Ik vind het vooral klinken als een Mathieu van der Poel-achtig verhaal met veel te eenzijdige veroordeling terwijl er nog geen bewijzen zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:22 schreef Moira het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klinkt dus als iets dat Joost zelf had kunnen voorkomen
als je vrienden bent met Joost dan trek je je terug. klaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:24 schreef michiel_merk het volgende:
Ben benieuwd welke landen zich gaan terug trekken
Maar die mocht gewoon mee doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:28 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik vind het vooral klinken als een Mathieu van der Poel-achtig verhaal met veel te eenzijdige veroordeling terwijl er nog geen bewijzen zijn.
Komt de politie daar voor ja?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:27 schreef Perrin het volgende:
Eén klacht over een woordenwisseling en je wordt als kandidaat totaal gesloopt door de organisatie.
Nee, vanwege de krokodillentranen, het kinderachtige gedrag en boegeroep.quote:
Die kutkinderen hebben ONS een WK door de neus geboord.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:28 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik vind het vooral klinken als een Mathieu van der Poel-achtig verhaal met veel te eenzijdige veroordeling terwijl er nog geen bewijzen zijn.
Ach ja het ligt gewoon aan Joostquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:27 schreef probeer het volgende:
Haha, wat een loser. Zo'n kans krijgen en je dan nog niet kunnen gedragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |