abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213546511
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 14:15 schreef Zoddie het volgende:
Let wel, UvA heeft 41.000 studenten.
Als er 400 demonstreren, dan is dat nog net geen 1%
Dit zijn allemaal studenten zonder Nederlands paspoort. Dit is niet hun land.
pi_213546521
Ga lekker in je eigen land een rotzooi maken. Vermoeiend dit.
pi_213546528
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 14:21 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Het arabische geld gaat in ieder geval niet of nauwelijks naar de economie, infrastructuur, zorg en onderwijs van Palestina. Dat dan weer niet, zo begaan zijn ze met het lot van hun moslim broeders.
Het Arabische geld gaat gewoon naar de islam, de verspreiding van de islam en de onderdrukking door de islam. Dat is waarom al die Arabische landen moskeeën en islamscholen financieren en ook linkse politici op de loonlijst hebben staan. Het is het ontregelen van het westen dmv. verspreiding van de islam, een trucje wat ze al 1400 jaar uithalen overal ter wereld, en het zal de politici aan hun reet roesten, die pakken hun miljoentjes en verhuizen wel naar een veiligere haven zodra de pleuris uitbreekt.

Het is gewoon één corrupte bende, maar als je de aftakelende staat van de westerse samenleving ziet hoef je geen raketgeleerde te zijn om die conclusie te trekken.

Maar vind het goed, wordt het niet democratisch opgelost is het wachten totdat de vlam in de pan slaat, ik hoop het van niet, preek er al jaren tegen in de hoop dat oogkleppen afvallen, maar wie niet horen wil zal voelen. Het zal onvermijdelijk zijn helaas blijven we op deze voet doorgaan.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213546536
quote:
7s.gif Op maandag 13 mei 2024 14:23 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Misschien een klein clubje, maar als we de hand boven hun hoofd blijven houden en ze zelfs positieve aandacht blijven geven in de media wordt zo'n clubje vanzelf groter.

Beetje tegenovergestelde als toen met Corona. Dan was protesteren toch wel een groot taboe; je was immers meteen een wappie en er werd hard ingegrepen. Die lui kregen echt niet individueel de kans om hun verhaal te doen in de media. Maar nu moet het allemaal kusje kroel zijn, want ja, stiekem protesteren ze toch wel voor de juiste zaak. Mensen die nu nog durven te claimen dat de media geen bias heeft kan ik echt niet meer serieus nemen.
En als er wel een keer een pro-Israël persoon aan de praattafel zit, dan zetten ze er 3 man tegenover om hem live voor lul te zetten.

In de gemeenteraad zag je trouwens ook dat alle partijen behalve VVD en JA21 eigenlijk over elkaar heen buitelden met steun en begrip voor deze acties.
pi_213546540
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 14:22 schreef Spablauw214 het volgende:
Vredeseenheid
Ja man

quote:
Vredeseenheid
‘Met Greenpeace, de initiatiefnemer van de actie, ontstond in de aanloop naar de demonstratie een vertrouwensband’, zegt Bos, die benadrukt dat het belangrijk is die verbinding ook tijdens de betoging te blijven zoeken. Daarom had de politie vrijdag en zaterdag zo’n 25 mensen van de vredeseenheid ingezet. De vredeseenheid is een onderdeel van de politie, dat verantwoordelijk is voor het contact met de actievoerders tijdens de demonstratie. Ze zijn, naast hun politie-uniform, te herkennen aan een oranje band om hun arm. Bos: ‘Schenden actievoerders een afspraak, dan is afgesproken dat niet meteen met aanhouding wordt gedreigd, maar dat we proberen de actievoerders met de-escalerende communicatie op andere gedachtes te brengen.’
https://www.politie.nl/ni(...)e-de-escalerend.html

"Dit mag jij niet doen"
"Doet het toch"
"Zou je heel misschien alsjeblieft willen ophouden? Toe?"

:')
  maandag 13 mei 2024 @ 14:27:46 #281
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_213546544
https://www.at5.nl/artike(...)-bijeen-voor-overleg

Waarom zitten ze binnen tentjes op te zetten? :D
Puur omdat het erbij hoort?
  maandag 13 mei 2024 @ 14:28:01 #282
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_213546547
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 14:22 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Gewoon handhaven die handel. Maar dat vinden we in dit land vaak wel lastig. Volgens Nu.nl is de Vredeseenheid ( :') :') :') ) van de politie nu aanwezig om met de demonstranten in gesprek te gaan.

Wat dacht je van: optiefen en vlug wat.
Precies dit, gewoon de lange lat erover. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Je moet direct het momentum weghalen bij dit soort zaken die etteren.

Demonstreren doe je maar op het malieveld of het museumplein.
  maandag 13 mei 2024 @ 14:29:09 #283
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_213546556
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 14:26 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
En als er wel een keer een pro-Israël persoon aan de praattafel zit, dan zetten ze er 3 man tegenover om hem live voor lul te zetten.

In de gemeenteraad zag je trouwens ook dat alle partijen behalve VVD en JA21 eigenlijk over elkaar heen buitelden met steun en begrip voor deze acties.
Plus een publiek vol met moslims die ook even hun zegje mogen doen.
pi_213546557
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 14:27 schreef Zoddie het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)-bijeen-voor-overleg

Waarom zitten ze binnen tentjes op te zetten? :D
Puur omdat het erbij hoort?
Deden ze in Amerika ook. Daarom.
  maandag 13 mei 2024 @ 14:30:02 #285
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213546562
quote:
7s.gif Op maandag 13 mei 2024 14:19 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Probleem is veel groter alleen; dat is alleen al te zien aan hoeveel aandacht dit soort lui krijgen in de media. Vaak zelfs positieve aandacht. Alsof dit soort gedrag nu opeens normaal is; zolang het maar uit het juiste hoekje komt.
Eens. Zie dat nu.nl het alweer als hoofdnieuws heeft gebracht, er zal zo wel weer een liveblog komen. Besteed er geen aandacht aan en pak de rotzooitrappers op, dan is de lol er zo af.
Alles voor de sensatie.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_213546566
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 14:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ja man
[..]

"Dit mag jij niet doen"
"Doet het toch"

Ja ik ben helemaal niet per se van het law & order ofzo maar dit gaat echt nergens over toch.
pi_213546568
Nijmegen wil er uiteraard ook bij horen, of was dat al gepost?

https://www.gelderlander.(...)g-niet-weg~ac1f286d/

Dit zal nog wel even door etteren.
٩๏̯͡๏)۶
pi_213546580
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 14:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Eens. Zie dat nu.nl het alweer als hoofdnieuws heeft gebracht, er zal zo wel weer een liveblog komen. Besteed er geen aandacht aan en pak de rotzooitrappers op, dan is de lol er zo af.
Alles voor de sensatie.
Die is er al. :)
https://www.nu.nl/binnenl(...)tten-tentjes-op.html
ME is onderweg. o|O
pi_213546610
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 14:30 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ja ik ben helemaal niet per se van het law & order ofzo maar dit gaat echt nergens over toch.
Ja de politie hoeft van mij echt geen repressieve paramilitaire eenheid te vormen, maar als er van tevoren afspraken zijn gemaakt en actievoerders negeren ze opzettelijk, dan moeten er ook gewoon consequenties volgen.Met elke keer oogluikend maar toegeven werk je dergelijk gedrag ook in de hand.

Ik vind die softe opstelling trouwens ook scheef ten opzichte van bijvoorbeeld het handhaven van de verkeersregels, waar men toch meestal wat minder toeschietelijk is.
pi_213546613
Lekker dicht bij Artis, gooi ze daar maar in een kooi met hun tentjes.
pi_213546621
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 14:32 schreef Mammietje het volgende:

[..]
ME is onderweg. o|O
De lokale Hamas leiding is ook gearriveerd zie ik inclusief Megafoon

٩๏̯͡๏)۶
  maandag 13 mei 2024 @ 14:35:34 #292
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213546630
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 14:32 schreef Mammietje het volgende:

[..]
ME is onderweg. o|O
Goed zo. Er zouden geen tenten mogen worden opgezet en ze doen het toch.
Iedereen die niks met geweld te maken wil hebben moet nu wegwezen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_213546647
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 14:35 schreef Ronald het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Toch wel een wetteloos ogende janboel in de Amsterdam Law School.
  maandag 13 mei 2024 @ 14:38:24 #294
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213546670
quote:
7s.gif Op maandag 13 mei 2024 14:23 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Misschien een klein clubje, maar als we de hand boven hun hoofd blijven houden en ze zelfs positieve aandacht blijven geven in de media wordt zo'n clubje vanzelf groter.

Beetje tegenovergestelde als toen met Corona. Dan was protesteren toch wel een groot taboe; je was immers meteen een wappie en er werd hard ingegrepen. Die lui kregen echt niet individueel de kans om hun verhaal te doen in de media. Maar nu moet het allemaal kusje kroel zijn, want ja, stiekem protesteren ze toch wel voor de juiste zaak. Mensen die nu nog durven te claimen dat de media geen bias heeft kan ik echt niet meer serieus nemen.
Tja, natuurlijk krijgen al deze mensen positieve aandacht in de media. Veel journalisten delen immers het gedachtegoed en wereldbeeld van deze demonstranten. Daarom functioneren genoeg media bijna als een PR-afdeling voor de demonstranten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 13 mei 2024 @ 14:40:17 #295
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_213546691
Kan het niet op de makkelijke wijze? Gewoon even kijken of je tien vandalen ziet die de boel vernielen, en dat in beeld brengen als bewijs.

Pak die op, laat ze een contract ondertekenen waarin ze akkoord gaan dat zij binnen een uur gaan zorgen voor rust en ontruiming in het gebouw, en anders ze anders voor 3 jaar de bak in draaien, en verantwoordelijk worden gehouden voor de schade.

Dus: Of 3 jaar van je leven weggooien, of zelf maar zorgen voor rust in de tent terwijl de ME met een biertje in de hand toeziet hoe ze dit gaan aanpakken.
pi_213546694
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 14:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ja man
[..]

"Dit mag jij niet doen"
"Doet het toch"

Maar we houden ze niet het hand boven het hoofd hoor.
pi_213546697
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 14:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ja de politie hoeft van mij echt geen repressieve paramilitaire eenheid te vormen, maar als er van tevoren afspraken zijn gemaakt en actievoerders negeren ze opzettelijk, dan moeten er ook gewoon consequenties volgen.Met elke keer oogluikend maar toegeven werk je dergelijk gedrag ook in de hand.

Ik vind die softe opstelling trouwens ook scheef ten opzichte van bijvoorbeeld het handhaven van de verkeersregels, waar men toch meestal wat minder toeschietelijk is.
Regels van de UvA zijn duidelijk.
-geen barricades
-geen gezichtsbedekkende kleding
-niet overnachten
Gewoon handhaven, niks onderhandelen. Opsodemieteren en neem je rotzooi mee.

Als ze gewoon voor de deur staan met een spandoek en een megafoon mijn zegen hebben ze. Maar het is elke keer de boel verstieren, regels overtreden en bewust de confrontatie uitlokken. Dan maar de lange lat erover.
pi_213546701
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 14:35 schreef Ronald het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Cultural appropriation.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_213546720
quote:
9s.gif Op maandag 13 mei 2024 14:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Toch wel een wetteloos ogende janboel in de Amsterdam Law School.
Idioten :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')