Er zijn wel eens landen geweest die zich terugtrokken na de deadline geloof ik. Die kregen een boete en mochten een paar jaar niet meedoen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Als iemand zich zelf terugtrekt moet die een grote boete betalen normaal
Schattig tochquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:27 schreef Poepz0r het volgende:
Mijn dochter van 2 zingt de hele dag Europapa
Kloptquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:28 schreef Vicky het volgende:
12.00 uur extra journaal op 1
Bron NOS
[ afbeelding ]
Helaas niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:28 schreef KingRoland het volgende:
Kan iemand van Deloitte of PwC dit niet snel even onderzoeken?
Heeft Cornald zich weer eens misdragen joh?!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:28 schreef Kinga het volgende:
zaterdag 11 mei om 11:23
5Minust x Puuluup: 'Joost heeft genoeg aan zijn hoofd'
Songfestival-verslaggever Lara Zevenberg sprak kort met 5Minust x Puuluup uit Estland. De leden van de groep kunnen het goed vinden met Joost Klein. Daarom laten ze hem nu even met rust.
"We hebben geen contact met hem gehad na alles wat er gezegd is, hij heeft genoeg aan zijn hoofd. Het is echt te vroeg om te zeggen of we ons terugtrekken als hij niet mee mag doen. We weten niet wat er is gebeurd, dat moeten we echt even afwachten."
zaterdag 11 mei om 11:17
'Kunnen nog geen scenario's uitsluiten'
De Zweedse politie onderzoekt de mogelijke bedreiging van een medewerker van het Eurovisie Songfestival. Dit is mogelijk het incident waardoor Joost vrijdag niet mocht optreden bij de repetities.
"Op dit moment kunnen we nog geen scenario's uitsluiten", zegt onze verslaggever Lara Zevenberg. "Het is ook mogelijk dat iemand anders in de Nederlandse delegatie wordt verdacht."
Wat is dit voor clusterfuck? Dus MOGELIJK heeft Joost zelf er niets mee te maken.
Het is echtquote:NOS Journaal om 12.00 uur
Om 12.00 uur is er een extra NOS Journaal op NPO 1. We praten je daarin bij over de laatste ontwikkelingen in Malmö.
Denk dat je mijn bericht niet helemaal goed begrijpt maar geeft niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jawel maar dan ben je er dus niet klaar mee. Anders ging je wel iets anders doen toch
#GoFundJoostquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Als iemand zich zelf terugtrekt moet die een grote boete betalen normaal
Mijn zoon had er ook veel zin in vandaag. Vraagt voortdurend of Joost nou mee mag doen of niet. Gisteren in de speeltuin zongen alle kindjes voortdurend Europapa.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:27 schreef Poepz0r het volgende:
Mijn dochter van 2 zingt de hele dag Europapa
Gezopenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Heeft Cornald zich weer eens misdragen joh?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |