Dan kom je uit het midden oosten Frankrijk naar de Efteling en heb je dat park niet eerst gegoogled?quote:Op maandag 6 mei 2024 10:38 schreef quirina het volgende:
Ja hoor de Efteling heeft weer eens mensen boos gemaakt.
Eerst die Kanibaal met die kookpotten. Mocht niet meer.
Toen de Chinese poppetjes en Afrikaanse poppetjes van het carnaval festival. Werden mensen boos van.
Toen moest de droomvlucht eraan geloven want elfjes zijn niet alleen maar blank.
En nou is de Fata Morgana aan de beurt.
Efteling-bezoeker uit Midden-Oosten walgt van Fata Morgana: 'Misselijkmakend en aanstootgevend'
https://www.looopings.nl/(...)GW6p14IKftbFSO0RjhcF
Blijf lekker thuis met je kinderen.
Dit dus. Website zorgt zelf voor extra aandacht door juist die review eruit te pikken...quote:
quote:Op maandag 6 mei 2024 10:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit dus. Website zorgt zelf voor extra aandacht door juist die review eruit te pikken...
Lekker negeren gewoon als het maar eentje is.
Lekker wegkijken.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit dus. Website zorgt zelf voor extra aandacht door juist die review eruit te pikken...
Lekker negeren gewoon als het maar eentje is.
En je hebt geen treinabonnementquote:
Jij met je rare treinobsessie. Heremeteit ze zien je al aankomen daar bij de NS. Scheer je weg !!quote:
Ja, en ze zijn best blij met me!quote:Op maandag 6 mei 2024 11:55 schreef Dario_Hopman het volgende:
[..]
Jij met je rare treinobsessie. Heremeteit ze zien je al aankomen daar bij de NS. Scheer je weg !!
Is er tenminste nog iemand blij met jouquote:
Natuurlijk omdat ze poen krijgen van jou. Betaal je de conductrice ook nog wat extra geld om dr natte poes te mogen likken daar in de 1e klas eigenlijk?quote:
Plompzakker.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:58 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Is er tenminste nog iemand blij met jou
Drie geile jonge kniptrices betalen mij om aan mijn lollie te mogen likken.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:59 schreef Dario_Hopman het volgende:
[..]
Natuurlijk omdat ze poen krijgen van jou. Betaal je de conductrice ook nog wat extra geld om dr natte poes te mogen likken daar in de 1e klas eigenlijk?
Dat was je moeder vannacht ook.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:58 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Is er tenminste nog iemand blij met jou
Natuurlijk in je natte dromen meid. Als er iemand is die moet dokken bij de NS dan ben jij het wel. Vergeet dat niet.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Drie geile jonge kniptrices betalen mij om aan mijn lollie te mogen likken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |