Voor een DQ zal men ondersteunend bewijs moeten hebben dunkt me, of meerdere getuigen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:27 schreef Perrin het volgende:
Eén klacht over een woordenwisseling en je wordt als kandidaat totaal gesloopt door de organisatie.
Ehm.. als er iemand van de big 5 zegt ho ho dan komt de EBU daar wel op terug hoor. maar zal niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:28 schreef Wertha het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Zo'n logge organisatie als EBU komt hier niet op terug. Het is klaar. Droom is uiteen gespat.
Een land uitsluiten omdat ze een terreurstaat aanpakkenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:24 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Nou gelijk definitief boycotten die hele hap. Nooit meer meedoen aand at rattennest. Eerst Israël niet uitsluiten en nu wel onze eigen Joost. Kap er maar mee ik kijk niet meer.
Juridisch ligt het wel gevoelig denk ik hoor. Vooral als het een he said she said dingetje is en een taalbarrière/cultuurverschil. Dat de avrotros geschokt reageert en achter Joost blijft staan vind ik wel veelzeggend.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:25 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Gaan ze doen dan? Een boze brief sturen? Interesseert de EBU geen reet
Zo gek is dat ook helemaal niet. Dat Israel meedoet is geen vrijbrief om daar medewerkers te bedreigen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
We maintain a zero-tolerance policy towards inappropriate behaviour at our event and are committed to providing a safe and secure working environment for all staff at the Contest.
Hier valt veel voor te zeggen. Maar ben zeer benieuwd wat er dan precies gezegd is.
Vies MADquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:29 schreef Andromache het volgende:
[ x ]
Cornald voor zijn doen opmerkelijk woest.
Blijkbaar. Ook volgens Cornald Maas en de AVROTROS zelf is het enorm overtrokken. Joost gesloopt op niks af.quote:
Zou leuk zijn als dat ook voor deelnemers zou gelden…quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
We maintain a zero-tolerance policy towards inappropriate behaviour at our event and are committed to providing a safe and secure working environment for all staff at the Contest.
Hier valt veel voor te zeggen. Maar ben zeer benieuwd wat er dan precies gezegd is.
Stelt nauwelijk iets voorquote:
Lene Cohenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja,wie is die vrouw die geklaagt heeft!
Bommen op Mofrika de hele shebang
Het kan haast niet wat scheldwoorden zijn want dan draagt de politie het niet over aan het om lijkt mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |