Niet mekkerenquote:
Hier wel. Al ongeveer de hele middagquote:
Drenthe word een woestijn op deze manier.quote:
Brabant waterland!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Drenthe word een woestijn op deze manier.
Hier wel. Lekker lui weer vandaagquote:
Lekker rustig weekend. Nu kwalificatie.quote:
quote:
Laat toch zitten.quote:
Nee?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:31 schreef SemperLibertas het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een BLS-feestje@:sally ken je die / ervaring mee?
NEEquote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]. Was je ook wel aan toe zeker?
[..]
Laat toch zitten.
Ik weet het ook nog niet zeker, maar wellicht het onderzoeken waard, ik duik er eens inquote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:39 schreef Sally het volgende:
Geloof niet dat BLS my kind of music is, btw
Ja, dat is heel sporadisch hoor en grotendeels te danken aan de regio waar ik woon, maar altijd uitstekend verzorgd, in stijl en prima sfeer. Beetje Great Gatsby-idee: hedonism & jazzzzzzzzzzquote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Je had het laatst ook ergens over Kasteel feestjes
Vroeg me af waarom je een full-body shot in casual kleding moet sturen, maar dan wel zeggen: "Laat jezelf echt op je mooiste en meest chique kant zien" ??!!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:57 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet zeker, maar wellicht het onderzoeken waard, ik duik er eens in
Ja, dat vind ik ook wat apart, maar ze willen er heel zeker van zijn dat bepaalde type mensen daar komt. Zijn ze heel strict in.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Vroeg me af waarom je een full-body shot in casual kleding moet sturen, maar dan wel zeggen: "Laat jezelf echt op je mooiste en meest chique kant zien" ??!!
Maar tegenstrijdig "casual" tegenover "mooiste en meest chique kant"quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:02 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook wat apart, maar ze willen er heel zeker van zijn dat bepaalde type mensen daar komt. Zijn ze heel strict in.
Ja, vandaar, ik ben er ook nog niet helemaal uitquote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar tegenstrijdig "casual" tegenover "mooiste en meest chique kant"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |