Proest, daar ging mijn thee.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:24 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Een Nazi Duitsland had dus ook gewoon kunnnen aanschuiven. Wat gezellig allemaal. United by music
Dweep maar gewoon met de kinderen van Gaza zoals de Hamas-propaganda, want zoveel onschuldige volwassen burgers leven daar niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je bent echt niet de enige, want ik sta achter alle onschuldige burgers van Gaza, Israël, Rusland of welk land dan ook. Dus je reageert met deze opmerking met een gestrekt been:
[..]
Uh. Ik kan mij herinneren dat jij juist heel kritisch was op Israel altijd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dweep maar gewoon met de kinderen van Gaza zoals de Hamas-propaganda, want zoveel onschuldige volwassen burgers leven daar niet.
Welke shit heeft ze ontdekt precies?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ze is Chileens, woonachtig in Canada met een Israëlische man. Het middel heeft ze in Israël ontdekt waar het ook gemaakt wordt. Zij doet de distributie onder de naam MoroccanOil.
https://www.salonmagazine(...)-founder-carmen-tal/
Een bevolkingsgroep over één kam scheren is het begin van een hoop ellende...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dweep maar gewoon met de kinderen van Gaza zoals de Hamas-propaganda, want zoveel onschuldige volwassen burgers leven daar niet.
Lijkt me niet; Palestijnen kun je dus OOK niet over een kam scheren...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Haar ontdekking (in dit geval heeft het een dubbele betekenisquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Welke shit heeft ze ontdekt precies?
Arganolie is niet iets nieuws, dus dat bedoel je niet, neem ik aan.
Ze heeft niets ontdekt. Ze is in Marokko terechtgekomen, heeft daar gezien hoe Arganolie werd gebruikt en heeft daar een businessmodel omheen gebouwd onder de naam Moroccanoil.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Haar ontdekking (in dit geval heeft het een dubbele betekenis)
Het idee van internationale evenementen is toch echt wel dat je je meningsverschillen opzij zet en elkaar uiteindelijk aardiger gaat vinden. We hebben gesport tegen de Soviets, Franco's Spanje, talloze Latijns-Amerikaans en Afrikaanse dictaturen, China, en zelfs die verschrikkelijke Zweden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:24 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Een Nazi Duitsland had dus ook gewoon kunnnen aanschuiven. Wat gezellig allemaal. United by music
Joost zou natuurlijk wel kansloos tegen Israël zijn geweest. Wat dan weer niets met de kwaliteit van beide optredensquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:45 schreef RAVW het volgende:
wat ik tot nu toe gezien heb is het allemaal zero points ... Joost had hier gewoon makkelijk van kunnen winnen.
Het is allemaal zo gemaakt , niets spontaan
Als je als buitenlander dat liedje van Joost Klein hoort en de bijbehorende act ziet, kun je exact hetzelfde zeggen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:45 schreef RAVW het volgende:
wat ik tot nu toe gezien heb is het allemaal zero points ... Joost had hier gewoon makkelijk van kunnen winnen.
omy god wat is dit nu weer een aangeschoten kip .... die kiespijn heeft
Ja, zo had Chuck Berry het niet bedoeld he...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:45 schreef RAVW het volgende:
omy god wat is dit nu weer een aangeschoten kip .... die kiespijn heeft (Switserland)
Ach met zang moet Joost het ook niet hebben maar het is entertainment en hij krijgt de zaal los .. en daar gaat het om .. het is een show / entertainer dat is wat meer dan alleen zang.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Joost zou natuurlijk wel kansloos tegen Israël zijn geweest. Wat dan weer niets met de kwaliteit van beide optredens
te maken heeft.
Het is ook niet eens echt zingen, meer praten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:48 schreef Repentless het volgende:
[..]
Als je als buitenlander dat liedje van Joost Klein hoort en de bijbehorende act ziet, kun je exact hetzelfde zeggen.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, zo had Chuck Berry het niet bedoeld he...
Paar minuten geleden. Israël ging nu in zijn plaats.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:51 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ach met zang moet Joost het ook niet hebben maar het is entertainment en hij krijgt de zaal los .. en daar gaat het om .. het is een show / entertainer dat is wat meer dan alleen zang.
Endat hebben we nu ook wel gezien dat hij wel kan zorgen dat er wat gepraat worden en dat die de aandacht op zicht krijgt ... puur show ...
Maar als hoe veelste had Joost gemoeten ?
Juist niet. Europa snapt iedereen (dat het ook een verwijzing is naar zijn overleden pa is dan irrelevant), en hij had allemaal plaatjes van verschillende gerechten, dus je kan ook als je uit Israel komt wel opmaken wat die zo ongeveer zingt)quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:48 schreef Repentless het volgende:
[..]
Als je als buitenlander dat liedje van Joost Klein hoort en de bijbehorende act ziet, kun je exact hetzelfde zeggen.
okequote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Paar minuten geleden. Israël ging nu in zijn plaats.
zuur in je sociale huur?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:50 schreef theunderdog het volgende:
Rechtse-boomers brassen de erfenis van hun kinderen er op de valreep nog even doorheen door om op een liedje van Israël te stemmen
Klopt. Het is een grappig liedje met een leuke clownsact erbij. Maar laten we nu niet doen alsof dit iets baanbrekends is dat mijlenver boven de rest uitsteekt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:51 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Het is ook niet eens echt zingen, meer praten.
Blijft wel irritant lang in je kop zitten.
Hier moeten ze een extra journaal voor inlassen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:57 schreef Nober het volgende:
Eindelijk het hele verhaal dat hij niet deelt.
[ x ]
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:57 schreef theunderdog het volgende:
WOWOWOWW !!!
Ik hoor net afschuwelijke details. Een oude bloedherinnering kwam in Joost naar boven. Dorestad. De Vikingen. Ze zullen boeten.
Het is te gruwelijk om er verder over te spreken.
Mja, blijft wel zuur voor hem...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:55 schreef Repentless het volgende:
[..]
Klopt. Het is een grappig liedje met een leuke clownsact erbij. Maar laten we nu niet doen alsof dit iets baanbrekends is dat mijlenver boven de rest uitsteekt.
Ja, maar het ging erom dat de rest niets spontaans was en allemaal erg gemaakt. Maar dit soort clownsacts en bijbehorend aanstekelijk deuntje zoals van Joost Klein zie je al jaren op het ESF.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Juist niet. Europa snapt iedereen (dat het ook een verwijzing is naar zijn overleden pa is dan irrelevant), en hij had allemaal plaatjes van verschillende gerechten, dus je kan ook als je uit Israel komt wel opmaken wat die zo ongeveer zingt)
Buitengewoon onsympathiek richting Joost dit. Zo'n vrolijke vent.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:03 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, maar het ging erom dat de rest niets spontaans was en allemaal erg gemaakt. Maar dit soort clownsacts en bijbehorend aanstekelijk deuntje zoals van Joost Klein zie je al jaren op het ESF.
Tuurlijk, maar dat is iets anders.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mja, blijft wel zuur voor hem...
Cornald Maas "Dit had niets met Israel te maken."quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:02 schreef theunderdog het volgende:
Geruchten in de wangelgangen: Joost zou het Duitse oorlogsliedje 'Erica' hebben bezongen. Ondanks dat het al een stuk ouder is dan de tweede wereld-oorlog, en het over een bloemetje gaat, voelde de Israelische delegatie zich toch ongemakkelijk.
Dit zat hem ook vooral in de manier hoe het liedje werd gezongen. Joost zou urenlang met gestrekte benen, op de maat mee hebben gelopen met het tempo van het liedje.
Er was geen gesprek mogelijk volgens de Israelische delegatie.
Ik volg dit op de voet. Apart verhaal.
Dat doe ik niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een bevolkingsgroep over één kam scheren is het begin van een hoop ellende...
Dat doe ik niet. Maar je moet wel reeel zijn, het maakt voor zowel oorlog als perspectief op vrede heel erg uit of het oorlogvoerende bewind veel steun geniet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lijkt me niet; Palestijnen kun je dus OOK niet over een kam scheren...
Wat een kut-tijd is dit eigenlijk.
Tja.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Buitengewoon onsympathiek richting Joost dit. Zo'n vrolijke vent.
Nee, gewoon Joost Klein opnieuw sturen in 2025. En in 2026 ook. En 2027. Groundhog day voor het songfestival!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:24 schreef Magister_Artium het volgende:
Het festival dat geen politiek toelaat doet zelf heel politiek. Inclusief wordt exclusief.
Volgend jaar de Lawineboys maar sturen?
De jostiband zou toch fantastisch zijn. Ik zie dat helemaal voor me.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:28 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Nee, gewoon Joost Klein opnieuw sturen in 2025. En in 2026 ook. En 2027. Groundhog day voor het songfestival!
En reken maar dat ze winnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
De jostiband zou toch fantastisch zijn. Ik zie dat helemaal voor me.
Kansen voor de IRA, RAF, ETA, Rode Brigade, CCC enzovoorts.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:14 schreef theunderdog het volgende:
Ik ben diep geschokt, door alle taferelen die zich hebben afgespeeld. En dan moet je je realiseren dat ik nog maar een klein deeltje weet. Nu geruchten dat die Ierse metal-tweetal Come Out ye Black and Tans begonnen te zingen tegen de Britse delegatie.
En dan zeggen ze dat muziek verbind. Nou.... ik heb daar toch een andere kijk op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |