaast zich erover dat er tot nu toe geen discussie over is geweest.

"In een tijd waarin discriminatie en haat jegens minderheden toeneemt, is het volkomen onaanvaardbaar dat een themapark van deze omvang en invloed doorgaat met het promoten van dergelijke schadelijke stereotypen." Frenchkafka vindt dat de Efteling een verantwoordelijkheid om inclusiviteit te promoten in attracties.

Geen excuus
"Er is geen excuus voor racisme en onverdraagzaamheid, ongeacht de context. De Efteling zou beter moeten weten." Als het aan de Fransman ligt, wordt de "aanstootgevende inhoud" onmiddellijk weggehaald. "Het is tijd dat de Efteling in actie komt."

Overigens is de Efteling achter de schermen al een tijdje bezig met het voorbereiden van een grote renovatie van Fata Morgana. "We zijn heel druk bezig met de Fata Morgana", zei directeur Fons Jurgens een jaar geleden. "En dat is een hele zware omdat daar heel veel figuren, personages in zitten, waar wij naar moeten kijken. Dus wij zijn dat aan het doen."
Ik weet niet welke smiley nu te doen....
:D :( :o :+ :') |:( :? }:| :r :O :z :Z _O- 8)7 ~O> :|W w/ :R ...

Kies toch voor deze
^p^
  maandag 13 mei 2024 @ 22:34:40 #40
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213553488
transgenders moeten gewoon een katheter
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 13 mei 2024 @ 22:43:56 #41
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_213553625
Ga gewoon weg met die onzin
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  maandag 13 mei 2024 @ 22:47:52 #42
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213553676
Niet nijs.

Gtfo!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_213553709
quote:
Tjonge. Die ouderwetse mannetje/vrouwtje gedachte ook :') Maak gewoon een genderneutraal toilet. Daar is niets moeilijks aan.
Nee klopt, maar voor 1 iemand het een en ander vervangen slaat ook nergens op.

Dat is het hele punt in deze discussie, het zijn altijd kleine groepjes jankballen of eenlingen die iets naar hun eigen zin willen hebben terwijl de massa hier niet op zit te wachten.
pi_213553753
quote:
Die zijn er al. Dat zijn de miva's.
Overigens zal het mij jeuken zolang er geen urinoirs zijn.

Maar hoezo voelt hullie zich bedreigd?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_213553796
Nogmaals:
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 10:49 schreef Nober het volgende:
Gewoon blijven buigen dan houdt het vanzelf op.
KLB / Efteling huilies
pi_213553806
Voor mijn gevoel was er een jaar geleden ook al iemand die hierover aan het zeiken was.

Het verschil tussen een heren/dames/genderneutraal toilet is het bordje op de deur. Laat je daar nou niet door afleiden. Als de herenplee stuk is of iemand zit daar een uur op te bouten ga ik met precies hetzelfde resultaat naar de dames. En als het druk is bij de dames, dan zijn er ook genoeg vrouwen die zich even mans genoeg vinden om langs te komen bij de heren.

Nobody fucking cares. Net zoals die stoornis non binairiteit. Niemand interesseert het of jij je man/vrouw/geen van beiden voelt.

[ Bericht 6% gewijzigd door VEM2012 op 13-05-2024 23:04:20 ]
pi_213553827
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:57 schreef VEM2012 het volgende:
Voor mijn gevoel was er een jaar geleden ook al iemand die hierover aan het zeiken was.

Het verschil tussen een heren/dames/genderneutraal toilet is het bordje op de deur. Laat je daar nou niet door afleiden. Als de herenplee stuk is of iemand zit daar een uur op te bouten ga ik met precies hetzelfde resultaat naar de dames. En als het druk is bij de dames, dan zijn er ook genoeg vrouwen die zich even mans genoeg vinden om langs te komen bij de heren.

Nobody fucking cares. Net zoals die stoornis non binairiteit. Niemand interesseert het of jij je man/vrouw/geen van beiden voelt.
Zie post #10
pi_213553860
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:58 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Zie post #10
Idd. Allemaal precies hetzelfde concept. Hokje met daarin een watercloset.

Doe je ding.

Btw: waarom werkt die foto niet in mijn vorige bericht?
pi_213553877
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Idd. Allemaal precies hetzelfde concept. Hokje met daarin een watercloset.

Doe je ding.

Btw: waarom werkt die foto niet in mijn vorige bericht?
Postimage gebruiken?
  maandag 13 mei 2024 @ 23:03:41 #50
117098 Hathor
Effe niet
pi_213553890
Er moet helemaal niks.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')