Ik heb wel eens een bloemkool er flink van langs gegeven.quote:
Ja, vast!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:20 schreef ETA het volgende:
[..]
samengevat: enige wat we zeker kunnen vast stellen is dat we niks nieuws hebben kunnen vaststellen.
Ah, daarom duurde het zo lang. Ze moesten iemand zien te vinden die nóg minder kon zeggen.quote:
Die heb ik wel eens met een mes bewerkt, zelfs.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een bloemkool er flink van langs gegeven.
Zo komen we toch weer op #trusttheprocessquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat gaat een leuke schadeclaim opleveren, komen ze alsnog in de rechtszaal terecht
Ja die zullen toch ook denken: wtf. Volgens mij zijn er veel echt fan van Joost.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:22 schreef Ama het volgende:
De andere deelnemers zullen ook wel denken wtf gaat er gebeuren.
De blauwe vogelquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:19 schreef DeLuna het volgende:
"Op dit moment kunnen we nog geen scenario's uitsluiten", zegt onze songfestivalverslaggever Lara Zevenberg. "Het is ook mogelijk dat iemand anders in de Nederlandse delegatie wordt verdacht."
Wat
nu.nlquote:5Minust x Puuluup: 'Joost heeft genoeg aan zijn hoofd'
Songfestival-verslaggever Lara Zevenberg sprak kort met 5Minust x Puuluup uit Estland. De leden van de groep kunnen het goed vinden met Joost Klein. Daarom laten ze hem nu even met rust.
"We hebben geen contact met hem gehad na alles wat er gezegd is, hij heeft genoeg aan zijn hoofd. Of we ons terugtrekken als hij niet mee mag doen is echt te vroeg om te zeggen. We weten niet wat er is gebeurd, dat moeten we echt even afwachten."
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:22 schreef Ama het volgende:
De andere deelnemers zullen ook wel denken wtf gaat er gebeuren.
Maar ook wat er in het algemeen gaat gebeuren. Stemmen wat uitgesteld is enz.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:23 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja die zullen toch ook denken: wtf. Volgens mij zijn er veel echt fan van Joost.
Of de bodyguard...quote:
Optimistisch. Waarschijnlijk tot de geplande start van zijn nummer.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:24 schreef Document1 het volgende:
Blijven we nu gissen tot vanavond 21:00?
Wie is nigel van schaikquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:24 schreef Dazalbest1 het volgende:
Sorry als ie al voorbij is gekomen![]()
[ x ]
Dat is natuurlijk zo maar ook in een civiele zaak krijg je om de oren als de politie uiteindelijk geen vervolging in stelt omdat er onvoldoende bewijs is. Je zal dan toch aannemelijk moeten maken dat je voldoende grond had om iemand te diskwalificeren en dat je daarbij een verdedigbare afweging gemaakt hebt waarbij je ook de belangen van de artiest meegewogen hebt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat alleen relevant is voor een overheid en een juridisch strafrechttraject. Een privébedrijf als EBU kan diskwalificeren wat ze willen als ze bereid zijn de reputatieschade en civiele rechtszaken van gedupeerden voor lief te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |