of dat hen geen zij isquote:Op zondag 12 mei 2024 01:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je het uitgebreid over oorlogsmisdaden van Israël of Palestina/Hamas wil hebben is NWS daar beter geschikt voor. Wil je posten dat ze een stom kostuum aan had, dan is ESF daar een betere plek voor
quote:Op zondag 12 mei 2024 01:13 schreef gbm het volgende:
[..]
Ik snap het sentiment.... maar ESF en politiek zijn onlosmakelijk verbonden ook al doet iedereen alsof dat niet het geval is
quote:Op zondag 12 mei 2024 01:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je het uitgebreid over oorlogsmisdaden van Israël of Palestina/Hamas wil hebben is NWS daar beter geschikt voor. Wil je posten dat ze een stom kostuum aan had, dan is ESF daar een betere plek voor
daarom was ik blij met de tip dat ARD het wel doetquote:Op zondag 12 mei 2024 01:13 schreef RipCity het volgende:
We hebben van elk godvergeten programma een aftertalk maar voor eurovisie niet. Rare flex
quote:
mijn spaans is slechter dan mn duitsquote:
De hemel?quote:Op zondag 12 mei 2024 01:16 schreef Jippie het volgende:
Bedankt voor jullie aanwezigheid, ik ga een verdieping omhoog
Ook bedankt voor jouw aanwezigheid, veel plezier!quote:Op zondag 12 mei 2024 01:16 schreef Jippie het volgende:
Bedankt voor jullie aanwezigheid, ik ga een verdieping omhoog
Schuldgevoel, ze hadden beter het goud teruggegevenquote:Op zondag 12 mei 2024 01:17 schreef hole1988 het volgende:
De Duitsers en de Zwitsers hebben ook 12 punten aan Israel gegeven.
^quote:Op zondag 12 mei 2024 01:19 schreef Vis1980 het volgende:
Bedankt mods, het zal voor jullie vast een druk weekend zijn geweest met al die zeurpieten en heethoofden. Jullie worden vaak niet gezien, maar ondertussen werken jullie achter de schermen hard in je vrije tijd.
Dit sowieso, ondankbare taak is het. Maar het is nu wel wat onduidelijk voor me, dus ik laat het er maar bij.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:19 schreef Vis1980 het volgende:
Bedankt mods, het zal voor jullie vast een druk weekend zijn geweest met al die zeurpieten en heethoofden. Jullie worden vaak niet gezien, maar ondertussen werken jullie achter de schermen hard in je vrije tijd.
Laat je niet kisten, ik bedoel iedereen, dus ook mijzelf. Morgen weer een nieuwe dag, Fokken is wat wij als mens doen.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dit sowieso, maar het is nu wel wat onduidelijk voor me, dus ik laat het er maar bij.
Nou ja, ben ooit mod geweest van POL onder een andere nick en weet dus hoe klote het kan zijn.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:21 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Laat je niet kisten, ik bedoel iedereen, dus ook mijzelf. Morgen weer een nieuwe dag, Fokken is wat wij als mens doen.
https://wiwibloggs.com/20(...)ith-the-code/281687/quote:Op zondag 12 mei 2024 01:21 schreef MagicIsland1 het volgende:
Iemand een link met overzicht van alle televoting resultaten per land?
Daarvoor vind ik Wikipedia het meest overzichtelijk. Staat er nu nog niet, maar morgen vast welquote:Op zondag 12 mei 2024 01:21 schreef MagicIsland1 het volgende:
Iemand een link met overzicht van alle televoting resultaten per land?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |