Nouja ... ik weet niet hoe dat bij Joost werkt. Maar ik ben gewoon verantwoordelijk voor mijn eigen uitspraken en acties.quote:
Is toch ook echt schandalig wat hier gebeurt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:29 schreef Andromache het volgende:
[ x ]
Cornald voor zijn doen opmerkelijk woest.
Wat heeft hij over Israel gezegd dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:30 schreef damsco het volgende:
[..]
Een land uitsluiten omdat ze een terreurstaat aanpakkenMooi om te zien dat Joost het deksel op de neus krijgt
Don;t fuck with ome Cornaldquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:29 schreef Andromache het volgende:
[ x ]
Cornald voor zijn doen opmerkelijk woest.
Palestina?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:31 schreef Oliver23 het volgende:
Op naar een alternatief Songfestival met Nederland, Rusland, Turkije... Wie kunnen we nog meer uitnodigen?
De Verraders UKquote:
Zou er niet teveel op hopen. Kost teveel ivm contractuele verplichtingen etcquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:31 schreef Andromache het volgende:
Hup. Openheid. Zeg wat Joost gedaan heeft. Krijg medestanders. Laat andere landen zich dan maar terugtrekken en zorg voor een kutshow voor de EBU. Solidariteit, nu.
Dit als dezelfde situatie zich voordeed bij Isral zouden mensen hier hun vingers aflikken. Nu gaat het om Joost en is het oneerlijk en hangt iedereen de calimero uit.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo gek is dat ook helemaal niet. Dat Israel meedoet is geen vrijbrief om daar medewerkers te bedreigen.
En dat hij niet direct binnen een minuut veroordeeld is is ook niet zo gek dus dat 'innocent until proven guilty' gaat ook helemaal niet op. Wie weet heeft Joost zelf toegegeven wat hij gezegd/gedaan heeft en dan hoort de EBU (ofzo) gewoon de regels te volgen.
Ja, jammer.
Je bent op de hoogte dat Isral al de hele week deelnemers loopt te bedreigen etc? O.a Spanjaarden, Ierland etcquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo gek is dat ook helemaal niet. Dat Israel meedoet is geen vrijbrief om daar medewerkers te bedreigen.
En dat hij niet direct binnen een minuut veroordeeld is is ook niet zo gek dus dat 'innocent until proven guilty' gaat ook helemaal niet op. Wie weet heeft Joost zelf toegegeven wat hij gezegd/gedaan heeft en dan hoort de EBU (ofzo) gewoon de regels te volgen.
Ja, jammer.
Jeetje een beetje flauw ditquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:31 schreef probeer het volgende:
[..]
Nouja ... ik weet niet hoe dat bij Joost werkt. Maar ik ben gewoon verantwoordelijk voor mijn eigen uitspraken en acties.
Dan moeten ze zich niet stil houden maar er met een gestrekt been in gaan. DIt is echt slap. Later dit dat ... nee, als je het echt onterecht vindt en als het echt niks voorstelt dan ga je er nu keihard tegenin.quote:
@Evenstar Ga er eens op uit en zet dat hele land in de fik daarquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:27 schreef KinKiJan het volgende:
Uit protest zojuist m'n Ikea kast in de fik gezet. Zal ze leren!
Dan moeten ze aangifte doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte dat Isral al de hele week deelnemers loopt te bedreigen etc? O.a Spanjaarden, Ierland etc
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
@:Evenstar Ga er eens op uit en zet dat hele land in de fik daar
Nou, dan zal ik Cornald Maas maar op zijn mooie blauwe ogen geloven.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ook volgens Cornald Maas en de AVROTROS zelf is het enorm overtrokken. Joost gesloopt op niks af.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:31 schreef Oliver23 het volgende:
Op naar een alternatief Songfestival met Nederland, Rusland, Turkije... Wie kunnen we nog meer uitnodigen?
VrouwMens bedreigd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:27 schreef Perrin het volgende:
En klacht over een woordenwisseling en je wordt als kandidaat totaal gesloopt door de organisatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |