Geen, want niemand weet wat er precies heeft plaatsgevonden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:24 schreef michiel_merk het volgende:
Ben benieuwd welke landen zich gaan terug trekken
Gaan ze doen dan? Een boze brief sturen? Interesseert de EBU geen reetquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:24 schreef viceversa het volgende:
AVROTROS staat nog achter Joost en laat het hier niet bij.
Niks boycotten. Ik hoopte dat Kroatië zou winnen en dat hoop ik nog steeds, natuurlijk ga ik gewoon kijkenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:24 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Nou gelijk definitief boycotten die hele hap. Nooit meer meedoen aand at rattennest. Eerst Israël niet uitsluiten en nu wel onze eigen Joost. Kap er maar mee ik kijk niet meer.
Idd, juridisch aanpakken die hap.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:24 schreef viceversa het volgende:
AVROTROS staat nog achter Joost en laat het hier niet bij.
2x in een half uur extra journaal ivm ESFquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:23 schreef Document1 het volgende:
Extra nos journaal binnen enkele ogenblikken.
Dit kost hoe dan ook kijkers en stemmers. Dus geld. Misschien niet genoeg maar het zal de populariteit geen goed doenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:24 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Nou gelijk definitief boycotten die hele hap. Nooit meer meedoen aand at rattennest. Eerst Israël niet uitsluiten en nu wel onze eigen Joost. Kap er maar mee ik kijk niet meer.
Geen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:24 schreef michiel_merk het volgende:
Ben benieuwd welke landen zich gaan terug trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |