Gerard Joling god. Stem als een lijsterquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:53 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Zo eens. Er is een groot gebrek aan mooie baritons/bass zangers in de popmuziek. Mannen moeten gvd laag zingen!
Dat ze überhaupt nog CD's verkopenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:53 schreef Litpho het volgende:
Ze hebben in ieder geval Joost niet geschrapt van de CD.
Heel Eurovisie inderdaad.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
ik vid dat juist goed bij het numer passen, de zanger(es?) is non-binair het het nummer gaat deels over de strijd tussen de mannelijke en de vrouwelijke kant.
In het nummer zitten ook mannelijke raps en vrouwelijke uithalen.. is over nagedacht
Als onze Raven dit pakje aandoet, kotsen we denk ik alles onderquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:55 schreef Catalunya. het volgende:
Waarom hebben we deze Raven niet op de NPO
Die van ons is een halve junk met gele tanden
Ik zie enkel een enge neus.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:55 schreef Catalunya. het volgende:
Deze is meer iets voor Veronica, ben ik bang...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:55 schreef Catalunya. het volgende:
Geel is een mooiere kleur dan witquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:55 schreef Catalunya. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |