Ik bedoel dat het zal gaan over de klachten over Israël en niet het herzien van de beslissing die over Joost al is genomen. Het lijkt me héél onwaarschijnlijk dat ze dat besluit terug gaan draaien.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is wel gerelateerd natuurlijk. Je kan dit niet in isolatie zien.
Ik dacht dit ik dit nooit ging zeggen maar ik kan niet wachten op Luk Ikkink om dit allemaal te duiden.quote:
Sowieso al die sufkutten die hebben lopen verspreiden dat ie fysiek geweld zou hebben toegepast, hebben die al excuses aangeboden?quote:
Zou toch wat zijn dat ZWITSERLAND zich niet neutraal opstelt een keer... dan zijn de rapen echt gaar he.quote:
Eigen schuldquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:28 schreef Poepz0r het volgende:
Die tijdsdruk lijkt mij wel kut voor de organisatie
Ik reken daar absoluut niet op.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:33 schreef Scorpie het volgende:
Als ze Joost nu weer terug laten komen is de shitshow compleet
Misschien op advies van een advocaat?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel raar dat nu ze toch gediskwalificeerd zijn er niemand zegt waar het nu eigenlijk over gaat, inclusief Joost of zijn team.
Dat jij niks met feiten hebt wisten we al.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:34 schreef Za het volgende:
Mijn post is weggevallen door een slotje denk ik, dus post het nog eens.
Het voorval, ik ben er 100% zeker van.
Gezien het een geval met een fotografe betreft, ben ik er zeker van dat Joost niet wilde dat ze een foto maakte van hem tesamen in beeld met de zangeres van Israel. Dit is hij steeds uit de weg gegaan omdat hij deze associatie niet wilde.
De bedreiging zal geen fysieke zijn geweest maar een materiële, bv, wanneer je de foto toch maakt sla ik de camera uit je handen, of woorden van gelijke strekking. Niet meer niet minder.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:35 schreef UitStraling het volgende:
Zo is het ESF nog wel een beetje spannend, volgend jaar sturen we Willem Holleeder met een Amsterdams levensliedje.
Het ding is dat Israël laten blijven gewoon niet meer kan nu. Of Israël moet weg, of Joost terug. Allebei beslissingen waar ze totaal niet vrolijk van gaan worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het zal gaan over de klachten over Israël en niet het herzien van de beslissing die over Joost al is genomen. Het lijkt me héél onwaarschijnlijk dat ze dat besluit terug gaan draaien.
what the fuck.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er draait vanavond ook een interval act om Martin Österdahl he.
Bedankt Hansquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:29 schreef Bargehassus het volgende:
Ik heb jarenlang het ESF gevolgd, tot ongeveer eind jaren '90, begin van de zero's. Daarna belangstelling wat verloren. Nu met Joost Klein werd ik toch weer enthousiast (leuk enthousiast nummer, ook beetje jeugdsentiment) dus ik ben het weer wat meer gaan volgen. Heb heel veel van de topics gelezen maar heel weinig gepost. Gaat ook idioot snel.![]()
Heel jammer dat het nu zo eindigt.
Weet nog even niet wat te doen.![]()
Maar ga nu even wielrennen kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |