quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]Bambie is niet eens de engste heks uit Ierland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]De enige wie het politiek maakt is weer extreem rechts, zelfde zie je in het nSW topic, de bekende users komen uit het niets ineens zeuren over Israel, alles om buitenlanders te treiteren. die protesters die staan buiten maar gaan niet massaal op 1 iemand stemmen om Israel niet te laten winnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen land die zich daarom zal terugtrekken denk ik. Zo solidair is niemand.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:43 schreef Poepz0r het volgende:
Joost is bij de andere deelnemers erg populair dus de EBU is bang dat landen zich gaan terugtrekken denk ik zo
Wij willen odds wetenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:45 schreef KingRoland het volgende:
inmiddels kun je ook wedden op NL to participate Yes/No bij de bookies
Dat is van Johnny Nashquote:
Wat een onzin zeg. De mensen die protesteren in eerste instantie, die maken het al politiek. En ik heb niet het gevoel dat het de rechtste mensjes zijn die daar staan met hun ongewassen bakkes en sjaaltje.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:51 schreef Korenfok het volgende:
De e
[..]
De enige wie het politiek maakt is weer extreem rechts, zelfde zie je in het nSW topic, de bekende users komen uit het niets ineens zeuren over Isdie protesters die staan buiten maar gaan niet massaal op 1 iemand stemmen om Israel niet te laten winnen.
Dir soort acties geeft ze nog meer munitie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vind ik los hiervan vrij raar ja. Maar goed, dat zijn wellicht mensen bij wie de afstandsbediening sowieso nooit onder de 4 (of 6) gaat.
Ik denk dat de BBC weinig te melden zal hebben als we niet meedoen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:50 schreef Cirilico het volgende:
Ik ga inmiddels ervanuit dat Joost niet meer optreedt.
Ach ja, dan ga ik wel kijken op de BBC. Kijken wat die te melden hebben over Nederland.
En ondanks al deze drama kijk ik nog steeds uit naar Alcazar.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:50 schreef Poepz0r het volgende:
For everyones information, yesterday was the fake jury result for the final, the Finnish spokesperson refused to read out Israel's name and instead said Ireland.
Queen. Twitter
Ebu heeft een probleem
Alleen rehearsen ze dus ook situaties die mogelijk fout kunnen gaan. De EBU lijkt zowaar in staat te zijn tot iets van anticipatie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:50 schreef Poepz0r het volgende:
For everyones information, yesterday was the fake jury result for the final, the Finnish spokesperson refused to read out Israel's name and instead said Ireland.
Queen. Twitter
Ebu heeft een probleem
'Mensen met een vuurwapen zijn knapper, grappiger en intelligenter dan mensen zonder vuurwapen. Dat blijkt uit onderzoek waarbij een onderzoeker met vuurwapen...'quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Tast in het duister =/= 'laat me met rust ik wil gewoon muziek maken'.
ESPN en Ziggo Sport zitten veel hoger.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vind ik los hiervan vrij raar ja. Maar goed, dat zijn wellicht mensen bij wie de afstandsbediening sowieso nooit onder de 4 (of 6) gaat.
Ik wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:53 schreef Cupfighter het volgende:
Ik zie nergens een Journaal op npo aangekondigd
De openingsact had al een palestina sjaal om dus dit is nogal een domme post.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:51 schreef Korenfok het volgende:
De e
[..]
De enige wie het politiek maakt is weer extreem rechts, zelfde zie je in het nSW topic, de bekende users komen uit het niets ineens zeuren over Israel, alles om buitenlanders te treiteren. die protesters die staan buiten maar gaan niet massaal op 1 iemand stemmen om Israel niet te laten winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |