Als. Als. Als. Als. Als.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
kan je stoppen met me te quoten als er niks zinnig uitkomt
”onrechtmatige bedreigingen”quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:07 schreef Dotteke het volgende:
Zweedse politie: 'Joost Klein verhoord in verband met bedreigingen richting medewerker Songfestival'
De Zweedse politie heeft een aanklacht ontvangen tegen Joost Klein. De Nederlandse Songfestivaldeelnemer is vrijdagavond verhoord door de politie.
Dit meldt de regionale Zweedse politie momenteel aan de pers. De Zweden delen dat er een man wordt verdacht van ’onrechtmatige bedreigingen’ die afgelopen donderdagavond in de Malmö Arena hebben plaatsgevonden. Over de aard van de bedreigingen zijn geen mededelingen gedaan.
De aanklager is een medewerker bij het Eurovisie Songfestival. Het zou om een vrouwelijke werknemer gaan, maar dat is nog niet officieel bevestigd. De klacht tegen Joost Klein is vrijdag ingediend.
„De politie heeft alle noodzakelijke onderzoeksmaatregelen genomen en de verdachte, de indiener van de klacht en ook getuigen ondervraagd”, zo valt te lezen. Daarmee is het politie-onderzoek beëindigd.
Wat er nu volgt is een gebruikelijk juridisch traject. Dat kan nog weken duren. „Er is wel een snellere vervolging ingezet en de zaak gaat nu binnen enkele weken naar de officier van justitie”, zo stelt de Zweedse politie.
Het is niet duidelijk wat dit betekent voor de deelname van Nederland aan het Eurovisie Songfestival zaterdagavond.
https://www.telegraaf.nl/(...)and-met-bedreigingen
Misschien zie hij wel: All your base are belong to usquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is geen bedreiging neem ik aan
Man man manquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Tja zo gaat dat. Je doet aangifte en kan iemand helemaal kapot maken.
Nou echt hèquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
”onrechtmatige bedreigingen”
Dat Israelische delegatielid dan ook maar even aanklagen? Die bedreigt Joost openlijk op Insta
Menselijk he. Iemand die onder druk staat, spanning, focus op songfestival. Dan kan het wel eens zijn dat je misschien uit je slof schiet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:10 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ja als dat zo is, is het gewoon ook oliedom van Joost.
Bedreigen? Seriously? Als dit als aanleiding enige opmerking over z'n ouders had dan is dit echt de grootste storm in een glas water ooit. Ik denk dat je bij niemand een andere reactie krijgt dan "kappen nou of ik ram je op je muil" als je over dode ouders begint?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:10 schreef Paul het volgende:
Joost Klein wordt verdacht van het bedreigen van een medewerker van het Eurovisie Songfestival. Het incident gebeurde al donderdag, maar is vrijdag bij de politie gemeld, bevestigt de Zweedse politie aan deze site.
Wat Klein precies heeft gezegd, wil de politie niet zeggen. Hij is vrijdag verhoord. Ook het slachtoffer heeft een verklaring afgelegd en de politie heeft gesproken met getuigen. Volgens woordvoerster Evelina Olsson is het onderzoek afgerond en is het dossier nu ingestuurd naar de openbaar aanklager. Die moet een beslissing nemen over Joost Klein wordt vervolgd, maar dat kan nog weken duren, aldus de woordvoerster.
https://www.ad.nl/songfes(...)j-justitie~adf7cc86/
"If you don't fuck off... then I will send Stuntkabouter!"quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus dit kan ook gaan om iets als "Fuck off bitch?"
Je gaat te ver, maar goed ik zie het al de eerste 3 letters in je username, spreken boekdelen over jou.quote:
Na 68 keer gevraagd te zijn of je koffie wil antwoorden met "als je nu niet ophoudt gooi ik die koffie over je heen".quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Als dat zo is, dat er uitsluitend iets gezegd zou zijn, verklaart dat wel de bewijsproblematiek. Dat staat immers niet op camera, dan moet je maar net getuigen hebben oid.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Onrechtmatige bedreigingen door Joost Klein?
Dat is volgens mij niet strafbaar of onrechtmatig, maar vooral erg tokkiequote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je nou niet ophoudt ga je zonder eten naar bedquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat zijn rechtmatige bedreigingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |