NRK (Noorse AVROTROS)quote:Een bron bevestigt tegenover NRK dat het crisisoverleg in het Songfestivalkamp zal plaatsvinden.
De crisisbijeenkomst zal plaatsvinden tussen de drie landen die niet zijn komen opdagen en de EBU.
Verschillende landen verschenen niet in de vlaggenparade tijdens de podiumrepetitie die momenteel in Malmö plaatsvindt.
Zwitserland, Griekenland en Ierland namen niet deel aan de vlaggenparade.
Ook Ierland is zaterdag niet komen opdagen voor de tests.
De reden is nog steeds onduidelijk.
Let op. Hun willen gelijke behandeling. Ebu gaat Israël NIET diskwalificeren dus dan moet Nederland terugquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Lijkt over Israël te gaan, niet over Joost.
False flag, dit is een provocerende Jan Roos.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:20 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit was een delegatie lid later nog...
Indirect wel, want nu men weet dat klagen blijkbaar helpt, doen zei het op het laatste moment ookquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gelukkig is er altijd wielrennenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:29 schreef Bargehassus het volgende:
Ik heb jarenlang het ESF gevolgd, tot ongeveer eind jaren '90, begin van de zero's. Daarna belangstelling wat verloren. Nu met Joost Klein werd ik toch weer enthousiast (leuk enthousiast nummer, ook beetje jeugdsentiment) dus ik ben het weer wat meer gaan volgen. Heb heel veel van de topics gelezen maar heel weinig gepost. Gaat ook idioot snel.![]()
Heel jammer dat het nu zo eindigt.
Weet nog even niet wat te doen.![]()
Maar ga nu even wielrennen kijken.
Lijkt mij wel een indirect het gevolg te zijn van de diskwalificatie van Joost.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is wel gerelateerd natuurlijk. Je kan dit niet in isolatie zien.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Zo'n type en dan met die Dennis erbij.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:30 schreef J.B. het volgende:
[..]
False flag, dit is een provocerende Jan Roos.
Dus ze wil Israel eruit gooien omdat er op de nationale Israelische TV iets over haar Goth optreden is gezegd.quote:
EBU gaat Israël niet diskwalificeren al vechten ze met iedereen. Dus conclusie dan moet Nederland terugquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:30 schreef CarloV het volgende:
[..]
Indirect wel, want nu men weet dat klagen blijkbaar helpt, doen zei het op het laatste moment ook
Tja, precedent handhaven of niet. Onveilige sfeer zit m niet alleen in het uiten van een bedreiging.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:28 schreef FvanS het volgende:
https://www.nu.nl/songfes(...)ie-steunt-joost.html
bron
[ afbeelding ]
Qmusic is ook heerlijk bezigquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:30 schreef LTVDK het volgende:
En weer Europapa op StuBru, volgens mij gaan ze het de rest van de dag minstens 1 keer per uur uitzenden
Daar hoor ik alleen maar top40 utizendingquote:
Over halfuur hebben we rtl bouliequote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:31 schreef Document1 het volgende:
Waar blijft het extra journaal waarin ze niks te melden hebben?
Helaas wel ja... Verder draaien ze wel altijd lekkere muziek.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:30 schreef LTVDK het volgende:
En weer Europapa op StuBru, volgens mij gaan ze het de rest van de dag minstens 1 keer per uur uitzenden
Ja, dat verpest het een beetje, maar daarvoor is Joost 4x gedraaid.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar hoor ik alleen maar top40 utizending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |