Dat gaat echt HILARISCH worden. Weet ik nu al.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat die Europapa gaan aanpassen kun je nu wel noteren ja
Veel minder dan in het Nederlands. Modale partikels verdwijnen uit een taal wanneer deze door meer niet-native speakers gesproken wordt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:09 schreef Miloutchi het volgende:
[..]
Oh echt? Mijn vriend komt uit Brazilië en die beweert altijd van niet en dat Nederlands gewoon een rare taal is haha. Ik wist wel dat hij loog!
Hopelijk klopt dat, werd wel eens tijdquote:
Kleine lul en Glenda Batta hebben X al aangezwengeldquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:11 schreef maily het volgende:
Het is nu wachten op berichten van BN-ers die ook weleens bedreigd zijn/iemand bedreigd hebben.
Zie niks staan over 11:15 ?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:13 schreef AmaryntheBun het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/songfes(...)n-op-persmoment.html
Eventueel.quote:
De Nederlandse journalisten ter plaatse, onder wie de verslaggevers van NU.nl, houden de ingang van het Clarion Hotel Malmö Live scherp in de gaten. Dit is het hotel waar zeventien delegaties van het Eurovisie Songfestival verblijven. Ook de Nederlandse delegatie en Joost Klein verblijven in dit hotel. Om 11.15 uur moet er een persmoment plaatsvinden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |