abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213510478
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:01 schreef Perrin het volgende:

[..]
Kan jij een beetje zingen?
:!

Misschien als ik vandaag al begin met oefenen.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 09:03:26 #302
104963 ETA
European Travel Author
pi_213510483
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 08:59 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Uit alle informatie die er is, lijkt het me inderdaad ook dat het om iets ernstigs gaat. Joost mocht al niet meedoen aan de repetitie voor de juryleden. De Nederlandse vlaggen zijn weggehaald. En de politie doet onderzoek.

Een land schrappen is niet zomaar wat, dat heeft natuurlijk ook commerciėle en juridische gevolgen, vandaar dat het allemaal zo lang duurt voordat er gecommuniceerd wordt.

Zelf denk ik ook dat het iets ernstigs is, inderdaad geen scheldpartij. Ik denk dat er een gewelddadig incident geweest is, en dat Joost hierbij als dader betrokken was. Vanmiddag zal er dan een persconferentie komen, en dan zal Joost definitief geschrapt worden.

Just my two cents.
als het ernstig en overduidelijk was, dan had de EBU al lang een DQ kunnen uitdelen.

Politie doet onderzoek naar iets strafbaar, EBU mag oordelen of iemand zich aan hun gedragscode/regels heeft gehouden. EBU hoeft niet te wachten op de politie om daar over uit te spreken. Blijkbaar is het dan niet overduidelijk dat Joost iets fout heeft gedaan.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')