Deze ga jij niet kijken:quote:Op zondag 12 mei 2024 16:59 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wat let je om zelf eens relevante informatie en bijbehorende grafieken te plaatsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeer vocale Trump hater - VEM2012
quote:Op maandag 13 mei 2024 13:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Deze ga jij niet kijken:
Bevat relevante data over de oversterfte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 12 mei 2024 22:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Allemaal bladiebla weer.
Ik stel voor dat je me niet langer lastig valt.
Anders heeft je reactie vooral betrekking op jezelf.
Zoals verwacht.quote:
Hij heeft inderdaad wat teweeg gebracht, dankzij hem is de beveiliging van andere parlementariėrs opgeschroefd.quote:Op maandag 13 mei 2024 08:36 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Hey die kerel zegt precies wat ik denk.
Geen idee wat zijn functie precies is maar als het een invloedrijk figuur is zal dit best wel wat teweeg brengen.
De video gaat over Covid.quote:Op maandag 13 mei 2024 13:29 schreef Candymannetje het volgende:
Waar ben je nou mee bezig man?
We zitten in het covid topic
Je obsessie begint wel extreme vormen aan te nemen.
Ja en?quote:
Vervolgens reageer ik niet meer op jou.quote:Op zondag 12 mei 2024 22:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Allemaal bladiebla weer.
Ik stel voor dat je me niet langer lastig valt.
Anders heeft je reactie vooral betrekking op jezelf.
Misschien heeft wantie een verkeerd spuitje genomen...quote:Op maandag 13 mei 2024 13:29 schreef Candymannetje het volgende:
Waar ben je nou mee bezig man?
We zitten in het covid topic
Je obsessie begint wel extreme vormen aan te nemen.
Uitspraken van iemand die dankzij zijn uitspraken er voor heeft gezorgd dat andere parlementariėrs beveiliging nodig hebben...quote:Op maandag 13 mei 2024 13:50 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja en?
Eerst zeg je dit:
[..]
Vervolgens reageer ik niet meer op jou.
Maar je bent zo geobsedeerd dat je het gewoon niet kan laten om mij niet te quoten.
Je trekt er zelfs quotes uit een ander topic bij waarbij ik reageerde op uitspraken die hij deed over dat betreffende onderwerp.
Slaat echt nergens op
Je knapt er niet van op, dat is wel duidelijkquote:Op maandag 13 mei 2024 13:59 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Misschien heeft wantie een verkeerd spuitje genomen...
Ik denk tenminste niet hetzelfde als een parlementier die er van overtuigd is dat de elite de wereldbevolking wil decimeren..quote:Op maandag 13 mei 2024 15:11 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Je knapt er niet van op, dat is wel duidelijk
Ga je BNW nu kwalijk nemen dat een parlementariėr iets gezegd heeftquote:Op maandag 13 mei 2024 15:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik denk tenminste niet hetzelfde als een parlementier die er van overtuigd is dat de elite de wereldbevolking wil decimeren..
Die parlementariėr wordt hier op BNW aangehaald als iemand die hetzelfde denkt.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:19 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Ga je BNW nu kwalijk nemen dat een parlementariėr iets gezegd heeft
Dus je bent fan van Willem Engel?quote:Op maandag 13 mei 2024 16:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die parlementariėr wordt hier op BNW aangehaald als iemand die hetzelfde denkt.
Dat is best interessant, als je kijkt naar wat die parlementariėr zoal gezegd heeft
Daarmee vergeleken is Willem Engel iemand die best redelijk is..
En die kan niet op steun rekenen op dit subforum.
Omdat ze op dat moment nog niet goed gevaccineerd waren.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:14 schreef Candymannetje het volgende:
Jammer dat ze in het ziekenhuis de mensen die niet volledig gevaccineerd waren ook als ongevaccineerd bestempelden.
In mijn ogen was dat ook om ons bang te maken.
Het ging bij Covid ook nooit om de IFR, maar om de zorg belasting. Dat roepen ze nu ook pas 4 jaar lang.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik blijf het een overtrokken gedoe vinden allemaal. Met de killrate van Covid? Dikke onzin in mijn ogen
Dus? Dat zegt opzicht weinig, voor veel kinderen was het ook geen risico groep. Maar toch ernstige complicaties/opnames weest of long covid.quote:en ook mijn moeder in verplegingshuis is ongevaccineerd omdat ze niet wilde... Leeft ook nog, en als je het over een risico groep hebt, dan heb je er met haar echt 1.
Klopt ja en prima dat ze dat scheiden van de volledig gevaccineerden maar door te zeggen dat de ziekenhuizen vol liggen met ongevaccineerden wekken ze de indruk dat het ziekenhuis vol ligt met mensen die de vaccinatie weigeren.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:52 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Omdat ze op dat moment nog niet goed gevaccineerd waren.
En die belasting op de zorg is bewust hoog gehouden.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:56 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Het ging bij Covid ook nooit om de IFR, maar om de zorg belasting. Dat roepen ze nu ook pas 4 jaar lang.
[..]
Dus? Dat zegt opzicht weinig, voor veel kinderen was het ook geen risico groep. Maar toch ernstige complicaties/opnames weest of long covid.
Data laat echter zien, dat ongevaccineerde vaak ernstiger ziek werden en meer opnames nodig hadden.
De zorg is tijdens Covid opgeschaald.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:10 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En die belasting op de zorg is bewust hoog gehouden.
Er waren mogelijkheden om op te schalen maar volgens Gommers heeft het personeel dan niks meer te doen en vervelen ze zich dood.
Die indruk zit dan tussen jouw oren.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:04 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Klopt ja en prima dat ze dat scheiden van de volledig gevaccineerden maar door te zeggen dat de ziekenhuizen vol liggen met ongevaccineerden wekken ze de indruk dat het ziekenhuis vol ligt met mensen die de vaccinatie weigeren.
Dat is in mijn ogen stemmingmakerij.
Dan hadden ze moeten zeggen dat het niet volledig gevaccineerde mensen waren.
Precies.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Welke angst? Waarom een vaccin nemen voor een virus waar je normaal gesproken niet bang voor hoeft te zijn?
Angst voor vaccins heb ik in zoverre ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |