abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213550493
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ik vind het vooringenomen als je net doet alsof het normaal is een privévliegtuig te nemen. Hij had ook gewoon met de trein terug kunnen gaan had die ook geen pers gezien.
Wat doet het ertoe of het normaal is? Waarom is normaal zijn zo belangrijk?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 13 mei 2024 @ 19:40:13 #27
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_213550502
quote:

[..]
Ik vind het vooringenomen als je net doet alsof het normaal is een privévliegtuig te nemen. Hij had ook gewoon met de trein terug kunnen gaan had die ook geen pers gezien.
Ach joh, dat heikneuterige over privé vliegtuigen :').

Totaal logisch dat ie niet het openbaar vervoer pakt in deze situatie. Enige andere reasonable alternatief is de auto. En dat duurt tyfus lang.

Maareh, is er al iets nieuws bekend? Of zitten we jullie nog steeds over de common themes te bekvechten :') .
pi_213550506
quote:

[..]
Die kans lijkt me bijzonder klein met zoveel medereizigers
pi_213550513
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:40 schreef bleiblei het volgende:

Maareh, is er al iets nieuws bekend? Of zitten we jullie nog steeds over de common themes te bekvechten :') .
Ja, er zijn meer smadelijke berichten in kranten geplaatst vandaag.
pi_213550516
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:40 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Die kans lijkt me bijzonder klein met zoveel medereizigers
Een auto dan, 8 uur van Malmo naar Friesland.
pi_213550529
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:41 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Oh we gaan nu media beschuldigen van smaad.
  maandag 13 mei 2024 @ 19:42:53 #32
36431 bleiblei
pi_213550535
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:41 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, zoiets vernam ik. Allemaal gebaseerd op dat ene artikel uit die Zweedse rioolkrant toch? Of zat er ook echt wat tussen dat in de buurt van geloofwaardig kwam?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 mei 2024 @ 19:43:37 #33
163650 Greys
pi_213550544
Hoe dit ook afloopt, ik denk dat EBU en Eurovision rap terug moeten naar de tijd vóór Team Rob Holley voor de socials. Toen betekende nee dus nog wel nee en waren de deelnemers nog mensen ipv puppets die aan alles mee moeten doen om de socials van de dearly beloved sponsors te vullen. Er was nu shower karaoke, volgende keer vast iets met The Turquoise Moroccanoil Toilet.

Vóór deze jaren met dit social media team kon je zelfs kiezen als je niet eens aan persdagen mee wilde doen. Zoals Anouk. Die was helemaal niks verplicht daar. Zo zou het moeten zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213550554
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:31 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja, we zouden 58 jurypunten hebben gehaald in de finale als we mee mochten doen.
Maar dat weet je nooit zeker. Israël heeft ook laag gescoord bij de jury vanwege politieke redenen vermoed ik. Als de jury heeft gehoord van wat er aan de hand was met Joost heeft dat de votes waarschijnlijk wel beïnvloed.
pi_213550564
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:42 schreef bleiblei het volgende:

Ja, zoiets vernam ik. Allemaal gebaseerd op dat ene artikel uit die Zweedse rioolkrant toch? Of zat er ook echt wat tussen dat in de buurt van geloofwaardig kwam?
Er lijkt sprake van papegaaigedrag te zijn, maar dat is lastig vast te stellen doordat er vaag wordt gedaan over bronnen.

Dat stuk uit het Parool is het duidelijkste voorbeeld van een eenzijdige, selectieve en suggestieve weergave van wat er is gebeurd.
  roze maandag 13 mei 2024 @ 19:45:26 #36
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213550571
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Hij woont niet in Friesland. Hij is daar geboren.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 13 mei 2024 @ 19:46:20 #37
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213550589
quote:
99s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:44 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Maar dat weet je nooit zeker. Israël heeft ook laag gescoord bij de jury vanwege politieke redenen vermoed ik. Als de jury heeft gehoord van wat er aan de hand was met Joost heeft dat de votes waarschijnlijk wel beïnvloed.
Mwah hij had ongeveer evenveel punten bij de Eurojury, het was misschien iets hoger geweest.
pi_213550593
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Waarom is het relevant/kwalijk dat hij met een privévliegtuig terug is gegaan?
  maandag 13 mei 2024 @ 19:46:43 #39
36431 bleiblei
pi_213550600
Dit vond ik trouwens ook wel een schokkende boodschap (achter paywall, sorry)

https://www.ed.nl/show/wa(...)inboezemen~a17b6aca/

Strekking van het artikel is dat het Nederlandse omroepbestel zich volledig uitgeschakeld heeft qua internationale/Europese invloed. Dat er gewoon geen Nederlanders op de beetje invloedrijke posities zitten daar. Maar de invloed van EBU best ver gaat qua wat wij dagelijks op tv zien. Nooit geweten dit.
pi_213550609
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:46 schreef chratnox het volgende:

[..]
Omdat het niet normaal is. Verder kwam de argumentatie niet.
  maandag 13 mei 2024 @ 19:47:09 #41
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213550610
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:46 schreef chratnox het volgende:

[..]
Hij heeft het ook zelf betaald dus ik zie ook niet waarom het een probleem is. Het is niet van ons belastinggeld ofzo.
  Admin maandag 13 mei 2024 @ 19:49:21 #42
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213550654
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Half Nederland pakt tegenwoordig een privé vliegtuig, het is redelijk populair tegenwoordig
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 13 mei 2024 @ 19:50:06 #43
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213550663
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:45 schreef Ama het volgende:

[..]
Hij woont niet in Friesland. Hij is daar geboren.
Welke provincie woontie eik?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 13 mei 2024 @ 19:50:50 #44
36431 bleiblei
pi_213550677
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Tja, op je 26ste, ruim een half miljoen euro aan inkomsten uit Spotify alleen gehaald hebben, vind ik ook niet normaal :P .

Wel knap :Y .
  roze maandag 13 mei 2024 @ 19:50:57 #45
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213550680
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:50 schreef yvonne het volgende:

[..]
Welke provincie woontie eik?
Ik weet niet precies waar maar ergens in het westen dacht ik.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 mei 2024 @ 19:53:17 #46
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_213550728
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:46 schreef bleiblei het volgende:

Strekking van het artikel is dat het Nederlandse omroepbestel zich volledig uitgeschakeld heeft qua internationale/Europese invloed. Dat er gewoon geen Nederlanders op de beetje invloedrijke posities zitten daar. Maar de invloed van EBU best ver gaat qua wat wij dagelijks op tv zien. Nooit geweten dit.
Wel mooi hoe hier het vergrootglas op is gekomen door zoiets relatief kleins.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_213550765
quote:

Interessant. Ik wist niet dat de EBU betrokken is bij sportevenementen als het WK voetbal en de Tour. De NPO heeft klaarblijkelijk geen belang bij terugtrekking omdat sportuitzendingen - en wat is er belangrijker dan sport? - dan in het geding komen.

Wat ook interessant is, is dat tegenwicht wordt geboden aan de claim in het eenzijdige Paroolstuk dat Joost zich niet aan regels houdt die normaal zijn. Wat de EBU doet is niet normaal, maar het is de laatste jaren juist erger geworden: "Landen mogen steeds minder zelf, en voor eigenzinnigheid is geen ruimte meer. Als artiesten even geen zin hebben in een foto of een door de EBU bedacht ‘grappig achter de schermen’-filmpje, zou dat gerespecteerd moeten worden.”

En er wordt gewezen op de invloed van geld: "Was het de Duitse deelnemer geweest die een dreigende beweging naar de camera maakte, dan had dat vermoedelijk niet geleid tot diskwalificatie. Alles binnen de EBU is politiek, zeggen experts."

Zo kan het dus ook. _O_

Die Alexander van Eenennaam is nota bene een van de auteurs. Hoe kan iemand zo zwalken?
pi_213550790
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:43 schreef Greys het volgende:
Hoe dit ook afloopt, ik denk dat EBU en Eurovision rap terug moeten naar de tijd vóór Team Rob Holley voor de socials. Toen betekende nee dus nog wel nee en waren de deelnemers nog mensen ipv puppets die aan alles mee moeten doen om de socials van de dearly beloved sponsors te vullen. Er was nu shower karaoke, volgende keer vast iets met The Turquoise Moroccanoil Toilet.

Vóór deze jaren met dit social media team kon je zelfs kiezen als je niet eens aan persdagen mee wilde doen. Zoals Anouk. Die was helemaal niks verplicht daar. Zo zou het moeten zijn.
Even los van dit alles is het sowieso wel downhill gegaan toen zij zijn begonnen. Eerst mega onprofessioneel en nu als een soort koningen alles regelen. Alleen ze harken de views binnen omdat alles buiten hun om wordt verboden, dus ze zullen dat zelf nooit zo zien.
pi_213550791
quote:

Slappe hap inderdaad. Had meteen naar een Zweedse voorzieningenrechter getrokken moeten worden. Helemaal loco maken die EBU op finaledag.
pi_213550810
quote:
14s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Interessant. Ik wist niet dat de EBU betrokken is bij sportevenementen als het WK voetbal en de Tour. De NPO heeft klaarblijkelijk geen belang bij terugtrekking omdat sportuitzendingen - en wat is er belangrijker dan sport? - dan in het geding komen.

Wat ook interessant is, is dat tegenwicht wordt geboden aan de claim in het eenzijdige Paroolstuk dat Joost zich niet aan regels houdt die normaal zijn. Wat de EBU doet is niet normaal, maar het is de laatste jaren juist erger geworden: "Landen mogen steeds minder zelf, en voor eigenzinnigheid is geen ruimte meer. Als artiesten even geen zin hebben in een foto of een door de EBU bedacht ‘grappig achter de schermen’-filmpje, zou dat gerespecteerd moeten worden.”

En er wordt gewezen op de invloed van geld: "Was het de Duitse deelnemer geweest die een dreigende beweging naar de camera maakte, dan had dat vermoedelijk niet geleid tot diskwalificatie. Alles binnen de EBU is politiek, zeggen experts."

Zo kan het dus ook. _O_
Ik vond dit ook wel komisch: https://www.telegraaf.nl/(...)g-over-weren-eu-vlag

Maar als de EBU daadwerkelijk zo’n grote rol speelt heb ik juist nog minder twijfel bij het verhaal van Avrotros, NPO heeft veel te verliezen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2024 19:58:57 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')