Tel er toch zes.quote:
Jeeuj monkyyy mag meedoen. KatPeerd.gifquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:10 schreef monkyyy het volgende:
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket
Vandaag had ze ook een sneer naar de zang "kwaliteiten" van één van de zangeressen eerder...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dinsdag niet hoor. Bijna de hele avond negatief commentaar.
Ik vond Griekenland ook een van de beste, maar ik kijk wel met het geluid uit, misschien scheelt dat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:08 schreef ashardalan het volgende:
Jezus, kon Krezip altijd wel waarderen... Beetje jammer om te horen dat Jacqueline Griekenland één van de beste vindt
Duitsland had toch geen gek liedje en een prima zanger.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:11 schreef butz0rs het volgende:
Dit is wel een serieuze concurrent.
Voor Duitsland. Om de laatste plaats.
Ook dit jaar weer consistent!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:09 schreef Ewelina het volgende:
UK. Altijd kanshebber voor de laatste plaats.
Geilquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:09 schreef Evangelion het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Marina_Satti
Dat is een belediging voor Duitsland. Zo slecht was die niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:11 schreef butz0rs het volgende:
Dit is wel een serieuze concurrent.
Voor Duitsland. Om de laatste plaats.
Understatement van het jaarquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:12 schreef Claudia_x het volgende:
Nee, het is niet de beste zanger live, nee.
Zijn cover van It's A Sin was ook al niet mijn ding.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
dit krijg je als je het slechtste nummer van petshop boys remixed op het slechste nummer van erasure..
Vond dat ook stukken beter dan dit gedrocht van een nummerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:12 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Duitsland had toch geen gek liedje en een prima zanger.
Die vindt iedere UK inzending ieder jaar weer geweldig.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:12 schreef Mani89 het volgende:
Graham Norton is niet echt heel erg objectief, volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |