Om je rot te lachen inderdaad.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
jury weet niet dat het niet live is...
ow die hebben afgelopen 7 uur geen enkele social media of iets gevolgd?
Dit was in het hotel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:44 schreef kilon het volgende:
Het is wel opvallend dat Joost in zijn eentje die lift instapt terwijl hij zijn showkleding nog aan heeft en het lijkt zelfs nog zijn mic pack. Dan kan dit net voor de generale repetitie zijn geweest. Waar zijn dan zijn vrienden, of iemand anders van de delegatie?
Is wel even onderweg zo.quote:
NOG niet, toch.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:47 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ze zeggen dat hij NIET is gediskwalificeerd.
Het lied slaat erg aan bij het publiek, bizar eigenlijk dat je dan nog een juryoptreden apart moet doen.quote:
Van wat ik me herinner ranken ze alle liedjes, niet alleen de top x.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Als er dusdanig concreet bewijs zou zijn, hadden ze het vast niet zo lang laten sudderen, dat is nog het vreemdst.
Als juries nu wel punten kunnen geven aan Joost, hoe gaan ze dat dan doen als Joost toch gediskwalificeerd wordt? Alle juries die Joost punten hebben gegeven nabellen en het overnieuw laten doen?
Oh zo. Ja die zou ik ook maar even laten gaan gewoon idd zolang er niks duidelijk is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:49 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Aankondigingen op Tv, maar die zijn al ingepland natuurlijk
WE WORDEN KAMPIOENquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:49 schreef Benny het volgende:
Ondertussen is Joost wel langzaamaan weer aan het stijgen bij de Bookmakers. Het ging vandaag van 200/1 > 100/1 > 60/1 > 75/1
Nu 48/1 en is dat beter dan Italië. Die we dus weer gaan inhalen
AVRO laat gewoon die filmpjes zien dan Joost ook Nederland is en filmpje dat morgen Eurovisie met Joost erin op tv komt. Als je die promofilmpjes blijft uitzenden lijkt mij dat het gewoon doorgaatquote:
Ja, als je overal genoemd wordt als oorzaak van wat er met Joost gebeurd is, en je ligt al niet zo lekker...quote:
Dit is toch volledig uit de lucht gegrepen? Uit de duim gezogen? Je kunt het niet uitsluiten, maar mijn verhaal ook niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik quote @:andromache nogmaals
Ze willen hem een straf opleggen maar hij mag wel meedoen, maar daar is hij het niet mee eens en nu gooit hij de kont tegen de krib? De cameravrouw blijkt fout te zitten, Joost eist dat ze verwijderd wordt maar dat doen ze niet en nu weigert hij verder mee te doen?
Als de problemen rondom Joost niets te maken hebben met Israël, dan straalt dit hele gebeuren wel slecht af op hun al.quote:
Die zijn allang ingekocht, kan je niet snel iets voor plaatsen, gewoon voor de zekerheidquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:50 schreef quirina het volgende:
[..]
AVRO laat gewoon die filmpjes zien dan Joost ook Nederland is en filmpje dat morgen Eurovisie met Joost erin op tv komt. Als je die promofilmpjes blijft uitzenden lijkt mij dat het gewoon doorgaat
Er is vandaag hoe dan ook wel heel wat naar buiten gekomen over hun delegatie. Niet alleen Joost is lastig gevallen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:51 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als de problemen rondom Joost niets te maken hebben met Israël, dan straalt dit hele gebeuren wel slecht af op hun al.
Dan had de EBU al lang gereageerd dat dat niet zo was.
Punt is Joost is totaal geen type voor agressief gedragquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dit is toch volledig uit de lucht gegrepen? Uit de duim gezogen? Je kunt het niet uitsluiten, maar mijn verhaal ook niet.
Nederland goed, Israel slechtquote:
coëfficiëntenpolonaisequote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:49 schreef Benny het volgende:
Ondertussen is Joost wel langzaamaan weer aan het stijgen bij de Bookmakers. Het ging vandaag van 200/1 > 100/1 > 60/1 > 75/1
Nu 48/1 en is dat beter dan Italië. Die we dus weer gaan inhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |