Het lijkt me duidelijk dat hij in elk geval niet iemand het ziekenhuis in heeft gemept.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:05 schreef chufi het volgende:
politie pas 10 uur na incident ingeschakeld om het plaatsdelict te securen
Heb eigenlijk meer het idee dat hij er zelf klaar mee is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:04 schreef Aadrianus het volgende:
Ik vind dat EBU wel nog vandaag een einde aan deze farce moet maken. Je kunt Joost niet een hele lange slapeloze nacht laten doormaken om hem dan morgen te vertellen dat hij gewoon mag optreden. Dat kun je als martelen kwalificeren.
Die zie je pas morgenavondquote:
weten we dat wel echt zekerquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:07 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat hij in elk geval niet iemand het ziekenhuis in heeft gemept.
Rustquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Mja misschien morgen problemen dankzij de grote zonnestorm. Dus wellicht helemaal geen Fok of überhaupt internet
Dat gaat via koperkabelsquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Mja misschien morgen problemen dankzij de grote zonnestorm. Dus wellicht helemaal geen Fok of überhaupt internet
En dan ga je ook geen bandje tonen voor het geval hij de volgende dag weer gezellig meedoet.quote:
Zonnestormen gaan via koperkabels?quote:
Het is een kabelbaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zonnestormen gaan via koperkabels?
Wat een rotbaan moet dat zijn om die kabels aan te leggen, wel veel gevarentoeslag waarschijnlijk.
Dat zou echt wel humor zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:26 schreef grazz het volgende:
Op escforum wordt al gespeculeerd over een mogelijke winst voor Nederland ALS Joost morgen mag optreden. Omdat het nieuws rondom Joost nu door heel Europa gaat (negatieve publiciteit = publiciteit) zou hij morgen als anti-Israel vote kunnen worden ingezet. Ik trek dit niet hoor, deze rollercoaster
Het is gewoon een complot van de EBU om Israël te overschaduwen!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:26 schreef grazz het volgende:
Op escforum wordt al gespeculeerd over een mogelijke winst voor Nederland ALS Joost morgen mag optreden. Omdat het nieuws rondom Joost nu door heel Europa gaat (negatieve publiciteit = publiciteit) zou hij morgen als anti-Israel vote kunnen worden ingezet. Ik trek dit niet hoor, deze rollercoaster
Dat lijkt me wel een heel wild scenario.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:26 schreef grazz het volgende:
Die tweet kwam ik serieus net tegen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is gewoon een complot van de EBU om Israël te overschaduwen!
Het is een vooropgezet plan van de EBU waar Joost gewoon vriendelijk aan meewerkt, laatste alles of niks poging om Israel van de winst te onthouden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:26 schreef grazz het volgende:
De Troef was een grote verdwijntruc. Nog nooit vertoond, de maanlanding, mensen gaan het niet kunnen geloven: de winnaar van Eurovisie treedt helemaal niet op.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:26 schreef grazz het volgende:
Ik hou van dit complotquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is een vooropgezet plan van de EBU waar Joost gewoon vriendelijk aan meewerkt, laatste alles of niks poging om Israel van de winst te onthouden.
Serieus was het al, hij is immers geschorst. De politie komt nu kijken of er ook daadwerkelijk reden toe was. Er moet toch een onafhankelijk orgaan dat beoordelen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:28 schreef grazz het volgende:
Stiekem zou ik het geweldig vinden jongens, maar nee. Nu politie erbij is betrokken lijkt me toch dat dit wel echt iets serieus aan het worden is. Echt balen.
Televote sowieso. Jury denk ik ook wel veel meer dan "normaal" was geweest.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:26 schreef grazz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |