Vooral de rechtse geschiedenis van slavendrijver Michiel de Ruyter stemt mij vrolijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jaja, alsof jij je met dergelijke linkse hobbies bezig houdt.,
,
.
Des een mongool jonge!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:30 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik kan het nationale museum van Mongolië aanbevelen. Entree kost maar ¤5,48
http://en.nationalmuseum.mn/#
Jij een toekomst?!?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kennis van het verleden opdoen is natuurlijk hartstikke belangrijk als je grip wilt houden op de toekomst.
Wat ik zo op de website zie is dat je voor die ¤75,- naar 500 musea's gratis naar binnen mag waaronder de drie grootste/bekende in Amsterdam. Maar wel prijzig ja maar compenseert zich enigszins in de mogelijkheden die je hebt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als sociaal maatschappelijk bewogen persoon ga ik ook wel eens graag naar een of ander museum. Kennis van het verleden opdoen is natuurlijk hartstikke belangrijk als je grip wilt houden op de toekomst. Derhalve dus een museum.
En wat is vrekkigerwijs nou handiger om op verschillende museums binnen te komen? Juist, een museumkaart. Maar vliegende fuck wat zijn die dingen duur geworden zeg. Wel 75 kneiterharde pecunia's! Daarvoor moet ik mezelf dan ook nog minimaal 5 keer per jaar uit mijn luie nest trekken want als je niet vroeg gaat zie je niks.
De prijs van de hedendaagse museumkaart stemt mij droevig. Hoe kan ik zo ooit de wereld veroveren.
Als toekomstige landleider is dat onvermijdelijk.quote:
Een boer is ook leider over zijn eigen stuk landquote:Op zondag 12 mei 2024 00:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als toekomstige landleider is dat onvermijdelijk.
Het koloniaal negeroverheersend slavernijverledenquote:Op zondag 12 mei 2024 10:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Een boer is ook leider over zijn eigen stuk land
Maar musea's zijn wel leuk als het thema je aanstaat inderdaad.
Hij was helemaal geen slavendrijver dus tot zover je poging je als cultureel onderlegd voor te doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vooral de rechtse geschiedenis van slavendrijver Michiel de Ruyter stemt mij vrolijk.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |