Zal nog wel even duren voordat we dat te horen krijgen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:17 schreef HappyCharly het volgende:
Even bijlezen
En uitzoeken wat er met Joost en het sf is gebeurd
Ja zie tquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal nog wel even duren voordat we dat te horen krijgen.
Weet je wie ook goed is? Roy Dames.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja zie t
Balen..
We hebben niet zo lang he
quote:
Haha neequote:
Willems Kantinequote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet je wie ook goed is? Roy Dames.
Foute vrienden.quote:
Ik gedraag me altijd netjes.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wel fijn om te zien dat jullie je in mijn afwezigheid allemaal netjes gedragen hebben.
Ik had liever Keeskankerkachel weer gezien.quote:
quote:
hamvraag is: heb jij je wel netjes gedragenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wel fijn om te zien dat jullie je in mijn afwezigheid allemaal netjes gedragen hebben.
quote:
Die zat ook in dat vervolg. Alleen een stuk beschaafder dan in de eerste seriequote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had liever Keeskankerkachel weer gezien.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:Freshfruit Dennis zingt weer kinderliedjes mee.
Jammer dat zijn broer niet wil meedoenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die zat ook in dat vervolg. Alleen een stuk beschaafder dan in de eerste serie![]()
En met een mokerdik wief als vriendin.
Nou, best wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hamvraag is: heb jij je wel netjes gedragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |