Ben vooral benieuwd wat er nu echt gebeurd is...quote:Op zondag 12 mei 2024 01:32 schreef Ronzz het volgende:
Blij voor de Zwitsers, maar had liever Kroatië gezien. Benieuwd hoe vaak het de aankomende dagen/weken nog over Joost gaat
Volkomen terecht gekaapt, ik had niet door dat ik de lapo had.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:31 schreef gbm het volgende:
Sorry, duurde heel lang (ik had geen lapo)... geen idee waarom ie de reeks niet meepakt...
Vorige topic had minder dan 301 posts.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:31 schreef gbm het volgende:
Sorry, duurde heel lang (ik had geen lapo)... geen idee waarom ie de reeks niet meepakt...
Of er is iemand aan het zagen geweest, terwijl de mods door het slotje heenpostte.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:34 schreef superniger het volgende:
[..]
Vorige topic had minder dan 301 posts.
Dat sloopt de reeks
Top, dankjewel... ben meer een lurker dan een poster....quote:Op zondag 12 mei 2024 01:35 schreef H_T het volgende:
Reeks kon je niks aan doen @:gdm en ik heb het opgelost
Post vooral mee als dat je leuk lijktquote:Op zondag 12 mei 2024 01:36 schreef gbm het volgende:
[..]
Top, dankjewel... ben meer een lurker dan een poster....
Na het laatste lied (voor de uitslag) werd de uitzending al gestaakt op het pleinquote:
Taliquote:Op zondag 12 mei 2024 01:43 schreef Catalunya. het volgende:
Ik heb moeite om te kiezen waarmee ik mezelf in slaap wil fappen. De heupen van Tali of de dames van Italië.
Haar vader is Peruviaans las ik net. Ze is dus half Latina.quote:
Bohhhquote:Op zondag 12 mei 2024 01:47 schreef Catalunya. het volgende:
[..]
Haar vader is Peruviaans las ik net. Ze is dus half Latina.
Dat verklaart een hele hoop
Maar ja, die moest het dan ook niet van de televoting hebbenquote:Op zondag 12 mei 2024 01:48 schreef gbm het volgende:
[..]
Grote 'what if'.... helaas, ook gewoon 50 punten meer dan de uiteindelijke winnaar....
En Joost juist wel... Dus had makkelijk gekund... Mag hopen dat Joost dit maximaal uitbuit (mits alles meevalt waar ie van wordt beschuldigd...)quote:Op zondag 12 mei 2024 01:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ja, die moest het dan ook niet van de televoting hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |