Fysiek onmogelijk = Songfestival winnen zonder aanwezig te zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De Troef was een grote verdwijntruc. Nog nooit vertoond, de maanlanding, mensen gaan het niet kunnen geloven: de winnaar van Eurovisie treedt helemaal niet op.
Ik weet niet eens of ABBA nou aanwezig is of niet!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:40 schreef Cyan9 het volgende:
Het is wel grappig, normaal hadden we vandaag semi hyper de jury show gevolgd.
Onze mods volgen het ook niet meer?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:40 schreef Cyan9 het volgende:
Het is wel grappig, normaal hadden we vandaag semi hyper de jury show gevolgd.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ABBA nou aanwezig is of niet!
Dat zal IJsland leren!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Fysiek onmogelijk = Songfestival winnen zonder aanwezig te zijn
Ik ben sinds vanmiddag gestopt met volgen. De trolletjes en de eendagsvliegjes zijn niet te stoppen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:41 schreef molloot200 het volgende:
In het Joost-topic worden inmiddels ook steeds heftigere dingen gezegd, potver.
Dat vind ik oprecht wel meevallen. Een grapje over zijn leeftijd (bijna 27) en iets over een moord.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:41 schreef molloot200 het volgende:
In het Joost-topic worden inmiddels ook steeds heftigere dingen gezegd, potver.
Zeer optimistisch gedacht.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga zo lekker slapen en als ik morgen wakker wordt, dan verwacht ik nieuws van de EBU.
Ik wacht nog heeel even tot 12 uur voor de rest of the world-televote open gaat. Benieuwd of ze op hem kunnen stemmen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga zo lekker slapen en als ik morgen wakker wordt, dan verwacht ik nieuws van de EBU.
Dat komt omdat ik (en anderen) al vanaf een uur of 12 meelezen en vegen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht wel meevallen. Een grapje over zijn leeftijd (bijna 27) en iets over een moord.
Je mag ook wel zelf filteren wat gewoon late gebbetjes zijn.
Ik lees geen serieuze zaken die niet door de beugel kunnen.
Dat zou eigenlijk wel super grappig zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Fysiek onmogelijk = Songfestival winnen zonder aanwezig te zijn
Zou gewoon mogelijk moeten zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik wacht nog heeel even tot 12 uur voor de rest of the world-televote open gaat. Benieuwd of ze op hem kunnen stemmen.
Nou ja dingen over dat hij zichzelf misschien wel van kant wil maken terwijl er níks bekend is nog, vind ik niet meevallen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht wel meevallen. Een grapje over zijn leeftijd (bijna 27) en iets over een moord.
Ok, dat zie ik dan verder niet. Maar die andere user dus blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik (en anderen) al vanaf een uur of 12 meelezen en vegen.
Respect hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik (en anderen) al vanaf een uur of 12 meelezen en vegen.
Dat was 1 post toch? Ik zag tenminste niet dat men daar verder volop op inging. Maar goed, we lezen het wellicht anders.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja dingen over dat hij zichzelf misschien wel van kant wil maken terwijl er níks bekend is nog, vind ik niet meevallen.
Maar goed, dat ligt dan misschien aan mij.
Dit kan toch echt niet he. Stel het kan niet, komen we er dus zo achter. Stel het kan wel, raken mensen dan hun geld gewoon kwijt?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik wacht nog heeel even tot 12 uur voor de rest of the world-televote open gaat. Benieuwd of ze op hem kunnen stemmen.
Ja, dat is ook hoe ik er tegenaan kijk jaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit kan toch echt niet he. Stel het kan niet, komen we er dus zo achter. Stel het kan wel, raken mensen dan hun geld gewoon kwijt?
Zet een TR dan kunnen de mods en FA's er naar kijkenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja dingen over dat hij zichzelf misschien wel van kant wil maken terwijl er níks bekend is nog, vind ik niet meevallen.
Maar goed, dat ligt dan misschien aan mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |